Noh, täällähän nyt oli huonohkoja uutisia monella:S
Mä kävin tänään akupunktiossa! Luin netistä jostain keskusteluista, että siitä voi olla apua lapsettomuuteen, ja muutenkin ku tarkemmin perehdyin akupunktioon niin totesin että vois olla ihan kokeilun arvoinen juttu. Näin yhden kerran perusteella voin todeta, että kuona-aineet lähti kyllä liikkeelle, turvotus hävisi, olo on ihan mahtavan rentoutunut ja kuitenkin pirtemäpi ku moneen päivään vaikka nukuin ihan älyttömän huonosti. Ja se akupunkteeraaja (..vai siis millä nimellä sitä tyyppiä sanotaan
) oli tosi mukava ja ammattitaitoinen, vaikka mulla omat epäilykseni siitä olikin. Totesi, että akupunktiosta on kyllä ollut hormonitoiminnan tasapainottamiseen apua monellekin, ja sitä kautta auttanut raskautumista ja parantanut jopa aknen
Eli hyvillä mielin ja innolla ootan ensi kertaa.
Niin, ja mahtavaa muutenkin huomata, että täällä alkaa hormonit pikkuhiljaa pelata ihan itsekseenkin oikeaan tahtiin. Tänään kp17 nimittäin bongattu ovistestiin tuplaviivat ja ovislimat, sama tapahtui viime kierrossakin just samana päivänä!
No, toki mieltä vähän latistaa se että pitikö tämän nyt keskellä viikkoa olla, kun ei päästy hyödyntämään ku lauantaiaamuna..no, seuraava ovis onkin sit sopivasti juhannuksena, ja mulla alkaa myös loma silloin!
Aurinkoista loppuviikkoa ja positiivisin ajatuksin kohti kesää!