The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Eli kun hoksaat että olet väärässä niin hokkuspokkus pois vain?
Varmasti löydät parempaa seuraa kuin minä minä, minä olen nimittäin rehellinen.

Em keksi valheita sitä mukaa kun jään entisistä kiinni

Jos rehellisesti puhutaan niin sä olet ihan vitun ärsyttävä.

Muiden kanssa voi olla samaa mieltä asiasta ja sit eri mieltä ja taas samaa mieltä ja jotain siltä väliltä ilman että ne alkavat paskoittelemaan. Mutta sä. Jos sun kanssa on eri mieltä jostain pikkuasiasta niin johan tulee täydellä tuutilla.

En tykkää enkä viitsi.
 
Päivää kettinkiin.
Aamupala masussa. Lisää kaffia tippumassa termarikeittimeen.
Eilisiltana keittiön emäntä oli toimittanut sosiaalijääkaappiin laatikollisen leivoksia. Mut kun ei täällä ole just muita kuin minä... aloin tuumimaan, että ne menevät pilalle ennen kuin kaverit palaavat. Se olisi haaskausta.
Joten vaikka en yleensä syö makeaa (salmiakkia ja lakua ei lasketa) niin päätin uhrautua. Kattelin margin call elokuvaa ja mussutin leivoksia. Röyh.
Pitänee hävittää se leivoslaatikko niin kaverit ei näe sitä eikä siten tule pahamieli.

Nii ja älkää viittikö tapella. Jos te täällä tappelette niin mulle tulee paha mieli.
 
r0s
Olipas pilluisat unet viime yönä, huh huh :eek:
Mä taas näin unta ihan käsittämättömästä aamupalapöydästä. Oli herkkua jos jonkinlaista! Pineissä kulhoissa muutamaakymmentä erilaista kalajuttua, vihannessäilykkeitä, salaatteja, oliiveja, tahnoja.

Ja jogurtti-muropöydässä kymmeniä hilloja ja säilöttyjä hdelmiä ja maitovanukasta ja karamellikastiketta ja... Muna-pekoniosuus on pare jättää keetomatta kun alkoi jo nälkä tullakin. :oops:
 

Yhteistyössä