Hui katoin juuri kammottavan elokuvan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeviäPRKLE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitäkin on kakkos osa olemassa.
Me tallennettiin se, mutta ei olla vielä katsottu sitä. Meni jo vähän maku.
 
katoin sen kun kolmonen oli just syntyny ja katoin siihen asti ku tuli se kohta missä ne ällöytykset hyökkää asuntovaunuun. :x meni kauan ennen kuin toivuin siitä. |O

huono se on mutta sillon kun vauva just syntyny on muutenkin yliherkkä ja sit vielä tommosta. :whistle:
 
No jaa :/

Me katottiin pari iltaa sitten miehen kanssa Pride and Glory ja oli hyvää.
Paikoin melko raaka ja yhdessä kohdassa en voinut katsoa saatikka kuunneella (pienestä vauvasta oli kyse ).. Mutta suosittelen katsomaan!
 
Siinon perhe joka lähtee kesälomareissulle asuntovaunulla (pieni vauva mukana) Jäävät jumiin sinne erämaan kukkuloille ja siellä asustelee semmosia mutantteja jotka on säteilyn takia semmosia ku ovat. Syövät ihmisiä ja sellasta kivaa. Tappavat perheestä mummun,papan ja vauvan äidin. Isä lähtee pelastamaan vauvaa.....
 
Pitääpä tarkkailla, ettei teinix näe tota :(. Likka katselee kauhuleffoja joita ei sitten kestä, jos silmä välttää. Blair witch project sai pillittämään, että ei kai tuo oo totta :o. En olis antanut kattoa, mutta aina ei voi vahtia teinien touhuja!
 
Teurastus-leffa se on, ällö siis.
Mä oon aina sanonut, että pitäis noihin "kauhu"leffoihin saada tarkennustermit, itse kun tykkään yliluonnollisesta, kummituskauhusta, niin noi kauhuun luokiteltavat teurastusleffat pitäisi mennä johkin muuhun kategoriaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Teurastus-leffa se on, ällö siis.
Mä oon aina sanonut, että pitäis noihin "kauhu"leffoihin saada tarkennustermit, itse kun tykkään yliluonnollisesta, kummituskauhusta, niin noi kauhuun luokiteltavat teurastusleffat pitäisi mennä johkin muuhun kategoriaan :whistle:

Oon ihan samaa mieltä! Japsikauhut on hyviä kun niissä ei tarvi mässäillä verellä ja suolenpätkillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Teurastus-leffa se on, ällö siis.
Mä oon aina sanonut, että pitäis noihin "kauhu"leffoihin saada tarkennustermit, itse kun tykkään yliluonnollisesta, kummituskauhusta, niin noi kauhuun luokiteltavat teurastusleffat pitäisi mennä johkin muuhun kategoriaan :whistle:

Oon ihan samaa mieltä! Japsikauhut on hyviä kun niissä ei tarvi mässäillä verellä ja suolenpätkillä...

Jeh, joku muukin aasialaiskauhun ystävä, kerrohan vinkkejä hyviin leffoihin!!
Nähnyt kyllä aika paljon niitä, omat tähänastiset suosikit olleet Shooter ja Apartment 1303 :D
 
mun pahin on kuolleiden aamunkoitto, se alkuperäinen. Tosi huonot maskeeraukset, vihreetä maalia vaan naamassa. Silti tosi karmee ja se musiikkia on ahdistavaa! Ainoo kauhuleffa, josta on tullut painajaisia.
 
mä oon suosiolla jättänyt katsomatta kaikki sawit yms.sen jälkeen kun katsoin ring-elokuvan:(
Uteliaisuuskaan ei enää riitä että mä suostuisin katsomaan tuollaisia leffoja enää,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
mun pahin on kuolleiden aamunkoitto, se alkuperäinen. Tosi huonot maskeeraukset, vihreetä maalia vaan naamassa. Silti tosi karmee ja se musiikkia on ahdistavaa! Ainoo kauhuleffa, josta on tullut painajaisia.

joo siis tota tarkoitin, kuolleiden aamunkoitoa, koska se orkkis on tehty, mä pelkäsin jo siitä nykyversioista niin että.......!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
mun pahin on kuolleiden aamunkoitto, se alkuperäinen. Tosi huonot maskeeraukset, vihreetä maalia vaan naamassa. Silti tosi karmee ja se musiikkia on ahdistavaa! Ainoo kauhuleffa, josta on tullut painajaisia.

joo siis tota tarkoitin, kuolleiden aamunkoitoa, koska se orkkis on tehty, mä pelkäsin jo siitä nykyversioista niin että.......!!!

olikohan 1974..
 
Se kakkososa ei ole niin pelottava, pyörii parhaillaan Canalilla. Siinä joukku sotilaita jää satimeen sinne vuorille. Ei ole lapsia luojan kiitos tässä osassa.

Wolf creek on kammottava, sadistinen. Samoin hostellit. yök.

Minäkin pidän yliluonnolisesta mutta en näistä sadistisista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yoda:
Mie en kestä noita verta ja suolenpätkiä -leffoja. Oikea kauhu on semmosta ettei siinä sitä pelonaiheuttajaa edes näe.

Psykologista kauhua? Semmosista miekin tykkään.

Viimosin "kauhupätkä" mitä mie yritin kattoa oli Kingin juttuun perustuva "1408" ja se jäi kattomatta. Nuorempana kattelin kyl Elm Streetit ynnä sun muut mut nykyään ei pysty enää kattomaan.
 

Yhteistyössä