H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Teurastus-leffa se on, ällö siis.
Mä oon aina sanonut, että pitäis noihin "kauhu"leffoihin saada tarkennustermit, itse kun tykkään yliluonnollisesta, kummituskauhusta, niin noi kauhuun luokiteltavat teurastusleffat pitäisi mennä johkin muuhun kategoriaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Teurastus-leffa se on, ällö siis.
Mä oon aina sanonut, että pitäis noihin "kauhu"leffoihin saada tarkennustermit, itse kun tykkään yliluonnollisesta, kummituskauhusta, niin noi kauhuun luokiteltavat teurastusleffat pitäisi mennä johkin muuhun kategoriaan![]()
Oon ihan samaa mieltä! Japsikauhut on hyviä kun niissä ei tarvi mässäillä verellä ja suolenpätkillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:mun pahin on kuolleiden aamunkoitto, se alkuperäinen. Tosi huonot maskeeraukset, vihreetä maalia vaan naamassa. Silti tosi karmee ja se musiikkia on ahdistavaa! Ainoo kauhuleffa, josta on tullut painajaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:mun pahin on kuolleiden aamunkoitto, se alkuperäinen. Tosi huonot maskeeraukset, vihreetä maalia vaan naamassa. Silti tosi karmee ja se musiikkia on ahdistavaa! Ainoo kauhuleffa, josta on tullut painajaisia.
joo siis tota tarkoitin, kuolleiden aamunkoitoa, koska se orkkis on tehty, mä pelkäsin jo siitä nykyversioista niin että.......!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Yoda:Mie en kestä noita verta ja suolenpätkiä -leffoja. Oikea kauhu on semmosta ettei siinä sitä pelonaiheuttajaa edes näe.