News flash, en tunneMutta tää on ehkä, Paratiisin rinnalla, paras suomalainen biisi ikinä.
En ihmetteleNews flash, en tunne
Hirveetä kuraa, tää onnistuukin laittamaan sinun musiikkitajun oikeille raiteille. Eli elä enään ikinä hauku muita jos kuuntelet tämmöistä paskaa.Mutta tää on ehkä, Paratiisin rinnalla, paras suomalainen biisi ikinä.
Hirveetä kuraa, tää onnistuukin laittamaan sinun musiikkitajun oikeille raiteille. Eli elä enään ikinä hauku muita jos kuuntelet tämmöistä paskaa.
Hyvää yötäNyt nukkumaan, öitä.
Ehkäpä antaisit näytteen ylivoimaisesta ulosannistasi? Ehkäpä jopa minä rajoitetulla ulosannollani voisi oppia jotain siitä?Niinno. Humppapumppaa ei välttis oo ihan paskaan verrattavaa.
Mutta ehkä kokonaisuus kertookin enemmän sun ullosannista joka on jo aiemminkin heikohkoksi todettu.
No ei oo tapana haukkua mitään eikä ketään paskaksi. Lähdetään siitä.Ehkäpä antaisit näytteen ylivoimaisesta ulosannistasi? Ehkäpä jopa minä rajoitetulla ulosannollani voisi oppia jotain siitä?
Ja anteeksi, perun puheeni! Aamu tai päivä tai joku sellainen asia mikä ei liity henkilökohtaisesti kehenkään voi olla kyllä paska.Ehkäpä antaisit näytteen ylivoimaisesta ulosannistasi? Ehkäpä jopa minä rajoitetulla ulosannollani voisi oppia jotain siitä?
Teit sen jo niin aloita nyt opettamaan meitä tietämättömiäNo ei oo tapana haukkua mitään eikä ketään paskaksi. Lähdetään siitä.
En kyl viitsi vängätä sun kanssa. Parempaakin seuraa löytyy.Teit sen jo niin aloita nyt opettamaan meitä tietämättömiä
Eli kun hoksaat että olet väärässä niin hokkuspokkus pois vain?En kyl viitsi vängätä sun kanssa. Parempaakin seuraa löytyy.
Eli kun hoksaat että olet väärässä niin hokkuspokkus pois vain?
Varmasti löydät parempaa seuraa kuin minä minä, minä olen nimittäin rehellinen.
Em keksi valheita sitä mukaa kun jään entisistä kiinni
Jos rehellisesti puhutaan niin sä olet ihan vitun ärsyttävä.
Muiden kanssa voi olla samaa mieltä asiasta ja sit eri mieltä ja taas samaa mieltä ja jotain siltä väliltä ilman että ne alkavat paskoittelemaan. Mutta sä. Jos sun kanssa on eri mieltä jostain pikkuasiasta niin johan tulee täydellä tuutilla.
En tykkää enkä viitsi.
Vitun pitkä vastaus etkä laittanut kuitenkaan. Mie laitan
Mä taas näin unta ihan käsittämättömästä aamupalapöydästä. Oli herkkua jos jonkinlaista! Pineissä kulhoissa muutamaakymmentä erilaista kalajuttua, vihannessäilykkeitä, salaatteja, oliiveja, tahnoja.Olipas pilluisat unet viime yönä, huh huh