Heipparallaa!
Kummasti tämä aika oviksen jälkeen tuntuu hidastetulta, taas kerran, ja tulee täälläkin vietettyä eniten aikaa aina tässä vaiheessa kiertoa.
m_p Ei pahalta kuulosta ainakaan, sullahan oli viimeeks se närästys vissiin aika vahva oire plussan aikaan jos en väärin muista?
Itse en ole oireita sen kummemmin bongaillut. Nenä vuotaa ja silmät punoittaa kun alkaa allergiaoireet taas nostamaan päätään. Mulla ei joka vuosi tule oireita, mutta viime kevät oli jotain ihan kamalaa ja näyttäis vähän samoja merkkejä tänäkin keväänä.
Sain kutsun työhaastatteluun, samaa alaa kuin nytkin mutta pelkkää päivävuoroa nykyisen 3-vuoron sijaan. Saas nähdä, vähän mietityttää kun on tämä yritys päällänsä, mun tuurilla varmaan saan sen työn ja teen plussatestin samaan aikaan, tai sitten toinen vaihtis että jään nykyiseen hommaan ja plussaa ei kuulu...
Noh, toiveet tietenkin ensimmäisessä vaihtoehdossa, mutta saas taas nähdä, sillä pessimisti ei pety
Vappu menee työn merkeissä, mites muilla haaveilijoilla? Hauskaa vappua kaikille