~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

8.11.2oo9 Sunnuntai

Zande........................kp 69/32.........................yk ?
Haaveileva85.............kp 61/26-33....................yk 8
neulainen...................kp 55/?...........................yk 1
ShiruLi........................kp 54/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 49/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 48/30........................yk 3
Louvre.........................kp 45/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 41/??.........................yk 1

Celestial.......................kp 38/?...........................yk 1
Siili H...........................kp38/?..............................yk ?
Pipopi..........................kp 37/26-39....................yk 16
bebek..........................kp 35/?(41).....................yk 2 (haamu)
anu84..........................kp 34/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 34/28-30...................yk 4
Satiini-.........................kp 33/29-32....................yk 3

Bambina......................kp 28/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 28/34.........................yk 12
murppa86....................kp 27/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 26/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 25/28.........................yk 13
HH1979........................kp 25/28.........................yk 2
mekkala.......................kp 23/?............................yk 1
Hempu86la...................kp 22/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 22/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 21/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 20/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 20/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 20/28..........................yk 1

Cladoceran..................kp 18/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 15/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 13/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 13/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 13/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 11/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 11/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 10/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 10/28-29......................yk 8

Sartsa83.....................kp 5/27-38.......................yk 23
EtanaLilli......................kp 4/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 3/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 2/25-39......................yk 5
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 26/29...........................yk 13)

Huh, täällähän on tullu parin päivän aikana kamalasti tekstiä :D Toissapäivänä kärsin migreenistä ja jouduin jo yhdeksältä nukkumaan ja eilen oli mummin hautajaiset niin ilta meni sitten siinä..

Tervetuloa lämpimästi kaikille uusille tänne palstalle, jos teitä tänne on putkahtanu :heart:

Sartsa kiitos ihanista sanoista :heart: Täällä on niin ihana purkaa tuntoja, kun kukaan ei teilaa eikä kato mitenkään vinosti, eikä pitkään, tuntuu, että voi kysyä ihan mitä vaan ja aina joku ystävällinen vastaa :) Mutta sun kanssa ajatusten vaihto on niin ihmeellisen luontevaa, hassua :D mutta ihanaa :heart:

bebek varovarovaiset onnittelut sinne suuntaan :heart:

Mulla on taas asiat jotenkin omituisesti.. Viime kierto kesti sen 25 päivää ja sitä edellinen 30, nyt on kiertopäivä 22 ja lämmöt vaan pysyy 36.8 eikä nouse siitä ylemmäs vaikka ennen nousut jopa 37.1 asti.. Pieniä alaselkä ja alavatsa vihlaisuja välillä on eikä rinnat yhtään kipeät. Viimeks tuossa kierrossa 25 ne kipeytyi jo puolitoista viikkoa ennen menkkoja.. Miä olen ihan ulalla tämän kroppani kanssa nyt.. :ashamed: Olikohan se lämpöjenseurantapäiväkirja vihoviimeinen teko.. Tuossa kp 16-18 oli runsaampaa valkovuotoa ja lämmötkin meni sinne 36.4 ja nipistelyä munasarjoissa, mut nyt ei oikeastaan mitään.. Noh, tätiä odotellessa, meneekö 3pv vai viikko..

Plussatuulia kaikille :heart:

Sartsa83 Kiitti tsempistä! Välillä tuntuu vaan niin epätoivoiselta kun koittaa tarkkailla merkkejä kehostaan ja sitten ei oo mitään oireita että olisin raskaana.. sit tulee vaan semmoinen olo että "tätiä ootellessa".. Ei oo ollut mitään kiinnitysvuotoo, ei välivuotoo, wi huonoa oloa, ei tasan mitään oireita. Aivan jo masentaa ajatuskin taas jos se täti sieltä tuleekin. Hus pois inhottava täti mun elämästä!!! :/

Tervetuloa uudet mukaan. Täältä saa loistavaa vertaistukea asiaan ku asiaan.. :heart:

bebekille tosiaan varovaiset onnittelut. Toivottavasti kohta saat varmistuksen ja pääsemme iloitsemaan plussauutisesta :heart:

satiini :hug: pahoittelut tädistä...

Greippimehut ja vitamiit taas syöty tälle päivälle.. täytyisi lisätä ulkoilua ja yrittää pudottaa tota painoakin. Sekin vois auttaa raskautuun. Ei mulla nyt sinällään hirveesti ole pudotettavaa, mutta 5-10 kilon pudotus ei tekis todellakaan pahaa.. ;)

On kyllä raivostuttavaa tämä odottelu. Pitäis oikeesti keksiä testi jolla sais jo muutaman päivän kuluttua tiedon onko raskaana vai ei. Kyllä tää syö naista. Ja sit vielä ottaa uusiksi joka ikinen kuukausi.. eih! Meikästä lähtee varmaan älli ja henki ennen kuin saan plussauutisia itelle.

:heart: +++++++++++++ plussatuulia! ++++++++++++++++++ :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bebek:
mä sain haamuplussan :) ihanaa.. toivottavasti se vahvistuisi! mut herätin miehenkin katsomaan ja sekin näki joten en ainakaan itse sitä haamua kuvitellut..

yk 2 kp 35 tai rv 4+6 (tai vähemmän)
Joko on tulos vahvistunut ?
Toivottavasti !

:heart:

Oijoi, paljon viivan vahvisteluja Bebekille ja samalla tarrasukkia! :heart:

Ja Satiinille pahoittelut tuosta tädin tulemisesta, tsemppiä uudelle kierrokselle!

Täällä huomasin mielenkiintoisen reaktion itsessäni, lueskelin jotain vanhaa aikakauslehteä vessassa jonka jollain sivulla tuli sitten vastaan vauvanruokamainos, jossa oli vauva istumassa ja sillä oli päällään semmoiset karate / judovaatteet mitkälie. Tuli tuijotettua sitä kuvaa vaikka kuinka pitkään ja ihan vähällä oli etten ruvennut itkemään. Ollaan me naiset vaan hassuja hormonihiiriä. :LOL:

Pientää ruskeeta vuotoo havaittavissa. taitaa täti tulla, kuten arvasinkin. Ja ystävällisesti vielä etuajassa :headwall: :kieh:

Mää en kerta kaikkiaan jaksa.. masentaa niin että tekis mieli vetää ranteet auki. :ashamed:

Kiitos Sartsa kannustavista sanoista ja muille kiitoksia halauksista.. :flower:
Ihanaa kun jaksat olla noin positiivinen ja kannustava, vaikka tuo pitkä yrittäminen varmasti on rankkaa, mutta olet kyllä oikeassa, kyllä me kaikki täällä ennemmin tai myöhemmin se oma pienokainen saadaan...

Nyt on kp 2 ja maailma näyttää jo paljon valoisammalta.. :) uudella innolla uutta yritystä kohti, välillä tulee vaan aina noita synkkiä hetkiä.. :)

tsemppiä kaikille ja toivottavasti bebekin haalea plussa muuttuu oikein kunnon plussaksi!

Sartsa83
Hempu Ihan ekaksi mummin hautajaisista :hug: ja sitten kiitos samoin :heart: sitä mäki tossa koitin sepustaa että sun kanssas tää ajatusten vaihto on ihmeellisen luontevaa. Toki siis helpottaa purkaa kaikille, mut jotenki sä... oot sä. :D :heart: ..ei sitä voi muuten selittää. :p

Et oo muute ainoo joka on ihan ulalla kroppansa kanssa. Sullakin näköjää aika mielenkiintosesti heittelee nuo kp:t kierrosta toiseen. Mulla on ekaa kertaa vuosiin ollu vuoto nyt ihan ihmeellinen. Kaks päivää tuli kun esterin takapuolesta ja muuten sit tullu semmosta ruskuaista valkovuotoo. Outoa. Ootan vaan ens viikkoo et pääsee taas muniksia kasvatteleen menopurin avulla. Mies oli ihana tässä yks päivä kun puhuin sille et oli varmaa sit kaikki munarakkulat tyhjiä kun ei hedelmöittyny, nii mies sanoi:"No mut ei ne kaikissa kierroissa voi tyhjiä olla, et kyllä nyt joku sieltä hedelmöittyy jossain vaiheessa". :heart: Toinen koittaa nii ihanasti olla tukena ja mukana tässä... mikä kyllä helpottaakin tätä hoitohommaa. :)

HH1979 Mä niin tiiän tuon ajatuksen. Mäkään en tahtois nähä tätejä enää olleskaa. Mieluummin sen kaksi viivaa siinä samperin raskaustestissä! Mutta siihen saakka kun me niitä toivotaan ja ootellaan niin koitetaan jokainen tsempata myös itteemme unohtamaan nämä ikävät puolet ja joka kierrossa olevamme toiveikkaana. Sit kun selkeesti taas osoittaa ettei viäkään ole tärpänny nii sit vaan skippaa sen ikävän kohdan ja suuntaa taas odotukset seuraavaan kiertoon. :) Niin mä oon tän järkeilly. :heart:

Mut ens viikolla ainaki hakee niitä d-vitamiineja ja kalsium-d vai mikä lie tabuja. Ja josko sitä greippimehuuki koittas hörppiä. :)

Mun pitäs kans tiputtaa se 10kg mieluusti, mut.... mä tossa jo kirjotin spostia kuntosalille jossa oon jäsenenä et nuo hoidot vie kaikki koulutustuet, jotka saan, joten mulla ei oo rahaa käydä siellä. :/ .. et sitten vaa koittaa kattoo mitä tunkee suuhunsa, mut herkuista on saanu taas sitten "voimaa" jaksaa. Ärsyttävää. :LOL:

satiini :hug: tädistä.

milean No jos sä meinaat alkaa itkemään moisesta kuvatuksesta, nii mä oisin itkeä vollannu sitä kuvaa het ens näkemältä. B) ..me ollaan tosiaan ihan pimeitä hormoonihiiriä... mä itken sairaalaa kattellessani.. pillahdin itkuun jopa kun näin mieheni pikkuveljen kuvan hänen avokkinsa puhelimessa... :LOL:

vauvahaaveita anna oksun tulla nii helpottaa. ;) +++++++ :whistle:

HH1979 vielä sulle tähän loppuun että: stop tykkänään moiset ajatukset. Nyt vaan keskityt ajattelee seuraavaa kiertoo ja seuraavaa mahista. :heart: me ollaan täällä sun kanssas!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Huiii, miten paljon tänne on taas tullut tekstiä!

Bebekille varovaiset onnittelut täältäkin! :flower: sulla tärppäsi tosi nopeasti! :)

mekkala, tervetuloa!

Satiini- ja HH1979.. :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Siilinen... :hug: voi sinuva kun oot niin ihuna. :) :p :heart:
ITTE OOT!! =) :heart: :heart:

Mulla kp 38, ei näy vielä tätiä. :headwall: Valkovuotoa on ollut koko kierron ajan runsaasti, nännit edelleen arat ja tissit turvonneet. Alavatsaa on jomottanut ajoittain jo useita päiviä. Koko ajan vain odotan että tulis jo se täti. R-testi oli kuitenkin eilenkin negatiivinen, joten raskauden mahdollisuuteen en jaksa uskoa. Viime yönä heräsin joku viisi kertaa kurkkaamaan, että oisko jo täti tullut. :ashamed: :D

Tuli testattua kunnon ovis-plussa tänään ja oon niin onnellinen edes siitä! Mies kipeänä tietty niin voi jäädä pupuilut välistä :'( mut ihanaa tietää että tod. näk. edes ovuloin! Eilen tuli haalea, mutta selvä viiva ja mietin että tässäkö nyt tämäkin oli. Ettei edes ovistestiin tule kunnon plussaa.. Mutta tänään olikin sitten kontrolliviivaakin tummempi viiva. Iloitaan nyt edes tästä kun muihin testeihin niitä plussia onkin vaikeampi saaha.
Toimii muuten greippimehu! Ensimmäistä kertaa ikinä tunnistin ovislimat :D

Sartsa oot kyllä ihana!! Samassa veneessähän tässä ollaan, se on totta. Kyllä kait sitä taas saa ittensä kaivettua täältä epätoivon pohjalta uuteen yritykseen = oviksen bongaukseen kun sen aika tulee.

Eipä oo elämässä moni asia ottanut näin lujille kuin tämä. Pelottaa välillä että sitä masentuu kokonaan. Täytynee ruveta ottaan selvää noista hoidoista. Vaikka mulla listassa yk 2, niin kuitenkin ollaan 2 vuotta jo oltu ilman ehkäisyä ja salaa oon toivonut vauvaa. :headwall:

Herkuista saa kyl oikeesti voimaa jaksaa päivästä toiseen.. tuntuu ettei salaatti kyl oikeesti tee samaa... =) Jospa tässä sais itteensä niskasta kiinni ton liikkumisen kanssa ja katastais hieman jääkaapinkin sisältöä. Kun syö terveellisemmin niin tietysti sitä jaksaiskin paremmin, myös nämä vaikeammat päivät.

Kiitos tuestanne kanssa-sisaret :hug:

Mulla iski äsken ihan hirveä epätoivo ja suru, nyt tuntuu siltä etten oikeasti enää jaksa tätä yrittämistä. :'(

Mulla on viikonloppureissun kassi vielä purkamatta, yksi työasia hoitamatta ja ruoka tekemättä. Kohta pitää lähteä harrastuksen pariin. Liikaa tuollaisia pikkuasioita sunnuntai-iltapäivän aikaa viemässä. Sitten avasin roskakaapin ja sieltä tippui tyhjä maitopurkki lattialle, koska kukaan ei ole viitsinyt viedä pahveja ym. pihalla olevaan keräyspisteeseen. Seuraavaksi huomasin, että mies on heittänyt vaan eväslaatikkonsa pöydälle, ei ole voinut pistää sitä suoraan tiskikoneeseen. Mua alkoi v**uttamaan aivan mielettömästi, samalla alkoi pyöriä päässä kaikki lähipiirin ihmiset, jotka on saanut lähiaikoina vauvan / ovat raskaana ja sitten sain hermoromahduksen. :ashamed: Aloin itkeä ihan hulluna, seisoin vaan keskellä lattiaa ja surun, pettymyksen ja raivon kyyneleet valui valtoimenaan. Mikä hemmetti siinä on, että toiset tulee raskaaksi heti tai jopa vahingossa ja toiset ei tuu raskaaksi sitten millään. Ei oo reilua! :'( :'( :'( :kieh: :kieh: :kieh:

Nyt oon ihan voimaton, kyyneleet valuu kyllä edelleen. Haluaisin kaivautua syvälle peiton alle, unohtaa vauvat ja raskaudet ja muut ja pysyä siellä maailman loppuun asti. En jaksa enää. :'(

Siili H :hug: Samat fiilarit on täälläkin, eikä oo hermoromahdus todellakaan kaukana. En käsitä miten jaksan taas seuraavaan yritys kertaan ja entäs jos ei taaskaan tärppää?? Olo on itelläkin niin voimaton väliin ettei tiedä miten päin olisi. Toivon että saamme taas uutta pontta yritykseen vaikka se nyt vaikeelta tuntuukin :hug:

HH1979 :hug: :hug: :hug: :hug:

Tuntuu että en kyllä enää jaksa nousta seuraavaan yritykseen. Ja no, eipä mulla vielä voi seuraava yritys alkaakaan, kun ei se helvetin tätikään tule. :'( :headwall:
Mutta voimia sulle. :heart: :heart:

Siili H toivon tosissaan että sun kierto saatais kuntoon pian! Lähetän täältä tädin sulle pikalähetyksenä... puuh! :hug: Kestää itelläkin varmaan taas päiväkausia että jaksaa etes miettiä seuraavaa yritystä. Meinaa niin masentaa... Voimia ja jaksamista tädin odotteluun ja koko vauva-toive-rumbaan. Mennään sinnillä eteen päin!!!

Laskin tuossa että seuraava mahdollinen ovulaatio olisi 21.11.2009. Siihen on oikeesti ikuisuus!!!! :headwall:

Olen koittanut miettiä miten saisin itteni taas ylös tästä alhosta, joten olen päättänyt lähteä kävelylle ja sulkea puhelimeni, hetkeksi ainakin.. En oikeasti jaksa kuunnella yhtään hehkutusta sun muuta raskaana olevilta ystäviltäni kuinka onnellisia he ovat.. On tää taas niin kova paikka. En muutenkaan halua keskustella heidän kanssa omasta raskaaksi tulemisestani tai tulemattomuudestani. Mieluummin juttelen tänne.

Koitetaan me tädin riivaamat taas nousta uuteen yritykseen!!!! En saakeli luovuta. Aion ruveta ottaan selvää lapsettomuushoidoista. Taidan varata ajan suoraan yksityiselle. Voisko joku suositella hyvää yksityistä lääkäriasemaa Oulusta tai Kajaanista joka on erikoistunut aiheeseen? Nyt otettais hyvät neuvot vastaan.

:hug: ihan kaikille teille, varsinkin HH1979:lle, Siilille ja Sartsalle. Kyllä me tästä vielä noustaan.

Toi terp:n päivittämä lista on kyllä surullista luettavaa. Siis oikeesti muka mulla jo kp55? Miten helkutissa? Tosin viikon ajan tuntunut jo jotain alavatsassa, eilen tuntui siltä kuin oisin ovuloinut. Ja oltiin vielä miehen kanssa viikonloppulomalla, joten tuli pupuiltua ihan kunnolla. Nyt pidetään peukut pystyssä! Ja jos ei mitään tunnu reilussa viikossa tapahtuvan, niin sitten menen yksityiselle. Eihän sen tädin tuleminen nyt niiiiin vaikeeta voi olla. Kahden kuukauden odottelu alkaa käymään hermoille.

Oltiin tosiaan miehen kanssa kylpylälomalla, ja mä tunteilin ihan kunnolla. Aamupalalla ollessanikin meinasin parahtaa itkuun kun jollain pikkutytöllä oli aamiaispöydällä lelukoira mukana. Ja perjantaina töissä kävi yksi asiakas, joka jätti lastenvaunut mun eteen kun katseli miehelleen lahjaa. Mä en päässyt siitä mihinkään auttamaan, koska oli pakko leperrellä vaan sille lapselle. Ja sairaalaohjelma saa mut aina itkemään. Toi kylpyläloma teki vähän jopa huonoa, koska siellä oli niiin paljon lapsia, etten saanut silmiäni irti niistä. Seuraavan kerran pitää varmaan mennä jonnekin eläkeläisten paikkaan...

Huomenna ajattelin testailla, täällä ei mitään erikoosta, ei mitään oireita suuntaa eikä toiseen, kp 18 kuitenki testasin sen ovisplussan. Jännä ku aina oviksen jälkeen tissit kipeytyny niin nyt ei mitään...

Yhteistyössä