~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

butterFly88
mähän sanoin lara sulle heti!!! =) :flower: Hirmusesti onnea ja tarrasukkia paljon paljon mukaan :heart:

onnea myös indrinalle :flower:

sitte itsekeskeisesti omaa napaa...
mulla menossa kp5 tänään.
Ootan, että pääsen tolle miehelle juttelemaan, jännittää pirusti ottaa taas tää aihe käsittelyyn, pelkään niin älyttömästi, ettei mies haluu lasta vielä!!!
Mä haluisin jo päästä kuluttamaan noita ovistestejä ja rakaustestejä =)
Eilen mietin, ennen nukkumaan menoa, kuinka naisen mieli on oikeesti välillä niin hullua, tän pakottavan vauvakuumeen keskellä, vaikka puhuisit jollekki kukkaruukuista, ajatukset on omassa pienessä käärössä.
Mä itse uskon tohon korkeempaan voimaan ja yritän aina itteäni lohduttaa sillä, että eiköhän tuo luoja parhaiten tiedä, mikä on oikea ajankohta...
Mutta juu kuumeilu jatkuu toistaseksi vielä yksin, sormet ja varpaat ristissä, että mieskin innostuis.
 
siniruskolle pahoittelut tädistä :hug: :ashamed:

lavelyn toivotaan, että tuhru olisi tosiaan ollut vain kiinnittymistä, ja nyt käsketään äkkiä täti jonnekin muualle!!

laralle ja Indrinalle suuuren suuuuuuret onnittelut plussasta!! :heart:

HH Ei se haittaa, vaikka tiedät mistä masennus johtuu. Voit silti hakeutua jonnekin juttelemaan, jos susta tuntuu että se auttaisi. Kun tämä lapsen saaminen on sulle kuitenkin selkeästi omanlainen kriisi, ja siihen saa ja pitää hakea apua jos tuntuu ettei enää itse pysty sitä käsittelemään. Hienoa on kuitenkin se, että olette vihdoin saaneet puhdistettua ilmaa miehenne kanssa. Ja loistavaa, että häntäkin vaivaa tämä asia, siis ettet ole asian kanssa yksin. :heart:

Ja ulkoilu auttaa muakin. Mä olen kovin kiitollinen tuosta koirariiviöstä, koska sen kanssa mun on pakko ulkoilla :D

Täällä ei vieläkään mitään, kp 35. En nyt ole testannut vähään aikaan, enkä oikeasti nyt enää haluakaan. Siinä ehkä jossain 45 paikkeilla seuraavan kerran.
 
Laralle onnittelut myös täältä! Tulihan se varma plussa sieltä!!!

Taisin eilen iloita liian aikaisin. Tänä aamuna rusehtavaa tuhrua taas kehissä ja dpo8. Ei mitään kipuja tai tuntemuksia, mikä on sinäänsä ihmeellistä, koska aikaisemmin mulla on jo tässä vaiheessa ollut sitä kuuluisaa menkka-juilintaa ja munasarja-vihlontaa. Aikaisemmissa kierroissa tuhrua on yleensä edeltänyt juuri tommonen menkkakipu ja nyt ei mitään. Tuntuu jotekin vaan niin epäreilulta, että mun elimistö lopettelee jo "näyttelyä" kun turistit on vielä matkalla..
Yritän nyt jo valmiiksi asennoitua seuraavaan kiertoon, kun tuo "kiinnittymisvuoto"-mahdollisuus on kuitenkin aika harvinaista ja epätodennäköistä.
Eniten tässä ehkä harmittaa juuri se, etten voi tehdä tuolle asialle mitään:(

Lavelyn
 
Heippa kaikki ja paljon :hug: niitä tarvitseville ja paljon onnea plussanneille! :heart: Siitä on aikaa kun viimeks oon täällä käyny, ollu pakko vähän irrottautua näistä vauva-jutuista, kun tuntu, että hulluks tässä tulee ittensä kanssa.. Johtuen ehkä just tästä paussista, niin en oo kauheesti omia oireitakaan miettiny (paitsi kun eilisestä lähtien ). Jos ovulaatio on osunu oikeeseen eli KP 18-19 niin tätin tuloon olis vielä viikko (eli Kierron pituus olis sitten 33 päivää ). Eilen, eli KP 27 kuitenkin alko hirveä tissien jomotus tuolta sivuilta ja sellasta menkkamaista juilintaa välillä alavatsalla.. Oon ihan varma, että täti se kurvaa kohta paikalle. Ehin jo iloitsemaan, että jes, ei tissisärkyjä kahteen kiertoon, niin nythän ne sitten taas löysi tiensä perille.. Ja tottakai sitä sitten miettii ja pohtii kaikkia vaihtoehtoja taas..

HH niin kovin paljon voimia ja jaksamista sulle :hug: Toivottavasti murunen saatte asiat selvitettyä! :heart:

Plussatuulia :)
 
Huoh, mun kierto näkyy olevan ihan sekasin.. Ovulaatio on ollu KP 19 ja tänään KP 29 tuhrutan vaaleanruskeaa tuhrua ja vatsaa kouristelee kuukautisia enteilevästi.. Ja kuukautisten pitäs alkaa vasta KP 33 jälkeen laskujen mukaan.. Ovulaation jälkeinen vaihe jää liian lyhyeks.. Pelkästään kymmenen päivää ovulaation ja menkkojen välissä ilmeisesti.. Höh, vuodon alkamista odotellessa :(
 
hempu älä nyt vielä luovuta!!! ei se ruskea vuoto vielä mitään tarkoita... tai on ehkä kiinnittymisestä? ja JOS menkat alkaa, niin täytyy olla iloinen, ettei se kierto veny pitkäksi, koska kyllähän tuo melko säännölliseltä kierrolta silti kuulostaa...! jos se ovis on ollu silti pari päivää aikaisemmin, vaikka testit sanois mitä...? :hug: :hug:
 
Onnea plussanneille!

Lavelyn ja Hempu-murunen, älkää vielä luovuttako. Peliä ei ole menetetty ennen kuin täti on kurvannut paikalle ihan selkeästi! Nuo voivat hyvinkin olla kiinnittymisvuotoja tai muita tuhruja, eikä todellakaan vielä tarkoita tätiä. Tsemppihaleja kovasti! :hug: Ja plussatuulia ++++++++++++++++++ :heart:

HH voimia!! :hug: :hug: :hug: Ja niinkuin neulanen sanoi, ei haittaa vaikka tietäis mistä masennus johtuu, voi siihen silti hakea apua. Oikein paljon jaksamisia sulle! :heart:
 
bambinamurunen :heart: Miäkin ajattelin, et jos se oliskin kiinnittymistä, mut kun alavatsavihlonta alko jo toissapäivänä, et kai se tätiä enteilee.. Möyh! Mitä siulle kultarakkaalle kuuluu? :)

Siilihanibani :heart: ihanainen sinäkin :hug: :hug: Miten jakselet(te)? :)

HH Ehkäpä se onkin helpoin hakea apua ja alottaa purkaminen, kun tietää mistä se masennus johtuu, myös voi olla syitä jota et tiedosta masennuksen aiheuttajaks.. :) Voimia ja jaksamista ja haleja ja kaikkea! Muista, että puhuminen on tärkeetä! :)
 
17.1.2o1o Sunnuntai

murppa86....................kp 97/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 90/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 88/39..........................yk 9
Siffis............................kp 83/30...........................yk 7



Windy...........................kp 70/28...........................yk 2
Miipeli...........................kp 57/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 46/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 46/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 45/28-40......................yk 26
anu84..........................kp 45/29-32...................yk 22
Satiini-.........................kp 41/29-32......................yk 5



aaliyah........................kp 38/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 37/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 37/26-35......................yk 6
Agaetis.......................kp 37/27-31.........................yk 2



terp..............................kp 29/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 29/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 29/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 29/34............................yk 14
Lavelyn........................kp 27/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 27/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 25/26-30......................yk 10
Elviir-a..........................kp 20/28-31.....................yk 11
Ritu82..........................kp 20/28-32......................yk 1



Raitakissa....................kp 18/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 17/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 16/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 15/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 15/28...........................yk 13
Manuliina.....................kp 12/28-31.........................yk 5
lillukkainen...................kp 12/19-33.......................yk 2
Ambrosine85................kp 11/30..........................yk 6



tiuvi.............................kp 8/25-39......................yk 7
esperanzadora............kp 7/29-31........................yk 9
butterFly88..................kp 7/?...............................yk
Sinirusko......................kp 3/28............................yk 16
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.
Indrina 15.1.

 
ON: Nyt kolmen päivän ajan ollut alavatsanippailua, joka tulee ja menee. Välillä pahoinvoiva olo (tosin yhdistin sen migreeniin). Voi ällötys joitakin ruokia kohtaan (kaveri ehdotti eilen pizzaa, jonka ajatteleminenkin teki pahaa). Ajattelin kuvittelevani nämä kaikki. Eilen sitten odotin ja odotin, koskas se täti tulee kylään. Eipä ole näkynyt vielä, ei mitään merkkejä. Noh, päätin nyt sitten kauppareissulla, että haenpa sitten testin ja testasin päivävirtsasta selkeän haamun!!! Tuli ihan ohjeiden mukaisessa ajassa ja selkeä viiva on, mutta kontrolliviivaa haaleampi. Eli vielä testaan uudelleen ennen kuin uskon mitään...

Ja onnittelut plussaneille, sekä :hug: sitä tarvitseville!
 
Oi terp! :D Aivan mahtavaaaaaa!!!!!! :heart: Minkä merkkisellä testillä testasit? =) Mä oon tosi iloinen sun puolestas! =)

On: Ovuloitu on, vaikka pahinta taas pelkäsin. Ja hyödynnettykin on parhaat ajat :whistle: ;) Nyt vaan ollaan ja odotellaan pari viikkoa.. =)
 
Terp onnea ja ihanaa!! Toivottavasti ja varmastikin huominen uusinta varmistaa tuloksen. Mahtavaa :flower: :heart: :heart:

Hempunen ja Lavelyn voi kun kääntyisikin siihen plussavaihtoehtoon!!! :heart: :heart: Niin toivon ja puhkun ++++++++++ :whistle: Oletko Hempu jo lomalla? Jos, niin ihanaa lomaa!!

HH voimia ja komppaan edellisiä; tuki masennuksen/alakulon kanssa ei kai ole pahasta , vaikka syyn siihen tietäisikin. Jaksamista, ja toivottavasti asiat kääntyy parempaan suuntaan!
 
terp Hieno juttu! Onnittelut! :flower: Toivottavasti seurataan kaikki mahdollisimman pian perässä :)

Edelleen saman asian parissa täällä kärvistelen kuin Hempu86la Eilisen aamun tuhru yllätyksen jälkeen on taas ollut aivan hiljaista tänne asti kun taas huomasin äsken, että hieman valeanruskeaa tuhrua oli tullut. Jännittävästi on ollut yli vuorokausi aikaa noiden turhrujen välillä ja tänään tuhrua oli vähemmän kuin aikaisempina päivinä. En tiedä miten päin oikein olisin ja mitä tästä nyt ajattelisin. Edelleenkin menkkoja edeltävät menkka-juilinnat & munasarja-vihlonnat loistaa poissaolollaan. Ja se tuhru, mikä mulla yleensä aloittaa menkat on kyllä aina voimistunut vuorokauden aikana vuodoksi..mutta nyt ei mitään. Toisaalta ei menkkojen pitäisikään alkaa vielä; odottaisin ton luteaalivaiheen lyhyyden takia niitä alkavaksi viimeistään ens keskiviikkona...ellei sitten huonosti käy ja alkavat vielä aikaisemmin:( Tää on kyllä jotain hyvin kummallista.. ja odottaminen on piinaavaa!!

Lavelyn
 
terp paljon onnea haamusta, ilmotahan sitten mitä uusittu testi sanoo :) :heart: :heart:

bubunen En miä vielä ole lomalla, huomenna yks vapaapäivä ja sitten enää neljä päivää töitä tuolla ja 22.1 viimenen työpäivä!!! 1.2 alotan sitten uudessa paikassa :) :) Esimies vaan on ns. vittuillu koko ajan siitä lähtien kun sai tietää, että lähen.. Millon uudesta palkasta ja millon uuden työn rankkuudesta verrattun nykyiseen työpaikkaan.. Ite olen sitä mieltä, että kun tuolla olen ollu ja tuolta lähden, niin mulla on ammattitaito vaikka millaseen työpaikkaan.. Äyh, noita esimiehiä..

lavelyn mulla taas tulee ja menee noita alavatsavihlasuja ja kramppeja ihan miten sattuu, tässä iltasella ei ole enää tullu tuhrua paperiin.. Tiiän kyllä niin hyvin miten piinaavaa odottelu on. Toivotan sulle paljon jaksamista ja tsemppiä ja plussaa :heart:

ON: iltalämpöilyä, 37.4.. Näinköhän sitä kipiäkskin on tulossa.. :(

raitakissa toivotaan NIIIIIN kovasti parasta sulle, että tärppi kävis :heart:
 
Onnea terp :heart:

Ootte kaikki niin ihania kun jaksatte tsempata ja kannustaa! Välillä oikein itkettää teidän hyväsydämisyys :heart: :heart: :heart: :heart: Ootte ihan oikeessa että mun pitäis soittaa keskusteluaikaa. Tuntuu vaan ettei oo mitään asiaa eikä mikään kummene millään. Vauvaa ei oo vaikka kuinka keskustelis! Väärässähän mä oon, järkikin sen sanoo.. Olen vaan näköjään huono tarttumaan luuriin vaikka muuten hoidan joka ikisen asian tunnollisesti, vähän liiankin tunnollisesti!!

Ystäväni tänään kyselikin että olenko soittanut niistä hoidoista. Sanoin että en ole soittanut enkä aio vielä soittaakaan. Sanoin että olen lopettanut tän stressaamisen asiasta jo ihan oman terveyteni takia.. :ashamed: Kyl mä joku päivä vaan tartun luuriin ja soitan sinnekin ja asiat alkaa rullaamaan. Tuntuu vaan tyhmältä nyt sinne soitella kun olen itse pilannut tämänkin kuun tärppipäivät niin tuntuu etten etes ansaitse mitään tutkimuksia enkä hoitoja :/ Ja joo-o tiiän! typeriä ajatuksia nämäkin! En vaan voi tälle itseinholle mitään!! :ashamed: :ashamed:

Joka päivä olen nyt käynyt kävelemässä ystäväni kanssa ja ollaan tulevaa kylpyläviikonloppua mietitty ja hehkutettu tulevaa Alanyan lomaa! Pakotan itteni edelleenkin olemaan virkeenä, romahduksia ei sallita. Piste!

Toivon että kaikki haamut muuttuu selkeiksi plussiksi ja plussatuulia teille kaikille!! :whistle:
 
Kiitos, kiitos! Toivotaan että viiva vahvistuu ja kyytiläinen pysyisi mukana menossa.

Raitakissa Se oli joku halppis Prisma testi (Pregnent sticks), mut ne eivät ole aiemmin näyttäneet mulle muuta kuin kontrolliviivan (siis tyylipuhtaita negoja olen testannut tähän asti). Joskus kokeilin ihan kokeilun vuoksi, kun on ollut epämääräinen olo. Huomenna aamulla käytän vielä sen toisen ja sitten ajattelin hakea vielä Apteekin oman testin tai CB:n. Ei taho uskoa yhteen testiin.

Ritu82 Mies oli ensin hämmentynyt, kun ei ole koskaan edes nähnyt raskaustestiä. Sitten kysyin, että kuinka monta viivaa hän näkee ja vastaus oli kaksi. Sitten selitin mitä siinä näkyy. Sitten tuli kysymys hetken päästä: "Ollaanko me nyt raskaana?" Se on niin suloinen! Luulen että tänään on vielä petikeskustelut tulossa, kun on hieman pureskellut asiaa. Pientä sydämen tykyttelyä ollut täällä yhdellä jos toisellakin...

Plussatuulia kaikille! Onnea testauksiin!
 
Huomenta!

terp Sulonen reaktio sun miehellä :)
Miehet on kyllä välillä tosi hassuja näiden asioiden kanssa; täällä olen itse päässyt monta kertaa ihmettelemään miehelle, että missä se on ollut kaikki biologian tunnit :D

Hempu86la Juuri kun pääsi sanomasta, että ei täällä mitään menkka-jomotuksia ole, niin eivätkös sitten alkaneet eilen illalla..Täällä varmaan tiputaan viimeistään huomenna.


Tein huvin vuosi tuossa aamulla vielä nega-testin..ylläri. Ja sen jälkeen soitin YTHS:lle ja varasin ajan lääkäriin..saatan ehkä olla joidenkin mielestä vähän hätäinen,kierukan poistosta helmikuussa 6kk ja silloin myös aika lääkärille, mutta tää tuhru/lyhyt luteaalivaihe ei ole mikään uusi ongelma mulle, sillä samaa oli jo puoli vuotta ennen kierukan asennusta. Nyt on jo paljon huojentuneempi mieli, kun koen tekeväni edes jotain avittaakseni asiaa..

neulanen Toivotaan, että asiaan löytyy ratkaisu piakkoin ja toivotaan myös, että se olisi se positiivisempi vaihtoehto:)

Lavelyn
 
Ilmottautuisin mukaan! :)
kp 14/? yk1
Vauvahaaveiluja on ollut jo melkein yhtä kauan kuin parisuhde (12v), mutta vasta nyt kaikki tuntui olevan kohdallaan. Saas nähdä tuleeko pitkä kuumeilu, sillä ylipainoa on ja pillereitä (viimeisimpänä Diane Nova) syöty 12v...
 

Yhteistyössä