THÄNK JUUUUU!!!;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4dl sokeria
1/2 dl vettä
1/2 dl sitruunamehua

Keitetään 15 minuuttia, kaadetaan lasipurkkiin, säilytetään viileässä.
Ennen käyttöä lämmitetään levitettävän pehmeäksi, saa olla aika kuumaa siis, levitetään pienelle alueelle, päälle kangassuikale tiukasti ja repäisy...

huippua jos toi toimii! millanen pitää olla kangas, sattuuko repäisy? kauanko pitää olla kangas ennen kun repästään? minkäkokoinen alue kerrallaan?

kiitos

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:29 humbe-karvakinttu kirjoitti:
huippua jos toi toimii! millanen pitää olla kangas, sattuuko repäisy? kauanko pitää olla kangas ennen kun repästään? minkäkokoinen alue kerrallaan?

kiitos

mä tein vanhasta lakanasta rättejä,ei satu ,annoin kankaan olla muutaman sekunnin ja nopea repäisy,pieni alue kerrallaan ja vahan pitää olla TOSI kuumaa!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:33 Iina kirjoitti:
\

kiitos

mä tein vanhasta lakanasta rättejä,ei satu ,annoin kankaan olla muutaman sekunnin ja nopea repäisy,pieni alue kerrallaan ja vahan pitää olla TOSI kuumaa!!

pitääkö olla aina uusi kangassuikale jokaista vetoa kohden.. *ei koskaan tehnyt tällaista* :snotty: ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:52 Minni Hiiri 04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:33 Iina kirjoitti:
\

kiitos

pitääkö olla aina uusi kangassuikale jokaista vetoa kohden.. *ei koskaan tehnyt tällaista* :snotty: ;)
:wave: ?

Varoituksen sananen sitten vielä...
Eli kun on jo kokenut käyttäjä, saattaa tulla hätiköityä ja läästättyä lähes vastavalmistunutta tahmaa ronskilla otteella sääreen... :whistle:
Niin, se POLTTAA, jollei odota, että jäähtyy ensin tarpeeksi.
(ja vartti ei ole tarpeeksi :ashamed: )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:09 Ojanperän Hilma kirjoitti:
Voinko mä kiittää samassa ketjussa sitä, joka lauantaina antoi hyvän pekonikastikkeen ohjeen (pastalle)? Kieli on viimein palannut takaisin suuhuni.

Mie taisin laitella, jos se oli se ranskankerma-pekoni-kastike. Viepi muuten kielen tosiaan mennessään! :p

onko tämä karvanpoistovaha toiminut?
pitääkö olla joka repäisyyn uusi kangassuikale?
kauanko vahan täytyy olla iholla?
säilytetäänkö sitä jääkaapissa? (kun tuolla luki että viileässä)

Yhteistyössä