~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Lara jaksamisia tosi paljon! :hug:

Täällä ekan yrityskierron kanssa ihan tohkeissaan yrittää pupuilla ns. tarpeeksi usein, jännittää ihan kun ei mitään tietoa oviksesta/sen puutteesta tai ylipäänsä ajankohdasta.... Jänskättää, että se menee ohi, jos jättää päivän välistä. Toisaalta ettei liian useinkaan tahkoais... :kieh: Jos se siis on mahdollista :LOL:

Noooh, taidan kuiteski kellistää miehen varmuuden vuoksi illalla B)
 
butterFly88
mulla menossa kp2... Nyt vaan yritän taivutella tota mun miestäni vauvan teko hommiin... :p
Mä ostin muuten kuume mittarinki, et voin mittailla lämpöjä ja uusia vitamiineja niin ja jo perjantaina tilasin ovistestejä 10kpl, raskaustestejä 10kpl ja 2 hedelmällisyystestiä :snotty:
Tää kuume on tosi vakava tauti!!!
 
mä kadehdin teitä joilla on säännöllinen kierto. Mulla on nyt kp 33 ja tänään on taas tehty negatiivinen testi. En oikein tiedä mitä miettiä, eniten odotan sitä tätiä kylään. Saisi nyt tulla, niin pääsisi sitten rauhassa miettimään seuraavaa kiertoa. Ärsyttää. :kieh:
 
Tsemppiä Lara!!! :hug: Varhaiset keskenmenot on perseestä. Kaikki oireet viittaa raskauteen, testi näyttää plussaa ja sitten vuoto alkaakin. Mullahan niitä oli kaksi peräkkäisissä kierroissa, oli hiukan rankkaa.

Eilen (kp 13) sain ovistestiin vahvemman viivan, mutta mistä mä nyt tiedän onko se just se huippu? No, ei auta kuin heilutella peittoa :LOL:
 
butterFly88
neulanen mulla sama ongelma, kun sulla...viime kierto tosiaan veny 47:mään.
Nyt ajattelin mennä kokeilrmaan akupuktiota ja greippimehua, sitte on tosiaan se terolut (keltarauhas hormoni) mikä on aika hyvä lääke tasottamaan kiertoa ja joillakin auttanut raskautumiseen. Mä tiedän, miten stressaava on epäsäännöllinen kierto, ihan pelkästään normaalissa arjessa, kun ei ikinä tiiä milloin alkaa vuotamaan, joten annan kaiken myötätunnon sinulle ja jaksamisia. :hug:
 
Laralle voimia ja jaksamisia.

Täällä kp 30/28-30 ja mensuista ei tietoakaan. Kolmisen päivää jo ollut menkkakipumaisia masukipuja, mikä on omituista, koska minulla menkkasäryt eivät ole koskaan alkaneet ennen kuin vuoto alkaa. Niin ja rinnat ovat älyttömän arat.
Muuttostressi pukkaa edelleen päälle, joten mensut saattavat olla myöhässä senkin takia. Huomenna tai ylihuomenna voisi testailla, mikäli tätiä ei kuulu.
 
lara- toivottavasti kohta tulee selvyys asiaan, oli tulos sitten mikä tahansa. Epävarmuus kun on kaiken pahinta :(

neulainen onko sulla siis ennen ollut ihan suht säännöllinen kierto mutta tää vaan venähtäny vai?

Täällä ei ihmeitä kuulu, tässä vaan kaikessa rauhassa ootellaan ovista =) Välillä ollu v**utuskäyrä aika huipussa ku taas tullu pari sellasta tietoa tuttavapiiristä jossa ihan vaan heti ekasta kierrosta ehkäsyn poisjättämisen jälkeen ollaan raskaana :kieh: Ottaa muuten aika lailla pattiin tollanen vaikka eihän se multa pois ole...
Mutta mä olen nyt päättänyt (jälleen kerran) että tässä kierrossa en ajattele mitään "tärppipäiviä" enkä loppukierrosta mitään mahdollisia oireita ja koitan vaan olla ja toivoa parasta. Josko se vaikka auttais. Pannaan ku panettaa, näin suoraan sanoen ;) eikä mietitä mitään et millon olis mahikset korkeimmillaan. Ei jaksais enää yrittää, jos koittais vaikka vaan elää ja toivoa parasta :heart:

Tsemppiä kuitenkin kaikille yrittäjillekin :heart:
 
neulanen tsemppiä, teidän kuinka ärsyttävää tuo on kun ei tiedä koska odottaa menkkoja ja sit on "pakko" tehdä raskaustestejä.. Jos sulla vielä venyy kierrot, mene gynelle ja pyydä noita Teroluteja. Itsehän söin niitä yhden kierron, sit tuli yks kierto luomuna, sit ei taas menkkoja kuulunut, joten söin kahden kierron verran Teroja. Ja sen jälkeen kierrot alkoivat tulla luomuna, vaikka olivatkin vielä sellaista 40 päivää.. Mutta siis yhdellä gynekäynnillä saa kolmen kuukauden Terolut-reseptin -> ei tartte koko ajan juosta lääkärissä. Toivottavasti kierto nyt tasaantuu! Tsemppiä!
 
Olen ollut niin kipeä että meni tärppipäivät hukkaan... vituttaa niin rankasti etten pysty sanoin kuvaamaan. Eilen olis voinut olla tsäänssejäkin jopa, mutta tapeltiin aviomiehen kanssa niin rankasti että hyvä että ei oo paperit vetämässä avioeroa varten. Että hukkaan meni tämäkin kuukausi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :'( niin kuin ei mua jo ois vituttanut ja ahistanut jo valmiiksi!!! :kieh: :kieh: :ashamed:
 
HH Eikä!!! :'( :'( Suuri :hug: sinne, ei kuule täälläkään sen paremmin mene. Meillä on mun pikkuveli käymässä, ja se näyttää kaihertavan miestä. Ei mies mitään ole sanonut, mutta selkeästi se on jotenkin kylmempi. Voi olla että sillä on työstressiäkin, mutta niin on mullakin. Ei nyt siis töistä johtuvaa, vaan siitä etten tiedä mitä haluan tehdä yms. Yritä nyt kulta jaksaa, lepää kunnolla ja katso vaikka jotain tosi ällöjä tyttöjen leffoja. Hellittelet itseäsi, ja et ota mistään stressiä. Joko sä soitit minnekään?


Manuliina ja muut kyselijät: pillereiden jälkeen mulla oli siis munasarjat jossain talviunilla, ja kävin siitä gynellä. Mun kohdun limakalvo oli liian ohut, jotta pelkät terolutit olisivat auttaneet. Siksi sain sellaista hormoonia, jossa oli sekä keltarauhashormoonia, sekä sitä jotain muuta. Ensimmäinen "luomu" vuoto tuli siis kp 90, mutta tosiaankin noiden pillereiden jälkeen. Nyt on niiden jälkeen menossa kp 34 tms. Selkeästi tässä kuussa jotain on kuitenkin tapahtunut, enkä usko että nyt ois munasarjat niin selkeesti enää nukkumassa. Pieniä kipuiluja on kuitenkin ollut, ja olen ihan varma että siellä on jotain tapahtunut. Toivon ainakin niin. Mä taidan oottaa jonnekin kp 50 ennenkuin käyn taas gynella, saatan kyllä vaihtaa suosiosta gyneakin...

:hug:
 
Hei Kaikille!

En ole jaksanut viime aikoina oikein seurata sen enempää tätä ketjua, kun on ollut kiireitä omassa elämässä ja täällä kirjoitetaan niin paljon päivän aikana, ettei meinaa pysyä perässä..
Ja muutenkin olen taustaillut ja yrittänyt ottaa vähän etäisyyttä tähän asiaan..

Nyt menossa kp 42/28-40 YK 26

Olen nyt touhunnut paljon meidän koiran kanssa, sen agilitytreenit ja muu kouluttaminen on pitänyt mut kiireisenä sekä ollaan miehen kanssa tehty suursiivousta.. Jota jatketaan varmaan viikonloppuna iltaisin, kun tulen töistä..
Jeee tänään on jälleen agiltytreenit ja niihin mennään innolla..

KP
 
Nyt ärsyttää. Tänään siis dpo 6 ja vessakäynnin yhteydessä jäi ruskeaa tuhrua paperiin.. Tuli aivan puskista. Mulla ei oo ollut mitään oireita mihinkään suuntaan, mutta vaikuttaa ihan samanlaiselta tavaralta, mitä mulla tulee ennen menkkoja. En vaan haluaisi uskoa, että mun luuseri-elimistö ei jaksaisi pitää sitä limakalvoa siellä tarpeeksi pitkään..tää on kyllä nyt joku all time record tolle luteaalivaiheelle..siis olettaen, että menkat alkaa huomenna. En oikeesti jaksa ymmärtää; miksei mun kroppa voi toimia niin kuin pitää???? Nyt toi l-vaihe jäi kyllä niin lyhyeksi, että olisi oikeastikin jotain kerrottavaa gynelle.. Jos padot murtuu huomenna, tartun puhelimeen ja varaan ajan.

Olen pahoillani oma-napaisesta selostuksesta.
Olen vaan tosi väsynyt näihin oikkuihin..

Lavelyn
 
Raitakissa Käväisi kyllä mielessä ja tietysti toivon, että johtuisikin siitä. Yritän valmistaa itteäni pahimpaan, kun mulla on semmoista ns. tuhru-historiaa. Menkat kyllä sinänsä on olleet aika säännölliset; yleensä sen 30 päivää eli en siis missään nimessä olisi odottanut mitään vuotoja vielä tällä viikolla kun tänään kp 24. Aikaisemmatkin tuhruilut ovat tulleet aina pari päivää ennen menkkoja. Tai siis nyt viimeisen puolen vuoden aikana, kun olen ollut ilman ehkäisyä.

Olen kyllä ihan kysymysmerkkinä täällä.

Lavelyn
 
Mä tuhruilen kans ennen menkkoja, yleensä sellaisen puoliviikkoa. Mutta. Kun mä sain plussan syksyllä testiin, olin juuri tuossa dpo 7:n tienoilla huomannut kiinnittymisvuotoa. Ihmettelin silloin kans että "mitä, joko mä alan taas tuhruilemaan?". En alkanut, vaan sain plussan joka vaihtui sittemmin negaksi.

Pidän sulle hirmuisesti peukkuja! =)
 
Raitakissa Kiitos!:)
Ei tässä varmaan muu auta kun se odottaminen ja katsellaan mitä tapahtuu.. kärsivällisyys ei oo koskaan ollut mun vahvin puoli :)
Harmi, että sun plussa vaihtui sitten negaksi:( Toivottavasti tärppää kohta uudelleen ja matkustajakin pysyy matkassa mukana!

Lavelyn
 
14.1.2o1o Torstai

murppa86....................kp 94/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 87/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 85/39..........................yk 9
Siffis............................kp 80/30...........................yk 7



Windy...........................kp 67/28...........................yk 2
Miipeli...........................kp 54/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 43/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 43/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 42/28-40......................yk 26
anu84..........................kp 42/29-32...................yk 22



Satiini-.........................kp 38/29-32......................yk 5
aaliyah........................kp 35/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 34/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 34/26-35......................yk 6
Agaetis.......................kp 34/27-31.........................yk 2



Sinirusko......................kp 32/28............................yk 15
Indrina.........................kp 31/28-30.......................yk 1
terp..............................kp 26/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 26/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 26/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 26/34............................yk 14
Lavelyn........................kp 24/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 24/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 22/26-30......................yk 10



Elviir-a..........................kp 17/28-31.....................yk 11
Ritu82..........................kp 17/28-32......................yk 1
Raitakissa....................kp 15/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 14/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 13/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 12/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 12/28...........................yk 13



Manuliina.....................kp 9/28-31.........................yk 5
lillukkainen...................kp 9/19-33.......................yk 2
Ambrosine85................kp 8/30..........................yk 6
tiuvi.............................kp 5/25-39......................yk 7
esperanzadora............kp 4/29-31........................yk 9
butterFly88..................kp 2/?...............................yk
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.

 
neulainen: kiitos muruseni :heart: vitutus on sangen kova ja olen sairaana edelleenkin. Harmittaa ihan hirveesti että tästä tuli hukkaan heitetty kuukausi. Ei oikein innosta mikään. Enkä oo varaillut sitä keskusteluaikaakaan kun luulen että suurimmaksi osaksi tää mun masennus johtuu kuitenkin tästä lapsettomuudesta.

Olen kuitenkin koittanut psyykata itteeni virkeeksi ja ajatella positiivisesti vaikka se välillä hankalaa on ollutkin. Ollaan suunniteltu sitä kylpyläviikonloppua ja tulevaa ulkomaanmatkaa sun muuta. Hieman muuta ajateltavaa. Tuntuu vaan niin hirveen raskaalle kun kuukausi on kuitenkin niin pitkä aika odotella uutta ovulaatiota!!!! On sitä idiootti kyllä!!

Onneksi saatiin tänään etes jotain asioita selviteltyä miehen kanssa. Miehet osaa olla välillä tosi idiootteja! Vai onko ne vaan niin erilaisia ajatusmaailmaltaan kuin me naiset?? Otappa niistäkin selvää. Oma mies ainakin luulee että mää olen vähintäänkin ajatustenlukija ja että kyllä mun pitäis tietää että häntäkin ahdistaa ja masentaa kun en ole raskaana ja tämä kierto meni hukkaan!! Niin, mistäpä minä sen tietäisin kun ei herra mitään puhu eikä keskustele!

Koitan tosiaan rentoutua ja keskittyä vaikka tähän painonpudotukseen taas vaihteeksi. Olen myös yrittänyt ulkoillakin jonkin verran. Saa aivot happee ja mielikin virkistyy! Kylpyläviikonloppu varattu ja voidaan ottaa ystäväni kanssa siellä siideriä, nollata tilanteet! Tosin sata kertaa mieluummin oisiin raskaana, mutta ei tälle tilanteelle voi enään mitään. Mennyt mikä mennyt!! Eli välikiertona mennään. Paska!

terp: kiitos päivityksestä.

toivon teille muille kovasti plussatuulia +++++++++++++++ :whistle:
 
Huomenta ihanaiset!! :wave: Tänne voipi päivittää kp 1/32 Tätiä odottelinkin,et pääsisin sinne munanjohdinten aukiolotutkimuksiin!Eli ens viikolla ois edessä.... :| Hei te ketkä ootte hoitoja saaneet,ni osaatteko veikata miten meitä lähetään auttamaan kun molemmissa ehkä jotain vikaa? Eli miehellä vähän hyviä simppoja ja mulla näytti ultratessa olevan ehkä hieman liikaa munarakkuloita.... :(
 
Ihanaa Indrina tosi hieno juttu!! Onnittelut!:flower:
Siniruskolle pahoittelut tädistä. Toivottavasti tutkimuksissa selviää asiat!

ON: Tänään ei ainakaan vielä uutta tuhrua. :) Ja toivottavasti ei tulekaan..Eilisen jäämiä tosin vielä havaittavissa, jos oikein tihrustaa ..

Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!!

Lavelyn
 

Yhteistyössä