The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

iltaa!

Ajeltiin möksälle kun mulla on huomenna myöhäisempi aamu. :)
Ja sit näin soffanreunalla samarinpussin ja tulipa mieleen että...

Ootteko milloinkaan joutuneet syömään samarinia suoraan pussista?
Mä olen, kun viimeksi närästi iha vitusti eikä ollut mitään lasia tai mukia vaan ainoastaan kolmen litran vesitonkka mistä sit yritin huikata nopsaan päälle. :ROFLMAO: Joo, oli suupieletkin vaahdossa...:whistle:
 
Ai niin vihdoinkin jotain hyvääkin on tapahtunut, mulla on viime kesän jälkeen ollut tosi paljon hiusten lähtemistä..johtu kuulema ressistä, surusta ja siitä etten syönyt tarpeeks monipuolisesti mitään.
Nyt sitten parin viime kk:n aikana olen huomannut ja muutkin siitä on sanoneet, että hiukset on alkaneet taas kasvamaan ja tuuheutumaan(y)(y)
Vielä pitäis D vitamiineja syödä enemmän, en saa sitä tarpeeks ruoasta vaikka syönkin usein kalaa.
Mutta joo...onneks on välillä parempiakin asioita menossa.
 
Ai niin vihdoinkin jotain hyvääkin on tapahtunut, mulla on viime kesän jälkeen ollut tosi paljon hiusten lähtemistä..johtu kuulema ressistä, surusta ja siitä etten syönyt tarpeeks monipuolisesti mitään.
Nyt sitten parin viime kk:n aikana olen huomannut ja muutkin siitä on sanoneet, että hiukset on alkaneet taas kasvamaan ja tuuheutumaan(y)(y)
Vielä pitäis D vitamiineja syödä enemmän, en saa sitä tarpeeks ruoasta vaikka syönkin usein kalaa.
Mutta joo...onneks on välillä parempiakin asioita menossa.
:love::) Kiva kuulla jotain mukavaakin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En tiiä mistä johtuu, magnesiumista vai rautapitoisista syömisistä vai vaan sattumaa,mutta ei oo pariin aamuyöhön/ aamulla ollut enää niin kauhea fyysinen väsymys. Tosin huomenna/ tiistaina ja torstaina taas töihin. Pitää kahtoo alkaako taas väsymys.
 
Päivää kettinkiin.
Päivä menny puuhastelun merkeissä. Tuli rakennettua ja asennettua grillikatokseen ovi.
Nii ja sit isäukko soitti. Pitäis huomenissa suunnistaa pohjammaalle kohti ihmisten pitäjää. Tekivät veljensä kans puukauppoja ja ny pitäis mennä raivaamaan mettäkoneen jäljet. Mikäs siinä mut ajoitus ei vois olla kehnompi. Just kun mä alan kotiutua tänne ja reilun kaks kk onnistuneesti vältelly viinaa ni just ny tarttis viettää viikko isäukon ja setämiehen kans, joista kumpikaan ei ole kuuluisia raittiusmiehiä.
Mut kyl sinne mentävä on, muuten isäukko rehkii siellä yksin ittelleen infarktin. Mut miks just nyt?

Mut kiva lukea, että Elluselle kuuluu vaihteeksi hyvää.Niin sitä pitää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nii. Kisumisu tuli telkkariohjelmat tietäen kattomaan Shaftia. Kun mä sanoin, että tänään ei kattota telkkaa vaan otetaan kirja kouraan ja luetaan, ni tuo loukkaantui, hyppäsi sängylle ja alkoi kuorsaamaan.
Sanoi, että lue keskenäs.
Näyttää siltä, että saan syödä iltapalasuklaativanukkaista kermavaahtopäällisetkin ihan itse... tai sitten en.
 
Mut kyl sinne mentävä on, muuten isäukko rehkii siellä yksin ittelleen infarktin.
Kyll mä sinuna jättäisin menemättä ja selittäisin isälle miksi niin teen...vois auttaa häntäkin vähentämään juomista.

Kyllähän hänellä siellä auttajia on ja voi soittaa jollekin toiselle...ja ihan siis sun ittes parasta aatellen näin sanon.
 

Yhteistyössä