Hitsi mitä sontaa tuli ostettua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
tai sit en osaa tuotetta käyttää...
eli veetin karvanpoisto rasva
kyllä mulla karvat on tallella vaikka sitä käytinkin :o

höylällä ei tuu hyvä ja vahaukseen ei ole aikaa,niin aattelin et tää on nopee ja helppo käyttää samalla kun käy suihkussa
mut ei auttanu,onks siinä joku niksi,miten se toimii?

EI OLE YKSIKÄÄN VEETIN TUOTE KINTUILLENI TENHYT MITÄÄN \|O
vaahto hommat ei toimi, kylmävahaliuskat sattu ja karvat jäi silti kinttuun..

Eile sitten menin ja otin pirkka höylän ja pirkka partavaahon (naisten vaahtooa ei ollut :D ) ja rupesin hinkkaamaan!

Nyt jalat tuntuu ihan alastomille kun viime syksynä viimeeksi kinttukarvat rimmasin B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:17 Peppari kirjoitti:
Ei mullakaan ne voiteet toimi, mutta Veetin kuumavahalla vedän kainalokarvat pois. Ei siihen mee hirveesti aikaa.

ei kainaloihin meekkään mut jos ja kun jaloista poistaa niinkestää jonnii aikaa ja lapsia pitäs katoo niin en ehi
kai se höylällä on raavittava nopeesti sit

Eilen pikavauhtia höyläsin, ennen juhlia, kuukauden oli taas saaneet rehottaa. Mulla on semmosta teräslankaan verrattavaa karvoitusta.
Nyt on kontit niin kipeät ja arat, että hyvää päivää! Ei muka voi muistaa, että se ei oo viiden minuutin hommaa!

Veetit HAISEE aivan järkyttävälle ja jalat haisee myös monta päivää, kiva mennä juhliin muka.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:20 juuei kirjoitti:
Eilen pikavauhtia höyläsin, ennen juhlia, kuukauden oli taas saaneet rehottaa. Mulla on semmosta teräslankaan verrattavaa karvoitusta.
Nyt on kontit niin kipeät ja arat, että hyvää päivää! Ei muka voi muistaa, että se ei oo viiden minuutin hommaa!

Veetit HAISEE aivan järkyttävälle ja jalat haisee myös monta päivää, kiva mennä juhliin muka.
Ihanasti kirjotettu! :laugh: :laugh: Joo mut asiaan,mulla ei oo mitään tietoa noista veet-jutuista,en oo ikinä vielä käyttänyt ja tuskin käytänkään ku kuulostaa niin karseilta.Jos kainalo karvat haluan saaha veks niin silloin laitan vaan tavallista ihonpesuainetta suihkussa ja silipasen höylällä ne pois :D Kintuille sama homma,tosin ärsyä hommaa joku karvojen ajo niin mulla saattaa mennä monia kuukausia ennen ku leikkaan pois taas.Ei oo onneksi mitään metrisiä karvoja vaikka tummahkoja onkin,mutta kun ei stressiä ota niistä :D

Mulla jotain aika vanhaa veet-juttua. En oo sitä aikoihin käyttänyt. Mä siis nykyisin vetäsen ihan höylällä ja sit mulla on naisten Gillette jotain vaahtoa sellasessa vaaleanpunaisessa pullossa. Eli vähän kun partavaahtoa, 2 väristä tosin. Hyvin on lähtenyt sillä. Joskus ihan vaan saippuaa ja höylää näytän niin saan pois suht hyvin. :)

Yhteistyössä