D Darwinin leski Aktiivinen jäsen 28.12.2005 23 971 0 36 23.03.2009 #4 B-luokan pätkä. Mä pidän myös kauhuleffoista, mutta toi oli vaan mauton :|
N Nytkyn Aktiivinen jäsen 09.01.2007 3 276 0 36 23.03.2009 #5 täysin ällöttävä..ei ees tee mieli kahtoo 2 osaa