Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:08 satu kirjoitti:Siis mikä? Mitkä karvat sillä saa pois?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:29 humbe-karvakinttu kirjoitti:huippua jos toi toimii! millanen pitää olla kangas, sattuuko repäisy? kauanko pitää olla kangas ennen kun repästään? minkäkokoinen alue kerrallaan?
kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:33 Iina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:29 humbe-karvakinttu kirjoitti:huippua jos toi toimii! millanen pitää olla kangas, sattuuko repäisy? kauanko pitää olla kangas ennen kun repästään? minkäkokoinen alue kerrallaan?
kiitos
mä tein vanhasta lakanasta rättejä,ei satu ,annoin kankaan olla muutaman sekunnin ja nopea repäisy,pieni alue kerrallaan ja vahan pitää olla TOSI kuumaa!!
:wave: ?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:52 Minni Hiiri 04 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:33 Iina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:29 humbe-karvakinttu kirjoitti:huippua jos toi toimii! millanen pitää olla kangas, sattuuko repäisy? kauanko pitää olla kangas ennen kun repästään? minkäkokoinen alue kerrallaan?
kiitos
mä tein vanhasta lakanasta rättejä,ei satu ,annoin kankaan olla muutaman sekunnin ja nopea repäisy,pieni alue kerrallaan ja vahan pitää olla TOSI kuumaa!!
pitääkö olla aina uusi kangassuikale jokaista vetoa kohden.. *ei koskaan tehnyt tällaista* :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:09 Ojanperän Hilma kirjoitti:Voinko mä kiittää samassa ketjussa sitä, joka lauantaina antoi hyvän pekonikastikkeen ohjeen (pastalle)? Kieli on viimein palannut takaisin suuhuni.