~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Omaa napaa vain... Ihmettelen täällä, että joko se ovis meni? :eek: Sain toissapäivänä hailakan plussan, eilen vain vähän vahvemman (ei siis yhtä tumma kuin kontrolliviiva). Ja tänään oli taas yhtä haalea kuin toissapäivänä! :$ (Kaksi viimeisintä tein aamupissasta, ensimmäisen iltapäivällä.) Mitään erityisiä tuntemuksia tai huomioita en ole kropassani tehnyt... Ehkä ei olisi pitänyt ostaa niitä testejä lainkaan, kun saavat ensikertalaisen vain hämilleen. :D
 
Hilppa mulla oli kans viime kierrossa tissit kipeet tai oikeestaan vaan nännit mut mulla ne oli vaan menkka oireita mut toivottavasti sulla olis jotain muuta :)

Tekis mieli testata joka päivä koko kierron ajan et tuleeko se ovis vai ei mut tikkuja kun vaan on se 7 tai no 6 kun jo yhen oon käyttäny :D:D:D
 
1.6. KESÄKUU



lillukkainen...................kp 122/19-33........................yk 3
Jessica-87....................kp 112/?.................................yk 1
B881............................kp 104/30-40.........................yk

Niiskuneiti25................kp 91/28..............................yk 1

yöperhonen-................kp 86/28..............................yk 27
FairyTale85..................kp 81/27-29.........................yk 6
kiharapää....................kp 80/28-40.........................yk 28

Louvre.........................kp 77/28-35.........................yk 22

Viu...............................kp 62/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 62/?................................yk 11





anu84..........................kp 47/29-32........................yk 25
Miipeli..........................kp 42/27-36........................yk 18
hilppa86......................kp 41/33-35........................yk 3



Vaniljainen...................kp 33/32-39.......................yk 6
HappyFeet...................kp 33/32-34..............since 8/2008
esperanzadora............kp 32/29-31.......................yk12



niiskuliini......................kp 28/28..............................yk 2
Shih.............................kp 27/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 26/28..............................yk 5
Päkä82........................kp 23/27-28.........................yk 1
Jessie82......................kp 20/24-34........................yk 15



tiinatitityy....................kp 19/28-30........................yk 2
BloodyEnd...................kp 17/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 15/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 14/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 14/?................................yk 14
Kilu09...........................kp 12/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 11/38 ...............................yk 2
katjahei........................kp 11/27-28........................03/08



beabee.........................kp 9/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 9/28-29........................yk 4
Anna-79.......................kp 9/36-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 8/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 8...................................yk 3
niuku............................kp 4/44? (kapseli poistettu 09/09)
Inger............................kp 4/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 3/28-30.......................yk 18
tiuvi.............................kp 3/25-45.......................yk 11

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Oikein hyvää huomenta kaikille :)

hilppa: toivotaan että tulisi myöhäinen plussa, täällä on peukut ja varpaat pystyssä!

shih: ihana asenne! :D

katjahei: joo, meillä kans anoppi ja etenkin sen mies hölöttää koko ajan että niitä lapsia plaa plaa plaa... Mies hieman kans humalapäissään töhötti kuinka meillä on miehen kanssa nyt suuret pläänit oltava lasten teossa, me kun ollaan nyt sen sukuhaaran ainoita jatkajia. Teki mieli sanoa että ei se ole niin helppoa vaan tehdä sitä lasta... Herttainen mies mutta aina alkaa vähän kiehua kun se vauhkoaa lapsien saannista :p

tiuville paljon tesemppiä! :hug:

ON: Ovispäivät alkaa olla nyt käsillä, toistaiseksi en ole huomannut mitään erikoista. Ahkerasti ollaan kuitenkin heiluteltu peittoja ja mun suunnitelma on jatkaa samaa vielä toistaiseksi ;) Jospa tällä kerralla en innostuisi liikaa ovisoireista :D
 
No kävin nyt siellä lääkärissä. Kalliiksihan se tuli, mutta hyvä mieli jäi. Lääkäri oli todella mukava nainen ja hänelle aion myös jatkossa mennä! Lääkäri kyseli kaikkea, teki sisätutkimuksen ja vielä ultrasi, että miltä sisäpuolella näyttää. Kaikki on sen perusteella ok, todella siistiä kuulemma, ei mitään vikaa missään, päinvastoin, kaikki normaalisti ja hyvin. Limatkin kuulemma ihan normaalit. Ens viikolla meen sitten labraan... Sitä ennen en oikein voi tehdä mitään. Ostin lääkärin kehotuksesta noita ovistikkuja että vähän näkee, miten ovuloin. Kun kuukautiskierto kuitenkin on suht pitkä. Näillä mennään. Toisaalta ihan hyvä ettei löytynyt mitään vikaa, mutta nyt taas on hirveen epätietoista kun ei tiedä missä mättää, olis ollut helpompaa kun olis löytyny joku vika jota olis heti alettu hoitamaan ja tadaa, raskautuisin.

Nytkun mulla on noita ovistestejä ja nehän tehdään tietty aika menkkojen jälkeen, niin lasketaanko menkat loppuneeksi milloin, silloin kun ei enää tule mitään tuhrua? Kun mulla kunnon vuoto kestää ehkä pari päivää ja sitten niukkenee ja lopuksi tulee enää pelkkää tuhrua. Näin olen laskenut aina mun menkat 6-7 päivän pituisiksi...? Kiitos jos joku viitsii vähän valaista mua.
 
Ensinnä:tervetuloa kaikki uudet ja onnea miljoonasti plussanneille!!! :hug: :flower: :heart: Joku(Poksu?)onkin näköjään noita mun kiertopäiviä päivitelly,kiitos siitä :flower: Omien laskujen mukaan olis kuitenkin kp14 mutta sohelsin taas niin pahasti ton listan kanssa kun yritin päivittää- oon niissä NIIIIN hyvä :headwall: että poistin koko roskan!Mutta jos joku jakseleepi niin mulle voi heittää sinne sen kp 14,ite en viitti enää yrittää, onnistun pian poistamaan koko meidän hienon+++++kesälistan B)

Mites muuten teen,söin tosiaan pillereitä tossa vuoden alussa pari kk:tta kun meinas usko loppua koko touhuun,onko mun yk nyt sit kuitenkin se 14 (vuosi yritystä-pari,kolme kk pillereitä-2kk yritystä nyt) vai joudunko tiputtaan itteni yk kakkoseen?Yk 14 siis jos en laske niitä pillerikiertoja olis,miten teen?

No,lekuri ainakin tiputti mut sinne yk kakkoseen.Eli seuraavassa neuvo:ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET VAIKKA KUINKA POTUTTAIS KÄYTTÄKÖ HORMONAALISTA EHKÄSYÄ KUUKAUTTAKAAN JOS MIELI KUITENKIN VIELÄ SAATTAA MUUTTUA!!!!! :| :| :| Nimittäin näinhän siinä kävi että koska kerran vuoden yrittämisen jälkeen(ainakin täälläpäin)alkaa ilmaset lapsettomuushoidot me saadaan nyt sitten taas yritellä se 10 kk ennenkun aletaan puhua hoidoista.Hyvä minä!! :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: Eikä viitti yrittää huijata kun luulenpa että ne sen hormonaalisen ehkäsyn käytön voivat jostain kokeesta nähdä..ois pitäny käyttää kumeja,niitä tuskin olisivat "havainneet" :D mutta kuka niitä nyt jaksaa :saint: No,en tosin eikä mieskään olis oikeen vielä ollu valmis hoitoihin että näillä mennään.Verikokeisiin siis mars kun ovat kuulemma mulla vielä voimassa(perusverenkuva+lapsettomuuteen vaikuttavat,mitä näitä nyt on,ei jaksa nyt aatella,liian kuuma) :$ Sano kuitenkin(omalekurilla siis asioin,ihan arvauskeskus)että kun ne mun kp:t nyt on ollut mitä on n.kahestakympistä yli neljäänkymppiin että seurailen niitä ihan muutaman kuukauden vaan enkä yhtään enempää turhaan,jos ei tasaannu alotetaan tasottamaan pakolla :D Eihän niitä tärppipäiviä muuten laske hullukaan :whistle:

Ihanaista,lämmintä ja tsemppiä antavaa kesäpäivää teille rakkaat kanssaodotusta odottavat! :flower: t.itsestään taas liikaa mölisevä Hapis
 
beabee: mulla on kans tällä viikolla lääkäri, jännittää vähän. Otetaanko labrakokeet jossain tietyssä vaiheessa kiertoa? Olisiko 1. lääkri pitäny varata johonki tietttyyn kohtaan kiertoa?

aamuhapan korppu: :hug: ihanaa byrokratiaa!
 
Anna-79 en mä oikein tiedä. Itselläni on pari päivää sitten loppunut menkat ja tänään siis oli lääkäriaika. Ja viikonpäästä meen labrakokeisiin. Ei se lääkäri ainakaan mitään sanonut, että missä vaiheessa kiertoa noita kokeita tehdään, eli kai ihan milloin vaan? Korjatkaa joku jos oon väärässä. Multa siis ymmärtääkseni testataan kilpirauhasarvot ja prolaktiini ainakin. En muista oliko siinä vielä muuta mutta se nähdään sitten = )
 
Poksu päivitti hapiksen kp:t :D Ja ihan kuinka haluat asian ajatella, yk 14 vaik yk2? Kuulostaako yk 2 paremmalta vai 14 sun omaan korvaan/silmään? Paljon haleja ja toivotaan että se sun kiertos tasaantuisi kahden kuukauden hairahduksen johdosta :hug:

beabee: toivottavasti saisitte jotain apua lääkäristä, sinänsä hyvä että vikaa ei löytynyt joten raskautumisen luulisi onnistuvan :) Paljon tsemppiä :heart:
 
pokemoni kiitos <3 Sitä minäkin toivon ja on kyllä tosi helpottunut olo kun VIHDOIN sain itseni pakotettua tuonne tutkimuksiin. Aina sitä on vaan siirtänyt ja siirtänyt... Jotenkin tyhmää vaan kun ei nyt voi mitään tehdä, jos noi labrakokeet on ok, niin en kyllä tiedä missä vika... Lääkäri sanoi että nyt vaan teet noita ovistestejä koska hän halusi tietää miten ovuloin koska mulla on pitkä kierto (n.35pvää ) ja jos ei syksyyn mennessä mitään tapahdu niin takaisin ja tutkitaan vähän enemmän ja aletaan miettiä hoitoa...
 
Poksu,kiitti päivityksestä :hug: Mitä jos siihen laittas yk 14/2? :ashamed: En osaa päättää..

Anna-79:Byrokratia rules tosiaan :kieh: :kieh: No,oma mokani,ukkokin jo sanoi ennenkun ees uudestaan otin samoissa asioissa lääkäriin yhteyttä että voi hyvin olla että alottavat vuoden laskemisen alusta kun kerran lääkäri on omiinsa kirjannut että pillerit alotan.Tavallaan ihan ymmärrettävää,itteeni saan syyttää :attn: Soita ihmeessä vaikka paikkakuntasi labraan ja kysy kaikki mikä askarruttaa,se on mun "neuvo"! :hug: Aina kannattaa kysyä,vaikka tyhmältä ittestä kuulostaiskin puhelimessa nimim.kokemusta on. :whistle: Parempi tietää tasan tarkasti kuitenkin kun joutua arvuuttelemaan..ja pahimmassa tapauksessa sanoisivat että väärä kierron kohta,tuu ens kuussa sinä tai sinä päivänä-turhauttavaa :headwall: Tsemppiä! :heart:

Beabee:Hienoa että tutkitutit,turha sitä on aikailla,näin sano mun omalekurikin. :flower: Ovistesteistä tosin:huhhuh..maksavat nimittäin pienen omaisuuden kun niiden kanssa sohlaa..!! :ashamed: Kysäse heikältä josko antasi heidän omista varastoistaan ne :LOL: Ei vaan,ei oo leikin asia tietenkään,oiskohan sellasta mahdollisuutta että ultrailisivat muutaman kerran kuussa noita munasolujen/rakkuloiden liikkeitä?Nimim.tällanen tuli itelläkin mieleen aiemmin. Suostuisivatkohan? :xmas:
-hapis
 
aamuhapankorppu niin no olishan se periaatteessa ihan hyvä idea, vaikka kalliiksihan se tulee. Mutta kai ne suostuisi, olenhan mä maksava asiakas kuitenkin. No seuraillaan nyt jonkun aikaa, ovuloinko vai en ja katsotaan sitten mitä teen. Kuitenkin joskus syksyllä meen takaisin lääkäriin. Noi ovistestit tulee kyllä kalliiksi, mutta ajattelin jos netistä sais vähän halvemmalla? Katsoin tuolta mammaksi.fi nettisivuilta, oli reippaasti halvempaa kuin apteekista (7kpl paketti 25e!) ^^

Vähän oli jännä nähdä ultrasta oma kohtu, munasarjat/rakkulat ja mitä siellä nyt kaikkea on. Lääkäri olis printannut mulle kuvat, mutta ei löytänyt oikeaa nappulaa. =D

Ens viikolla meen sitten sitten labraan. Toisaalta olis kiva, jos olisi vaikka joku pieni hormonihäiriö, joka olis helposti korjattavissa ja siinä olis syy miksen raskaudu. Sitten jos kaikki on kunnossa, niin jää kamalan epätietoinen olo kun ei ole mitään syytä.

Oon muuten pahoillani kun mun kaikki viestit on melkein pelkkää omaa napaa. :ashamed:
 
2.6. KESÄKUU



lillukkainen...................kp 123/19-33........................yk 3
Jessica-87....................kp 113/?.................................yk 1
B881............................kp 105/30-40.........................yk

Niiskuneiti25................kp 92/28..............................yk 1

yöperhonen-................kp 87/28..............................yk 27
FairyTale85..................kp 82/27-29.........................yk 6
kiharapää....................kp 81/28-40.........................yk 28

Louvre.........................kp 78/28-35.........................yk 22

Viu...............................kp 63/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 63/?................................yk 11





anu84..........................kp 48/29-32........................yk 25
Miipeli..........................kp 43/27-36........................yk 18
hilppa86......................kp 42/33-35........................yk 3



Vaniljainen...................kp 34/32-39.......................yk 6
HappyFeet...................kp 34/32-34..............since 8/2008
esperanzadora............kp 34/29-31.......................yk12



niiskuliini......................kp 29/28..............................yk 2
Shih.............................kp 28/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 28/28..............................yk 5
Päkä82........................kp 24/27-28.........................yk 1
Jessie82......................kp 21/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 20/28-30........................yk 2



BloodyEnd...................kp 18/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 16/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 15/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 15/?................................yk 14/2
Kilu09...........................kp 13/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 12/38 ...............................yk 2
katjahei........................kp 12/27-28........................03/08



beabee.........................kp 10/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 10/28-29........................yk 4
Anna-79.......................kp 10/36-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 9/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 9...................................yk 3
niuku............................kp 5/44? (kapseli poistettu 09/09)
Inger............................kp 5/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 4/28-30.......................yk 18
tiuvi.............................kp 4/25-45.......................yk 11

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Hei kaikki kuumeilevat!Toivottelen hurjia plussamyrskyjä kaikille teille!Ajattelin ilmoitella että olin varhaisultrassa tänään ja syke löytyi,painajaisista ei onneksi tullut totta toista kertaa,nyt toivotaan että kaikki sujuu hyvin myös loppuun asti.

Taffo ja HyytisKyytis
 
Beabee:,niin mut jos siis arvauskeskuksen kautta..?oon miettiny,mahtasko maksaa sit muutakun käyntikerrat?Jos sais lääkärin puhuttua ympäri...! Ja niissäki on kai joku kiintiö..?Että olis niinkun joku könttähinta jos useammin joutuu juoksemaan?Ainakin joskus oli jotain että tyyliin"vuosimaksu"tai kertakäynnit-siitäpä sitten arvioimaan omien käyntiensä kerrat vuodessa?? :attn:Tai ainakin näin täällä Pirkanmaalla oli aikanaan-tiedä sitten mikä on taas tän viikon tilanne!! :kieh: :kieh: Pitäsköhän meidän kokeilla tota :p :flower: Ja netistä testit,(halvalla) ja helpolla!!! nimim.pari satasta menny jos jonkinlaiseen tikkuun.........Ite ostan seuraavaksi vasta sitten jos plussa joskus tulee(ja tuleehan se,meille kaikille) jonkun superkalliin digitaalisen varmistukseksi.....

Poksu:Halaus päivityksistä!! :hug: :flower:

Taffo+Hyytis :hug: :heart: :heart: :flower: :flower: Onnelia äitille ja pikkuasukille!!! :heart: :heart: :heart:
 
beabee: sitähän varten tämä palsta on, että tänne saa kirjoittaa :)

Taffo: Oon niin huojentunut ja onnellinen sun puolesta :heart:

hapis: :heart: :hug:

ON: ei kummempaa, tärppipäivät käsillä, tänään ehkä vähän nippailuja, joten kun oltiin päästy töistä kotiin ja syöty, kellistin ukon :kieh: Se oli eka ihan ihmeissään kun sanoin et mulla on ihan sikamahtavanhyvä idea mitä tehdää, sekstaillaan! Ni se katto mua silmät suurina "no eihän siihen koko iltaa mee" :LOL: Että näin meillä :D
 
Joku joka päivittää noita kiertopäiviä niin mulle voi vaihtaa kierron pituudeksi 29 pvää. nyt siellä lukee että 28-29, mutta on tasaantunut niin, että nykyään on tarkasti 29 :) täältä on niin kiva käydä aina tsekkaamassa mikä kp menossa, kun en muuten muista ollenkaan :LOL:
 
Pidin hieman taukoa tästä palstailusta kun alkoi ahdistaa ja otin suunnattomasti stressiä kun ei onnistuta. Oon kyllä salaa käynyt täällä teitä lukemassa. Meillä on häät kuukauden kuluttua. Stressaa suunnattomasti ja pikkasen pelottaa että musta tulee rouva. Paljon on vielä järjestämättä ym.
Sunnuntai aamuna testasin negan kun malttamattomuuksissani testasin liian aikaiseen. Tädin piti tulla jo eilen mutta ei näy ja mahaan on koskenut koko ajan sen oloisesti että menkat alkaa ihan kohta mutta ette arvaa ikinä mitä...
tein äsken uuden herkän liuskatestin ja kun tulin pikasuihkusta. Tässä on kaksi viivaa!!!!!!! Tosin se toinen viiva ei ole ihan niin paksu kun testiviiva mutta aivan selkeä viiva.
Mun kädet tärisee ja nyt jännittää vielä enemmän jos mä ihan oikeesti oon raskaana. Miehelle en oo vielä kertonut kun se on töissä ja mä pääsen töistä kotia vasta klo 8 illalla. Kertokaas naiset, mitäs kivaa keksis jolla kertoo miehelle????
Pitäisköhän käydä ostaas semmonen isin kulta tutti ja antaa se illalla että onneksi olkoon isi...
Pelottaa kyllä että jos tää ei olekkaan tottaa että jotan tapahtuu ihan kohta kun tänään vasta kp30/28.... Kauheeta että määä tärisen ja jännittääää......
 
Voi niiskuliini!!!!!! Ihanaa!!!!! :flower: :heart: Kerro heti kun saan laittaa plussanneisiin :)

Näin tänään naamakirjassa työkollegan toissapäivänä syntyneen pienen pojan kuvan. Jotenkin ajattelin/luulin että vähän olisi tämä haikeus laantunut nyt kun ollaan saatu yritys käyntiin, enää raskausmasujen näkeminen ei saa kamalaa kateutta mussa aikaan, joten ajattelin että niitä vauvojen kuviakin voi katsella ihan noin vaan. Mutta mitä vielä! Sydän meinasi ihan pakahtua, minäkin haluan!
 

Yhteistyössä