bubunen Sä olet aivan mahtava ihminen! :heart: Kiitos noista kaikista ihanista sanoista! :hug: Tässä kun on välillä itellä usko koetuksella, että osaako sitä olla hyvä äiti tuolla lapselle ja niin edelleen, mutta just tuollaiset kannustavat ja ihanat jutut mitä kirjoitit saa kyllä uskomaan itteensä! Kiitos! Mä rupesin melkeempä itkemään kun luin tuon sun vastauksen
:heart: Ja sitten vielä kun tuo synnytys oli niin rankka niin sekin vaikuttaa siihen miten asioista ajattelee, mutta juuri tuollaista kannustamista tarvii siihenkin!
Juu ja se oli just miehen joku kaveri joka joskus lateli jotain ihme juttuja. Täytyy vaan sanoa, ettei tollasiin kannata noteerata mitenkään.. Jotkut ihmiset vain on tollasia vähän pöllömpiä
Isäsi tilanne näyttäisi siis olevan jo vähän parempi? Toivotaan että asiat saadaan järjesteltyä nyt niin, että isälläsi on hyvä olla ja myös sinulla ettei tarvitse mitään ylimääräistä huolta kantaa. Vaikka onhan se varmaan niinkin, että jos on tälläsiä vaikeuksia niin sitä varmaan pelkää kokoajan että sille rakkaalle ihmiselle taas käy jotain. Tai siis, että tulee taas jokin mutka matkaan. Toivottavasti nyt asiat alkaisi järjestyä paremmin :hug: :hug:
lauru Kiva, että Neela kuulostaa kivalta nimeltä sitten lopulta
Ja en pahastu vaikket siitä aluksi pitänytkään. Pääasia on se, että se nimi on semmonen josta ite tykkää on paras omalle lapselle. Mielipide asioitahan nuo on.. Varmaan jokaikiselle nimelle löytyy ainakin miljoona mielipidettä
Tsemppiä synnytystapa-arviointiin lauru! Tulehan sit kertomaan kuulumiset
teddybear Mä en tiedä miks noi tikkauskohdat taas alkoi kipeytymään.. Nyt vaan ne on tullut entista kipeemmiks. On ne siis kokoajan ollut, mutta nyt ne taas kipeytyi enemmän. Tikit on kyllä hyvin sulanu, mutta haava kohta on hirveen kipeä. Välillä sattuu kävelykin. Ihme homma tämä tämmönen! Kuitenkin synnytyksestä jo suht pitkä aika. Mulla on jälkitarkastus 9.9, eli on sinne vielä aikaa, Saa nähdä minkä tuomion saan siellä sitten. Jos nää nyt hirveesti rupee vaivaamaan taas, niin täytyy kyllä käydä sitä ennen jossain. En kestä tätä muuten |O
Teidän neitihän kasvaa heinosti
Hampaitakin jo noin paljon! Hienolta kuulostaa teidän arki :heart: Mä odotan itekin että tuo meijän neiti vähän kasvaa ja saa seurata kun se oppii kaikkea uutta.
:attn:
Sartsa on siis tänään mennyt sinne Vammalaan ja sille tielle jäänytkin! Toistaiseksi ei vielä mitään ihmeempää, mutta sairaala vaatteet on jo päällä ja supistaa kuulema kivasti. Toivotaan nyt, että kotiin tulee vasta sen vauvelin kanssa! :heart: