The cage

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan sellaista tavallista touhua tässä mulla:) Asioita tässä samalla hoitelen. Myös Susi on jo erittäin kyllästynyt talveen ja lumeen!! Odotan jo innolla kevättä:) Vai että Niskalaukausta kuuntelet ja kaurakeksiä syöt, kuulostaa kyllä oikein hyvältä!=) Oikein mielelläni mä siellä olisin sinun kanssa juuri nyt :D

Ja telkkarista ku sais tulemaan siihen hetkeen curlingia,niin olis täydellistä ;) vuih,se olis ihanaa miun mielestä!!! Onhan se toisaalta kiva,että on lunta niin ei ole kauhean pimeää... Mut vihreä nurmikko ja kukkaset on mun valinta... Ja jäätelö ä,uimareissuja...terassi...hmmm.... Lupus likes.... =] Ou yeah.

Niin sitä mun piti vielä sanoa leffajutuista,että olen ihan himona kauhupätkiin ü mut ne tulee mun uniin ja kun muutenkin pelkään pimeää,niin sit vasta olenki helisemässä...! Hih! Kyllä on usein tullu käveltyä pelkoperperissä kaverin luota leffaillan jälkeen ja kun on vielä vilkas mielikuvitus,niin menee hmmm aika erikoiseksi se kilometri =)

En mä mitään curlingia kyllä kaipaisi, jos sä vaan mun kainalossa olisit :D Susi todella rakastaa valoisia ja lämpimiä kesäöitä:) Sellaiset yöt todella saavat Suden tuntemaan itsensä hyvin villiksi x)

Auts!!! Jep,kyllä mä voisin kuvitella että sä menisit curlingin edelle.... ;) aamuyö,silloin ku linnut herää.... Mutta ei vielä,Lupus katselee ikkunasta...valkoista paskaa maassa ja lisää tulee taivaalta =S grrrr.....

Täällä satoi lunta aikaisemmin, mutta ei enää. Taisi pilvet siirtyä sinne x) Ne kesäiset aamuyöt on kyllä ihan parhaita!) Etenkin jos kainalossa on joku ihana villi narttu :D

Hmmm.... =] Mä asuin vielä viime kesänä kerrostalossa ja nukuin toukokuusta elokuun loppuun parvekkeella,se oli lasitettu... En ole koskaan elämässäni nukkunut niin hyvin. Seksi oli aivan ihanaa...ikkunat huurussa,pari kynttilää ja sellainen raikas yöilma... Tosin en tie mitä naapurit mahtoi funtsia,ku en ole mitenkään järin hiljainen nainen...! Hih! Mut onneks aika kultaa muistoja,ei se kesä pelkää iloittelua ollut,vaikea ihmissuhde... Moottoripyöriä ja kaikenlaista... Pitäkää nyt ne pilvenne siellä Kotkassa,ei niitä tänne tartte puhaltaa! =)

Täällä on jo taivas kauniin sininen! Kyllä ne kaikki pilvet ovat nyt sinne matkalla, halusit tai et x) Vai olet sä äänekäs kun seksiä harrastat?!=) Susi rakastaa sellaisia naisia x)

No jos ne pilvet jatkais vaiks Lahteen tästä.... Nyt alkais lätkä. Huh huh ü jep,kyllä Lupuksen huutamaan saa jos on tekniikka hallussa ;) ja mitä vanhemmaks on tullut,sitä vaativammaksi... ;) ei jaksa mitään räpläämistä,vaan pitää tietää mitä tahtoo, kummankin!!! Mut tunteeton en ole,vaiks joskus joku on mua kylmäksi sanonut. Timanttiset ajatukset saa aikaan hmmm paljon enemmän ku fyysinen esileikki...

Toll no bell for me, Father. But let this cup of suffering pass from me. Send me no shepherd to heal my world. But the Angel-the dream foretold. Prayed more than thrice for You to see The wolf of loneliness in me. ...not my own will but Yours be done...

Karkea???? ;) Susihan on varsinainen herrasmies! Hih! Siitä en tiedä avaisinko,koska olen aika ujo tyttö,kaikesta huolimatta =] Pitäis varmaan tänään jossain vaiheessa tehdä jotain järkevää,ku koko päivän istunut ku tatti sohvalla katsomassa urheilua! Tää päivä on siis omistettu laiskamadolle ;) Mukavaa aikaa.... Hih!

Vai olet sä ujo:) No ei se mitään, kyllä mä sen itsekin voisin avata ja voisin myös sinutkin riisua x) Kyllä sä nopeasti muhun tottuisit ja ujoudestasi pääsisit :D Ei siinä laiskottelussa mitään vikaa ole, kyllä sä olet sen ansainnut:) Joten laiskottele kaikessa rauhassa, Susi antaa sulle siihen luvan x) Tai oikeastaan Susi komentaa sinua laiskottelemaan!!:) Ja sähän haluat totella Sutta, vai mitä? X)

Yeah,tietenkin....siis juu,Suden sana on Lupuksen laki.... :] Aika jännä juttu sellainen,että joskus ku olin onnellinen avovaimo,niin mua riipoi ihan suunnattomasti,ku telkkarista tuijotettiin tunti tolkulla urheilua,mut nyt ku olen itsenäinen nainen,niin teen sitä ihan samaa ja vapaaehtoisesti perkele!!! =]

Hyvä Lupus! Nyt sä olet oivaltanut mistä tässä on kyse!:) Jatkaa vaan Suden tottelemista, niin hienosti menee x) Susi tässä nyt vähän pistäytyy luolan ulkopuolella, mutta palaa kyllä myöhemmin taas tänne tarkistamaan, että narttu on varmasti totellut Sutta x)