The cage

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
My feelings for you just can't explain. Why we are forever frozen,forever beautiful,forever lost inside ourselves... The night will came to hold us young... Keep howling in the moon.

Ihan hyvällä tavalla:) Sori jos Susi vaikuttaa kummalliselta, Sudella on vaan nyt vähän sellainen erikoinen fiilis. Ethän loukkaantunut, että päivällä leikin Kissan kanssa?:)

Voi inhota minua tai rakastaa minua. Inhoaminen on helpompaa,se onnistuu miltei jokaiselta. Kunnioitusta herättävät ne,jotka haluavat yrittää rakastaa. Rakastaminen on toisinaan mahdottomalta tuntuva tehtävä.

Vihaa ei löydy minusta. Mutta on asioita,ihmisiä ja tilateita,joista en tunne yhtään mitään. Jossain leffassa joskus sanottiin,että minä olen rakastanut,ja minua on rakastettu... Mä kuittaan tuon täysin. Life is a bitch. Kaikella on joku tarkoitus. On oltava.

Ei Sudellakaan ole vihaa sydämessään. Susi yrittää ymmärtää, vaikka se ei aina helppoa olekaan. Sutta on satutettu, mutta Susi ei ole halunnut antaa siitä huolimatta sydämensä muuttua mustaksi..

Sinun sanat lämmittävät Suden sydäntä=) Sä olet tarpeeksi viisas ymmärtääksesi, että Suden eri puolet eivät sulje toisiaan pois. Ja Susi myös todella pitää sinusta:) Jotenkin minusta tuntuu, että sä pystyt edes hieman ymmärtämään minun sydäntä. Ja se pieni vilaus mitä olen sinun sisimmästä nähnyt, on jotakin hyvin kaunista..

Aina Kissan kans mietitte sitä,että mitä teette samalla... No mä katson curlingia pääasiassa ;) äsken kyllä tuli katkera tappio sakemanneille =\ Ei nyt sentään vielä mun yöunia häiritse,VIELÄ =] rai rai rai!!! Koiria tässä hajamielisesti silittelen ja sellaista pientä normaalia elämää,jota Lupus viettää... Millainen on Suden elämä?

No kyllähän mä sen tiesin, että sä curlingia katsot:) Mä kuuntelen musiikkia, juon olutta ja välillä aina käyn parvekkeella tupakalla sekä kiroamassa pilviä jotka peittävät öistä taivasta. Suden elämä on kohtuullisen rauhallista, mutta Suden sydän ei kyllä ikinä ole rauhallinen:) Susi etsii kaiken aikaa jotain.. Suden sydän ei rauhoitu, ennenkuin on sen löytänyt mitä etsii..

Millaista musiikkia sä kuuntelet,kolme bändiä? Joo,taivas on nyt myös täällä peitossa kauniilta kaikelta,joka pilvien takana on. Tupakalla kans äsken kävin,ku koirat halusivat ulos. Metallinpaljastimen haluaa Lupus syntymäpäivänä lahjaksi,sillä voin sitten etsiä itselleni ihmisen,jolla on sydän puhdasta kultaa ja ajatukset tehty timanteista... Mulla on nyt tyynivaihe menossa,säntäilyä kotona piilossa.

Juuri nyt soi Sonata Arctica. Kyllä mun musiikkimaku on aika monipuolinen, mutta pääpaino on raskaamman rockin ja metallin puolella. Vai että kolme bändiä pitäisi siis mainita. Mainitaan nyt sitten vaikka System of a Down, Iron Maiden ja Kotiteollisuus. Mutta kyllä noita suosikkeja löytyy vaikka kuinka paljon. Minkälaisesta musiikista itse pidät?

Hui,miten mä nyt erittelisin... Nekromantix,francine,sir elwoodin hiljaiset värit,maj karma... Vaikka mitä. Mun yks ehdoton lempilevy on king diamondin puppet master... Kotiteollisuuden satu peikoista on aivan loistava!!!! Leffat top kolme? The crow(brandon lee),iceage,olimme sotilaita....

Sun musiikkimaku on monipuolinen:) Niin ja hyvä myös=) Jos jotain leffoja pitää mainita, niin sanotaan nyt vaikka: Fight Club, Leaving Las Vegas ja Pulp Fiction. Mutta kyllähän noita löytyisi vaikka kuinka paljon.

To aamua Sus....Yöllä tuli joku tilanne linjoille,ku ei ottanut yhteyksiä... =S päivää tässä aloittelen =] Ostin eilen uutta hammastahnaa,joka on niin väksää ja ärtsyä,että sillä sais tajun pois vaiks kojootilta!!! Aika kauheata kamaa... Kissalle myös kaunista torstaita =) äläkä nyt oksentele niitä karvapalloja siellä... ;]

Moi Lupus=) Linjoilla oli tosiaan viime yönä jotain vikaa, yhteydet katkesivat myös täällä. Mutta hyvä kuitenkin, että kaikki taas pelaa:) Ja terkkuja myös Kissalle:)

Kuis on päivä lähtenyt käyntiin Susiseni? ;) Tällä kerralla katson samalla hiihtoa!Ihana ihana vapaapäivä!Ja taas sataa lunta...eikö se lopu koskaan? =S niskalaukaus soi ja Lupus nakertaa kaurakeksiä sohvan nurkassa... Vieläks sulla on hassu fiilis...?