~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Aurinkoiset kevät terveiset kaikille.
Kiertopäivä 28/28 menossa ja ensimmäisen kerran yrityksen aloituksen jälkeen kierto kestänyt tämän oikean ajan. Edelleen olen siinä uskossa, että menkat hakee vaan paikkaansa, toiveita ei uskalla elätellä. Loppuviikosta testailen, jos asiassa ei tapahdu muutosta, mahassa kumminkin menkkamaista juilintaa. Hui!! =)
 
Huoh, tänään ollut semmoinen olo (niin henkisesti kuin fyysisestikkin), että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä :'( Näinkö tässä sitten käykin.. Mun kroppa vetää mua nenästä ihan törkeästi :( Antaa toivoa ja sitten työntääkin tädin paikalle.

Vuotoa odotellessa.. :ashamed: :ashamed: :'(
 
22.3.-10 Maanantai


PikkuPrinsessa............kp 72/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 71/?...............................yk



lillukkainen...................kp 51/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 50/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 41/?................................yk 1



tiuvi............................kp 39/33...............................yk 8
kiharapää...................kp 39/28-40.........................yk 27
Opaali78......................kp 30/26-30..........................yk 12



Miipeli...........................kp 28/27-36.........................yk 16
Ingu.............................kp 28/28...............................yk 4
esperanzadora............kp 27/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 26/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 26/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 26/29-31..........................yk ?
HH1979.......................kp 25/28-29..........................yk 7
Hempu86la..................kp 25/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 25/32-39..........................yk 4
Tuittu-.........................kp 24/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 24/?..................................yk 2
miya............................kp 24/28-30...........................yk 2
anu84..........................kp 23/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 21/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 21/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 20/28-31..........................yk 13



EtanaLilli.....................kp 19/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 19/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 15/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 14/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 13/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 11/28...............................yk 3



FairyTale85.................kp 8/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 7/30...............................yk 18
Louvre........................kp 4/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 4/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 3/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 2/37-38..........................yk 3


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1



 
Samoilla päivillä Ingu mennään, tosin meikäläisellä on tässä vielä "varaa" odotella :p

Shih ja HH nyt ei taida mun tsemppailuista olla apua kun fiilis on ihan täysin sama!!! On melkein jo sellainen olo että tulis nyt täti ni pääsis taas joskus eroonkin siitä :'( Koko ajan ravaa vessassa katsomassa joko joko. Varmaan tänään/huomenna veikkailisin juilinnan perusteella. Pöh!!

Koitetaan vaan jaksaa :hug: :heart:
 
Shih ja muutkin jännilijät suuri plussapuhuri puuuuuuuuuuuuuuuuh!!´

HH murusein,älä vielä luovuta,niin kuin aikaisemmin sanoin,ei kaikille tule oireita edes koko raskauden aikana!Rakas,älä masennu! :heart:

Ingu ++++++++++ testiä kehiin!!

Miipeli ihanainen,kiitos päivityksistä ja +++++++++ sinullekin!

Mites kaikki muut piinailijat? Monella taas jännät paikat!
 
HHrakasmurunen :hug: :hug: Hassua, että mainitsit tissikivun, mulla sitä on, mutta sitä on ollu ennenkin ennen tätiä :D Että ehkä meitä herkkäuskosia taas vedellään nenästä oiken tosissaan.. Isoja haleja muru rakas ihanainen, koitahan piristyä :hug: :heart:

taffo tuhannesti murunen kiitos tsempistä :heart:

shih älä nyt luovuta, kun noi nystyt kuulostaa niin lupaavilta :heart: huspois itkupotkuraivarit!

miipeli hassukultamurunen :heart: mitä kovemmin niitä odotat alkavaks, niin sitä varmemmin täti vedättää sua ihan kuusnolla.. :( Nyt rentoudut ja otat kupin teetä ja meet vaikka emmentaalia kattomaan hani :heart: Toivotaan, että täti tajuaa pysyä poissa :hug: Ja kiitos raksu päivityksestä taas :heart:

ON: tänään ei muuta kun kauheaa tissikipua.. Mikä nyt on täysin normaalia mulle ennen menkkoja :ashamed: Avokki ehdotti, että otettas toinen koira parin kuukauden päästä.. Joku Suomen lapinkoira vissiin, työkaverin koira sais pentuja.. Vähän mietityttää.. :D
 
Aurinkoista tsemppiputkea kaikille! Ja isot halit kaikille takaisin alkukiertoon joutuneille.

Ja tietenkin tervetuloa uusille!

Täällä ollaan oltu hiljaiselossa melkein kuukausi kun ei oikein ole ollut mitään isompaa raportoitavaa. Ovis löyty kp19 tienoilta, mikä on aika normaalia mulle. Ja nyt mennään kp30.

Pitkästä aikaa on ollut loppukierrossa vähän oireita. Johtuvat joko käynnistyneestä hormonitoiminnasta (vähän vitamiineja ja laihdutusta), melkoisesta työstressistä tai sitten jostain muusta. Viime viikon lopulla nippaili vähän vatsasta (kiinnitymisen aikaan) ja nännit oli yhtenä päivänä kipeät. Normaalisti ei ole mitään tuntemuksia ennen kuukautisia kuin rintojen kipeytyminen sivuilta. Eilen ja tänään ollut sitten koko päivän kestävä pääkipu ja väsyttänyt on hieman normaalia enemmän. Tänään ja eilen on ehkä ollut myös hieman kuumeinen olo (ja nyt istun kuumemittari kainalossa kirjoittamassa tätä).

Fertility Friendin mukaan huomenna on testauspäivä. Vähän jännittää. Jos raskautta ei niin hyvä asia tässä on se, että mun luteaalivaihe on ollut 10-11 päivää ja tänään on 11. päivä. Eli vaikka tiputtelu alkaisi huomenna, niin silti päästään uuteen ennätykseen: 12. päivän luteaalivaihe! Jos näin käy, niin en tiedä onko tuohon vaikuttanut laihdutus vai napsittu B-vitamiini. Eikä sillä itse asiassa ole niin väliäkään kunhan lopputulos vaan on oikea.

Jos ei tästä kierrosta natsaa, niin yksi kierros mennään vielä ennen lisätutkimuksia. Sen jälkeen aloitetaankin munasarjojen aukiolotutkimuksella, parilla hormoonin tason tutkimisella ja sitten siitä seuraavasta kierrosta inseminaatiolla.

Hyvää tässä on se, että nyt on selvät sävelet:

- Jos ei raskautta, niin jatkan laihdutusta ja päästään parin kuukauden sisällä hoitoihin
- Jos raskaana, niin Murphyn laki iskee. Samaan aikaan kun meillä on todennäköisesti tiedossa talonrakennusta, mahdollisesti mun työpaikan vaihto ja ehkä myös miehen ylennys. No muutos pitää mielen virkeänä!

ps. Kuumemittari näyttää 37,2 kun normaalisti alkukierron aikana 36,4 ja loppukierrosta 36,8. Voihan se olla, että tässä on vaan jotain flunssa tai sitten napsimani kookosöljy on nostanut kehon lämpötilaa, kun se on virkistänyt aineenvaihduntaa (se olisi ihan normaali reaktio siihen).
 
Kiitos muruset tsempistä :heart: Jomottaa vaan niin kovasti, että on hyvin vaikea uskoa ettei täti tulisi... :'( :ashamed: Mutta ei auta kun toivoa, että tämä olisi jotain asiaan kuuluvaa.. Mä kun oikeesti luulin, että nyt tärppäisi.. :ashamed: Pistäkää kaikki nyt varpaat ja peukut pystyyn.
 
HH1979 pidän sulle kamalasti peukkuja, että täti ei kurvaisi paikalle :hug:

Hempu86la koiranpentuhan vois mukavasti piristää vauvakuumeisen arkea :heart: minkä rotuinen teidän toinen koira on?

Opaali78 hui, sullahan on huomenna jännä päivä :) Jännittelen täällä sun puolesta ja pidän peukut pystyssä :heart: Hyvä, että olet saanut pidennettyä luteaalivaihetta, toivottavasti on tärpännyt!!

Shih täällä ainakin on kaikki peukut ja varpaat pystyssä sunkin puolesta!! :heart:
Olis hyvä, että malttaisit olla testaamatta ennen perjantaina, ite olen testannut kahdessa edellisessä kierrossa liian aikaisin ja voi että, kun se sitten jälkikäteen harmittaa tuijottaa sitä nega...Sit sitä miettii, että miksei vaan malttanut odottaa.. :whistle:

Täällä on kp 25 ja jos täti on tullakseen niin sen pitäis tulla ensi viikon keskiviikkona. Eli vielä yli viikko pitäis odottaa sitäkin...Nyt on dpo 6 ja mulla on pikkusen lämpöä 37,2 sama muuten kuin Opaalilla :D Yhtään ei ole kipeä olo muuten, mutta päätä ja niskaa jomottaa. Kuumeinen olo siis. Joku ihmeellinen flunssa varmaan..Avokki oli kipeä viime viikolla.

Plussainen kevätmyrsky-puhuri ~~~~~~~~~~ :whistle:
 
opaali onnea pidentyneestä luteaalivaiheesta :heart: jänniä aikoja viedään sun kohdalla :heart:

shih niinh, tiedän miltä susta tuntuu, on niin kamalaa pettyä kerta toisensa jälkeen tätin tullessa kylään.. Juuri kun sitä uskoo, että nyt on tärpänny, niin sitten se paholainen kurvaa ferrarilla paikalle.. Toivottavasti täti pysyy poissa :heart:

vaniljainen meillä on sellanen kaks vuotta täyttävä Otso-koira joka on samojedin ja valkosen paimenkoiran risteytys :) Mieluummin kyllä se vaavan ottaisin kun koiran ;) höh, en osaa lisätä tänne ensinkään kuvaa koko otuksesta.. Vaikeeta.. :D
 
vieläkös mahtuis yks esikoista yrittävä toiveikas mukaan... ikää 25, yritystä takana ½vuotta... kapselin poisoton jälkeistä aikaa elellään eli kroppa vielä sekaisin... mut halu ja toive on kova :heart:
 
Shih: Oot ihan oikeessa että eihän sitä sais masentua ennen kuin kierto on täysi. Koitan taas tsempata itteni teidän avustuksella pirtsakaksi :D :heart: Mää toivon sulle niin

Miipeli: :whistle: :whistle: :whistle: :heart: Plussaaaa!!! Jännät paikat!!

ON: Tänään on illasta mennyt alavatsa ihan kivikovaksi.. ei mulla yleensä mene ennen menkkoja.. joihin on vielä ainakin se kaksi päivääkin. Tosin mun sekoileva kroppa nyt voi järjestää vaikka minkälaista näytöstä mun "iloksi" :headwall: :headwall: :LOL: Jään siis odottelemaan!! Outo tunne kyllä on alavatsassa vaihteeksi. Kiva että etes jotain oiretta on! Vaikkei se raskautta tietäiskään. Oireettomuus on kamalaa!! :(

Plussatuulosia kaikille muruille :whistle: :whistle: :whistle:
 
23.3.-10 Tiistai


PikkuPrinsessa............kp 73/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 72/?...............................yk



lillukkainen...................kp 52/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 51/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87....................kp 42/?................................yk 1
tiuvi..............................kp 40/33.............................yk 8
kiharapää.....................kp 40/28-40........................yk 27



Opaali78......................kp 31/26-30..........................yk 12



Ingu.............................kp 29/28...............................yk 4
esperanzadora............kp 28/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 27/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 27/28...............................yk 15
Jessie82.......................kp 27/29-31..........................yk ?
Hempu86la..................kp 26/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 26/32-39..........................yk 4
Tuittu-..........................kp 25/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 25/?..................................yk 2
miya.............................kp 25/28-30..........................yk 2
anu84..........................kp 24/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 22/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 22/24-28..........................yk 2
Elviir-a.........................kp 21/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 20/30................................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 20/28................................yk 1



Raitakissa...................kp 16/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 15/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 14/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 12/28...............................yk 3



FairyTale85.................kp 9/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 8/30...............................yk 18
Louvre.........................kp 5/28-35..........................yk 22
Taffo82........................kp 5/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 4/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 3/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 1/27-36.........................yk 17


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1




 
Tottakai mukaan mahtuu niuku! Ilmoittele kp:t ja yk:t niin lisäillään tuonne pinoon.

Muille kommentoin kun töistä pääsen kotiin :D Ja siitä puheenollen yritin nyt niin pikapikaa päivittää että nuo lrivit hyppelee miten sattuu niin siistin sitä sitten kanssa kotiin päästyä. Sorppa!!

:hug: :heart:
 
mä olen kullat pahoillani. En ole jaksanut moneen päivään/viikkoon tsempata teitä ollenkaan :ashamed:

Jotenkin odotan nyt vain tätiä tulevaksi, alkaa mennä ihan todellisesti hermot tähän kierron pituuteen. Kun se täti vihdoin kurvaa paikalle, niin lupaan olla aktiivisempi!! :heart:

Nyt tytöt plussatkaa!! :heart: :heart:
 
opaali toivotaan että se siitä vielä plussaksi muuttuis :heart:

niuku tervetuloa :flower:
HH eipäs lannistuta siellä vielä, vielä on kuule aikaa saada niitä hyviä uutisia =)
hempu sulle kanssa iiiisot plussapuuskat :whistle:
Miipeli voimia ja :hug:

Täällä ei edelleenkään mitään kummempia. Samat vasemmanpuoleiset alamahavihloilut jatkuu aina ajoittain. Lisäks parina aamuna ollu tukkonen olo, liekö ihan vaan flunssa tulossa. Ja tänään tosiaan alko jo nenäki vuotaa, että sitä se taitaa olla :snotty:
Mutta ei auta lannistua :D Tänään kuitenki vasta dpo 8 että ehtiihän niitä oireita tulla tai olla tulematta, tätiä ootan tosiaan ens ma kylään, sit olis se 14pv oviksesta. Vaikka viimeks täti tuli jo 13 pv oviksen jälkeen. Nooh, aikaa on kuitenki muutama päivä vielä. Hiukanki ku on pitempi aika syömisten välillä ni tulee myös hiukan huono olo, joka kyllä kohenee syömisestä. Mitäs mä vielä keksisin... :LOL:
Eiköhän ne siinä tällä erää, palailen taas, ja plussia paljon nyt sit kevään kunniaksi+++ :whistle:
 
Täällä ois kanssa yksi joka haluis tulla kuumeilemaan.. Pillerit jätetty 03/08. Tuulimuna todettiin 4.2 ja ekat menkat tm:n jälkeen tuli 3.3. Eli tänään olis kp21 ja dpo 8(kai).. Kierron pituus vielä ? ku tosiaan toi tm oli välissä mutta ennen tm:ää oli 28-30.
 
Opaali tsemppi :hug: !Hienoa etttä asiat etenee!

Tervetuloa katjahei ja niuku! =)

Neulainen ei aina tarvitsekaan jaksaa,pääasia että itse jaksat! :heart:

Miipeli super :hug: ,ei ole sanoja.. :(

Raitakisu toivottavasti pian irtoaa ja kiinnittyy myös!!!!!!!! :p

Hh,Hempu,vaniljainen,shih,manuliina ja muut piinailijat nyt plussatkaa!!!!!!!!!! ;)

On:vuoto jatkuu...onneksi hiipumaan päin,kivut oli jotain aivan järkkyä.never again i hope! |O hermo meni moneen otteeseen.saas nähdä kuinka pitkään meinaa vuotaa nyt kp 5 ja mulla ovis yleensä kp 13-14,varmaan siirtyy sekin.masentaa niin kamalasti kun kroppa näin sekaisin. :'( ja toivottavasti seuraava kierto pysyy alle 30 pv kun normaalisti ei todellakaan tälläisiä kiertoja ole.voin vaan kuvitella kuinka karseeta teillä pitkän kierron omaavilla on odottaa,uskomatonta kuinka jaksatte!plaah,olihan siinä taas..
 
Heissan,
Täällä on nyt sitten plussatesti tehty :heart: Mutta fiilis kumminkin varmaan ainakin seuraavat 12 viikoo hyvinkin ihmeellinen (Jos sinne saakka päästää) nyt ainakin helpotuksena se, että vehkeet kunnossa.
T: Jouluvauvako ? :$
 
Heips!
Kp:t mun on hankala kertoa kun ei niistä juurikaan ole tietoa. Yk 6,5 Minulle laitettiin implanon kapseli vuonna -07 ja sen jälkeen tätit eivät ole käyneet kylässä :ashamed: Kapseli poistettiin 09/09 koska halusimme alkaan yrittämään lasta. Tksta sanoivat että voi mennä hyvin ½ vuotta ennen kuin elimistö tasaantuu. Eli luomujakaan ei ole vielä näkynyt. Jos tuosta kapselin poistosta laskee niin kp on 186.

9.4 olisi aika gynelle ja silloin ilmeisesti ultrataan sun muuta... Alkaa olla jo epätoivoinen olo tällä akalla.
Rt:t näyttäny negaa jatkuvalla syötöllä eli ei toivettakaan että raskaana olisin. Ovistestit näyttää välillä hieman vaalempaa kuin kontrolliviiva välillä ei mitään. Valkovuotoa on jonkin verran aina silloin tällöin ja mahakramppeja myöskin.
Aina kun luulee että jotain tapahtuu saa pettyä. Minulle olisi edes se tätien vierailu iloinen asia koska silloin tietäisin että kroppa alkaisi pelittää edes johnakin suuntaan. Itkuisuus on herkässä ja kuvittelen sen enteilevän tätejä, mutten uskalla olla siitäkään enää varma :(

Viimeinen ovistesti tehty eilen ja siitä ei tullut edes viivan paikkaa, rt tehty viime viikolla.
:headwall:

Onnea plussasta ingu !!!
 
Onnea ingu!

ON: kyllä kannatti valittaa, päivällä iski kunnon nipistykset. Toivottavasti munis oikeasti irtosi ja treffasi pari tyyppiä :LOL: Peittoa on heiluteltu eilen, ja seuraavaksi taidan vietellä miehen huomenna aamulla. Eiköhän sen pitäis riittää. Tänään en taida viitsiä :LOL:
 

Yhteistyössä