~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Heippa!
Miä olen menossa tänään hakee raskaustestiä.. Tuhruttelukin loppu kahden päivän jälkeen ja viime yönä tuli puoli kahdeltatoista ihan älytön pahan olon kohtaus.. Istuin vessassa ja vedin vettä ja renniee.. Mihinkään ei koskenu, mutta oksetti aivan suunnattomasti.. Omituista.. Varmuuden vuoksi siis tänään testaan iltapäivällä :)
 
Heippa!!!
Vaniljainen, sun teksti kuulosti ihan omalta. Joka kuukausi kun menkat alkaa niin tuntuu että matto vedetään jalkojen alta ja lujaa! Toivon sulle niin paljon tärppiä tähän kiertoon, ja kaikille muille myös.

niiskuliiini, tein kans tänään nega-testin vaikka tiedän ettei se vielä varmaan näkyisi vaikka olisinkin raskautunut.. Jotenki sitä on vaa niin malttamaton!

Onkos napakissalla tai raitakissalla mitään oireita että olisi tärppi käynyt??
 
Heissan ja iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso anteeksipyyntö kun en iäisyyksiin ole voinut päivittää :( :ashamed:

Yrityksen takia kauhea kiire ja nyt on tosiaan lapsentekokin "jäissä" hetken aikaa kun näkee mitä tulee tapahtumaan. Eli taustailen nyt hetken aikaa. Perhe tulee kumminkin aina ekana niin ei tämä projekti kauaa ole taka-alalla. Täällä muuten tällä hetkellä kp 12 ja yk 18.

Palailen taas paremmalla ajalla lukemaan kaikki välissä missatut asiat :|

ISOT plussapuhurit teille rakkaat +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

:heart: :heart: :heart:
 
Miipeli Kiva kun kävit. Mä voin päivitellä sen aikaa. Muokkaan sut tonne listaankin.
dreaming86 Mä sorruin eilen ja tein negan päivällä. Vaikka ei pitänyt mut en vaan malttanut. Nyt kyllä koskee masuunkin siihen malliin että täti sieltä on tulossa.
 
Hempu-muru :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: toivoisin niiin kovasti sulle plussaa!!!!

Olen taas miettinyt sitä hoitoihin menemistä ja elokuun kierto olisi nyt sitten se kierto jolloin niihin hakeudun. En jätä ihan syksyyn sitä. Tänään kuulin taas uusia raskausuutisia ja ne on aina yhtä musertavia. Täällä on eriasia iloita teidän plussista aidosti kuin mitä oman lähipiirin... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mutta ei kait se auta kuin porskuttaa vaan eteenpäin kun en tällä hetkellä tälle asialle muutakaan voi.

Ovis missattiin täysin, tai no kerran oli äksöniä, mutta varmaan vääränä päivänä. Mies on kipeänä. Harmittaa, mutta en halua stressata häntä yhtään enempää kuin mitä hän jo nyt on töittensä takia, jne.

Neulainen: miten muru menee? :heart: :heart: oli sun kanssa puhetta siitä että kävisin juttelemassa jollekin kun on niin paha mieli tästä vauva-projektista. Yksi syy mikä minulla tökkii on se, että paikallisen terveyskeskuksen työntekijä (joku terapeutti/kriisityöntekijä/sairaanhoitaja) on 40-vee muija jolla on monta lasta ja hän kuitenkin kulkee tuolla paikallisessa baarissa vikittelemässä nuoria, 20-vee miehiä (monikossa siis, saman illan aikana, viimeksi perjantaina) ja pukeutuu paljastavasti, jne. niin ei tee mieli kyllä hänelle avautua omista asioista ollenkaan. Mun pitäis mennä jonnekin yksityiselle kaupunkiin.. :p :p Eli olen toistaiseksi vielä koittanut omin voimin selvitä tästä tilanteesta. Onneksi on kesä tulossa niin mielikin on virkeempi.

Toivon teille kaikille kovasti plussaa!!! tehkäähän toukokuusta oikein kunnon plussakuuuuuu! ++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
voi ei hempulainen :'( Päätittekö sittenkin mennä yksityiselle? Ihanaa että saatte vihdoin apua! Ja kerro sille sitten kaikki huolesi, niin siten asiat ehkä etenee nopeammin! Paljon paljon haleja kulta! :hug: :heart:

HH Hyvä että sait päätöksen vihdoin tehtyä. Luulisin, että sekin helpottaa oloa. Ja okei, sun tilanteessa on ihan turha mennä puhumaan kenellekään, jos sä kerta tiedät sen tyypin muutenkin. Eikö teillä siellä ole sitten mitään ns. kriisikeskusta? Ne on ilmaisia, ja niitä pitäisi löytyä kyllä aika pienistäkin kaupungeista. Ja muistathan hani, että voit aina laittaa mulle postia, ihan sama mikä mieltä painaa! :heart:

Mulla on ollut niin huono päivä :ashamed: Oltiin koiran kanssa agilitykarsinnoissa, eikä päästy edes yhtä tehtävää pidemmälle, ihan pilkun nussimisen takia. Vituttaa koko tilanne. Viime viikolla mies kävi isänsä kanssa lenkillä, ja oli saanut kuulla kuinka isänsä uudesta vaimosta on tulossa mummo. Siellä ne oli näyttäneet jo ultrakuvia yms. Mä en kyllä halua mennä sinne käymään, koska sitten se puhe koskee vain sitä tulevaa vauvaa. Tiedän sen. Ja aiemmin mä tykkäsin käydä siellä, sillä siellä on ollut niin hyvä tunnelma. Nyt ei sitten tartte sukuloida enää missään. :/

On tullut muitakin raskausuutisia, ja päivä päivältä olo tuntuu taas huonommalta. Mähän käyn ns. säännöllisesti psykologilla, seuraava käynti tosin on vasta parin viikon päästä. Mutta kaipa voisin alkaa testaamaan edes ovulaatioata? Nyt on siis kai kp 10.
 
Kiitos HHrakasihanamurunen ja neulainenhanibaniihanainen :heart: Te ootte niin parhaita :heart: Te jos ketkä ansaitsisitte ne omat pienokaiset jo :heart:

Miipelille paljon tsemppiä! :heart:

HHraksu, voin vaan kuvitella millasta olis mennä juttelemaan tuollaselle tyrkylle omista asioistaan.. En kyllä ihmettele, ettei huvita, ei muakaan huvittas.. Onneksi oot jaksanu olla noinkin positiivinen ja taistella ittes jaksamaan :heart: Nostan hattua siulle :heart: Harmi, että ovis meni ohi :( Toivottavasti seuraavassa kierrossa onnistuu.. Miä olen päättäny lopettaa koko oviksen tuijottamisen, kun ei sen metsästämisestä ole kerran mitään hyötyä ollu.. Voi on se niin väärin, että raskausuutisia tunkee joka hemmetin tuutista!! Voi että miten kiukuttaa, PRKL!!!!! Onneksi oot tehny hyvän päätöksen hoitoihin hakeutumisen suhteen, meinaatteko kunnalle vai yksityiselle? Paljon paljon voimia raksupoksu :heart:

neulainen Juu me päätettiin mennä yksityiselle. Meni niin hermot.. Sain viime ke kirjeen tuolta keskussairaalalta ja aika olis ollu 4.10. Sain niin hirveän hepulin, et pelkäsin hajoavani siihen paikkaan. Mies sitten ehotti, että hakeudutaan yksityiselle. Ja sinne soitin viime torstaina ja ajan sain lääkärille jo 11.5 klo 15.30, eli viikon päästä olis se. Tunnin käynti sisältää haastattelun, miun sisätutkimuksen ja ultrauksen, sekä siemennestetutkimuksen ja meidän molempien verikokeet, hintaa tuolle tulee 395 euroa.. Kelakorvauksen saa suoraan ja jää maksamaan koko tunti 234 euroa.. Aika tyyris tunti, mutta pitää paljon sisällään. Ja jos meidän tarvii kummankin alottaa jotain lääkkeitä tai vastaavaa, niin on ihan turhaa odottaa puoli vuotta kuullakseen se ja sitten toiset puoli vuotta ennen kun lääkkeet alkaa tehoamaan, jos tehoaa.. Eli nälkäkuukausi tästä on tulossa, mut sen arvosta se varmasti on! Niinh murunen, oletko siä saanu ovulaation bongattua yleensä? Ajattelin vaan, et jos oot saanu, niin jos vaikka jätät tässä kierrossa väliin ja ajattelet ihan muuta, niin jos vaikka stressi vähän vähenis ja kohta olis vaavi mahassa :) Möh, ihan kakka juttu, että nyt sukulointiki pitää jättää väliin, tarkotushan on, että sukulointi on kivaa, mut eipä se kovin kivaa oo jos saa ite kuunnella vauvajuttuja silmät korvat täys :( Ymmärrän kyllä NIIIIN hyvin.. Voimia muru :heart:

sartsaraksupoksumuruhanibanibojoing, kiitos :heart: :heart:

Noh, se oli sit tv-ilta.. Huomenna johonki tyhmään passikuvaan, ottamaan tyhmää kuvaa ajokorttia varten.. Prkl, mitä pilkunviilausta, ettei kuvat käy jos yli kolme vuotta vanhat.. Kyllä nuo poliisilaitoksetkin rahastaa ihmisten sukunimen muutoksella.. ARGH!!!!
 
Sartsa83
hempu Juu, eikö ookin "ihanaa" miten poliisilaitos rahastaa sukunimen muutoksesta? Ajokortin kun joutu vaihtaa niin 40e siitä piti maksaa. Jippiaijee.

Hihihhi.. oot kyllä ihan hassutiini. Mä oon niin superonnellinen että oot olemassa. :heart:
 
3.5. TOUKOKUU

lillukkainen...................kp 93/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 83/?................................yk 1



B881............................kp 75/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 62/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 61/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 56/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 51/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 50/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 46/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 13/27-36..........................yk 18




tiuvi.............................kp 36/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 34/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 33/28-34...........................yk
Shih.............................kp 33/33................................yk 3
esperanzadora............kp 33/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 33/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 28/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 27/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 26/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 24/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 21/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 19.......................................yk 2
niuku...........................kp 19/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 18/29..................................yk 3
anu84..........................kp 18/29-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 16/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 16/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 14/24-34............................yk 14
beabee........................kp 14/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 12/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 11/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 11/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 11/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 9/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 9/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 12/?.......................................yk 1
Anna-79......................kp 8/36-38.............................yk 4
Vaniljainen..................kp 4/32-39...........................yk 6
Hempu86la..................kp 4/31..........................yk 22
HappyFeet...................kp 4/32-34..............since 8/2008
Kilu09 kp 8/28-30 yk 17

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5







 
Tänään olisi dpo1 menossa ja toivoa ei ole tässä kierrossa raskautua. Miehellä joku kriisi lienee menossa ja pisti minut kivasti juuri oviksen aikaan selibaattiin. Yksi pupuilukerta pe-la yönä, mutta tuskin tuotti tulosta. Tämän kierron suhteen olen luopunut toivosta... Noh, aina on yrityskierto 30... :'(


Plussatuulia kaikille. <3
 
Voi Bloody :hug: Luinkin sun kirjotukset just tuolta toisesta pinosta. Toi on niin paska tilanne jos ukko ei halua. Mulla ukko kieltäyty sen yhden ainoan kerran oviksen aikana ja se kyllä hatuttaa suunnattomasti.
Sen jälkeen ei kyllä seksiä tullut ainakaan viikkoon ukolle =) Nyt juteltiin asiasta ja kerroin kun tosissani tämän kanssa olen ja haluaiaisin miehen myös mukaan. Nyt hän lupasi että ensikierrossa harrastetaan seksiä ainakin kaksi kertaa päivässä. Mä kyllä kerroin sille että ei mun paikat semmosta menoa kestä =)
Joka tapauksessa mies on myös mukana ensi kierrossakin. Tosin just sillon kun ovis tod näk on. Me ollaan mökillä kera sukulaisten jossa ei ole mitään mahkuja pupuiluun. Reissu kestää vielä neljä päivää joten pitää yrittää jotain keksiä =)

Mua harmittaa toi nega ihan älyttömästi. Mieliala on super apea. Menkkakivutkin hiipi aamulla ja nyt ärsyttää :'(
 
Mulle vois korjata kp 8/36-38

Mulla ei onneksi ole ongelmaa, että mies kieltäytyisi pupuilusta, päinvastoin... ;)

Ovulaatio taitaa osua tässä kierrossa aika lailla mun 4 pv työmatkaan. Pitäisköhän ottaa mies mukaan???

Plussatuulia!
 
niiskuliini kiitos lohdutuksesta. Kyllä käy täälläkin nyt niin, että saa mies maistaa omaa lääkettään ja olla ilman seksiä jokusen tovin.
Pahoittelut alkaneista menkkakivuista ja voimia ja jaksamisia. :hug:

Shih
pahoittelut negasta. Toivotaan nyt sitten ainakin, että saisit sen säännöllisen kierron itsellesi. :)

Anna jos vaan mahdollista niin nappaa mies ihmeessä mukaan. Voi piristääkin touhuja, kun ei olla tutuissa ympyröissä, vaan jossain muualla. ;)

beabee nännipihaa taidat tarkoittaa. :) Toivottavasti olisi hyvä merkki tuo nännipihojen kipuilu. ;)

Vielä vähän lisää omaa napaa: Edelleen tuntuu tulevan paksua, sitkasta valkkarilimaa, joten ehkäpä tuo ovulaatio ei ole vielä täysin ohi, ehkä vielä olisi ihan vähän toivoa, joten tänään pistän miehen hommiin. Tästä on unelmoitu ja on yritetty niin kauan, että eiköhän mies voi yhden kerran hoitaa hommat, vaikkei niin mieli tekisikään. Tuo kyllä tietää, etten suhtaudu parhaalla mahdollisella tavalla torjutuksi tulemiseen, ehkä mieheltä löytyisi itsesuojeluvaistoa sen verran, että antaisi miulle sen mitä haluan.
Hui, miten vaativalta akalta sitä taas kuulostaa... Noh, mitäs skippas kaikki miun ihanat romanttiset viritelmät...
 
BloodyEnd niin tuohan se sana olikin kun tuli oikosulku :p Sitä en tiedä, voisko se olla merkki jostain, vähän epäilyttää. nyt on menossa kp 14, ovistakaan en oo bongannu tai mitään :eek: nojaa katsellaan miten tuo tuosta jatkuu.
 
Hempulalle, BloodyEndille ja Niiskuliinille paljon haleja ja voimia :hug:

Ja tosi inhottavaa miesten nihkeily, varsinkin tällasessa tilanteessa! Mut jotenkin tulee mieleen se Frendien jakso, missä Monica ja Chandler yrittää lasta (9. tai 10. tuotantokausi) ja ovat riidoissa, Monica huijaa Chandlerin "sovintoseksiin" ja sen jälkeen vaan vinoilee että me mitään olla sovittu :D

ON: Loppuviikosta pitäisi olla jännät päivät, sikäli mikäli kierto on lähtenyt normaalisti käyntiin... Edelleen väitän kovasti suhtautuvani tähän asiaan maltillisesti, katsotaan nyt oviksen jälkeen miten suhtaudun :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja beabee:
BloodyEnd niin tuohan se sana olikin kun tuli oikosulku :p Sitä en tiedä, voisko se olla merkki jostain, vähän epäilyttää. nyt on menossa kp 14, ovistakaan en oo bongannu tai mitään :eek: nojaa katsellaan miten tuo tuosta jatkuu.
Oikosulkuja sattuu aina välillä. ;) Meinasinkin lähinnä, että tuo nännipihojen kipuilu voisi viitata ovikseenkin. Itselläni nyt tässä kierrossa on oviksen aikana rinnat normia aremmat.

Miehen nihkeilyt loppui, kun tuli töistä kotiin. Taisi herra tajuta, että jos ei lempeä heru, niin on luvassa ihmishirviö avovaimon paikalla. :D Siinä sitten tuli makoiltua puolisen tuntia sorkat kattoa kohti. Toivotaan, että ei nyt olisi ovista missattu miehen takia.

 
napastellaanpas vähän... Eli tätejä ei näy terokuurista huolimatta. Huomenna olis soittoaika sille yksityiselle gynellä että mitäs nyt tehdään. Kp20 menossa... Saa nähdä minkä kuurin se mulle nyt määrää. Miehekkeen kanssa puhuttiin nyt viikonloppuna ja sekin alkaa olla jo hieman kauhuissaan tästä tilanteesta.
 
Voih, täällä on negoja tullut harmittavan monelle :( Jokaiselle ISOT HALIT!! :hug: :hug: :hug:
Happy feet sulle vielä yksi extrahalitus! :hug: Hyvä, että sait lääkäriajan varattua!

Hyvä BloodyEnd, että annoit kuulua :LOL: Nyt toivotaan parasta!!

niuku anteeksi, olen varmaan jotenkin pudonnut kärryiltä, mutta eihän kp 20 vielä ole mitään hätää, vaikka tätiä ei näy? En varmaan nyt ymmärtänyt mitä tarkoitit, anteeksi :ashamed:

Hempu86la mä olen ihan varma, että tuo tutkimus on hintansa väärti!! Olet aivan oikeassa, että on turha odottaa puolta vuotta, kun asian voi selvittää jo nyt ja saada asiat rullaamaan eteenpäin! :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Mulla on menossa kp 4 ja on vähän huolettanut nämä mun niukat menkat, ihan hyvin olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla. Pissalla käydessä tuli onneksi ihan kirkasta verta kunnolla, muuten onkin sitten ollut heikkoa..Miehen kanssa eilen pupuiltiin ja silloinkin kyllä onneksi vähän paikat suttaantui :ashamed: Vietin koko viikonlopun lukien netistä niukoista menkoista ja kohdun ohuesta limakalvosta..
Kaivelin nyt nuo mun maaliskuisen tutkimuksen paperit kaapin perältä ja katsoin, että mitä niihin oli merkattu limakalvojen paksuudeksi. Mulla ultrattiin sillon kiertopäivänä 7 ja paksuus oli 4mm, papereissa lukee, että on normaali kierron ajankohtaan nähden..Netistä löysin, että ovulaation aikoihin sen ois hyvä olla 5-8mm, joten uskoisin, että se sen muutaman millin siitä vielä paksunee, kun ovulaatio on mulla vasta joskus kp 18 paikkeilla..Yritän olla luottavaisin mielin, että lääkäri olisi maininnut jos se olisi ollut liian ohut...

Plussatuulia ihan kaikille!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä