Thaikku-nainen -vow (siirto tännes aktiivipalstalle)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valehtelet ja muutat kertomustasi tilanteen mukaan.
Tietenkin olen hyvilläni, jos väitteesi pitää paikkansa. Tuskin olit Mr. Lothar, joka vaikutti Tv-friikit palstalla tai Sivaltaja Pallopalstalla. Anopit hoi-ketjussa et olisi pärjännyt, sillä pidimme lystiä murteilla.
Yhdestäkään noista en ole koskaan kuullutkaan. Ei ole aikaakaan moisiin hömppiin. Telkkarista luovuin jo vuosia sitten.

Kuten Lissu kertoi, viihdyn luonnossa. Suosittelen samaa sinulle, kokeile ja mene rohkeasti sinne keskuspuistoon katsomaan miltä orava tai talitintti näyttää.

Eivät ne pure tai noki, ja A. Hitsikokin Linnut elokuva oli fiktiota vaan 😁

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Setis.
Jykällä on asiaa, kannattaa lukea edes lihavoidut.

”Viisikymppinen Jyrki on taas seksipalveluiden suurkuluttaja. Hän käy seksityöläisen luona 3–4 kertaa viikossa.

– Saan seksiä nuorilta ja hyvännäköisiltä naisilta, jotka eivät koskaan lähtisi mukaani vaikkapa ravintolasta. Monet heistä antavat palveluita, joita suurin osa naisista ei miehilleen anna.

Jyrki kertoo olevansa perheellinen mies. Hän kuitenkin kokee, että hänellä on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Hänen mielestään puoliso ei voi määrätä häntä selibaattiin, jos seksi Jyrkin kanssa ei kiinnosta.

– Joka kerta kun vaimo torjuu miehensä, hän työntää miestä toisen naisen syliin ja seksityöläiset keräävät tästä taloudellisen hyödyn, Jyrki väittää.”

• Surullinen
Reactions: Lispetti
Miten me nyt taas päädyttiin jutuissa maksullisiin naisiin vaikka eihän niitä thaikut ollu... eiku
Super-Setis on saastainen pervo.
Jutut vaihtuvat lennossa laidasta laitaan.
Hän on kuin paise tällä palstalla.
Kirjoittaisi mieluummin päiväkirjaan tai julkaisisi omakustannekirjan.
Luonnossa liikkumiskiintiöni on täynnä.
Ehkä joku päivä käyn Triplan luontohuoneessa. Tuttu tutkija ex-työpaikaltani oli mukana hankkeessa.
Voin hyvin missä vain. Kaikki hyvinvointi on korvien välissä.
Olen kateellinen naisille, jotka ovat päässeet hävittäjälentäjiksi. Siinä ammatissa pitää olla sinut itsensä kanssa.

Häivy palstalta! Teet sillä ison palveluksen itsellesi ja palstan nykyisille ja tuleville kirjoittajille.

Nonyt kyllä kalikka kalahti täydellisesti 🎯 😁👍

Montako miehistäsi on jäänyt kiinni rysän päältä, kun kyllästyivät kylmyyteesi?

Kurkkaa vielä peiliin, niin näet typeryksen joka haukkuu, mutta himoaa lukea ketjua, jota ”inhoaa syvästi” 🤣🤣🤣

Täällähän tietyt naiset on itse tunnustaneet itse itsensä jääkylmiksi, joiden seksielämä on jo ohitse. Ja ikäänkuin ylpeilevät sillä. Onko se haukkumista jos toteaa ”ääneen” tuon valitettavan asian?
No tuo just, kun ei se itselleni ole mitenkään valitettava asia, että seksiä ei enää ole. En sitä kaipaa. Miksi sinun kalloosi ei mene, että kaikkia ei kiinnosta tunkea nakkia piillon 24/7, vaan ihmisillä voi olla muutakin elämää? Miksi surkuttelet ja voivottelet, että "voi voi kun sinulla on kurjaa kun ei enää seksi luista, vaan katsopas minua!" Ihmiset ovat erilaisia ja monien ihmisten elämä on oikein hyvää ja täysiåpainoista ilman tsainatyttöä käsipuolessa.

No tuo just, kun ei se itselleni ole mitenkään valitettava asia, että seksiä ei enää ole. En sitä kaipaa. Miksi sinun kalloosi ei mene, että kaikkia ei kiinnosta tunkea nakkia piillon 24/7, vaan ihmisillä voi olla muutakin elämää? Miksi surkuttelet ja voivottelet, että "voi voi kun sinulla on kurjaa kun ei enää seksi luista, vaan katsopas minua!" Ihmiset ovat erilaisia ja monien ihmisten elämä on oikein hyvää ja täysiåpainoista ilman tsainatyttöä käsipuolessa.

👍

Kyllä hän halusi, mutta kova kipu teki kaiken mahdottomaksi. Eikä voide auttanut ei.
Siis ymmärsinkö oikein, että sinä kylmästi jätit puolisosi (lastesi äidin?) kun hän ei enää terveydellisistä syistä voinut harrastaa kanssasi seksiä? Nyt kyllä tipahti pisteet todella roimasti, jos tämä on totta. Aiemmin olen lähinnä naureskellut sinun jutuillesi, mutta jos tosiaan olet jätänyt puolisosi tällaisen syyn takia, niin ei voi muuta sanoa, kuin että olet täysi sika.

Päädyttiin opettavaiselle tielle, kuinka miehenne toimivat, jos kotona ei …
Onneksi ei kaikki miehet kuitenkaan. Suomessakin on vielä miehiä, jotka sitoutuvat puolisoonsa myötä- ja vastoinkäymisissä. Seksiasioistakin pitää suhteessa puhua, ja selvittää ne haluttomuuden syyt. Todella harvassa suhteessa halut kohtaavat sataprosenttisesti, vaan yleensä toinen haluaa useammin kuin toinen, monesti myös toinen haluaisi eri tavalla kuin toinen. Niistä pitää puhua ja päästä kompromissiin. Se, että lähdetään maksulllisiin, jos "akalta ei saa", tarkoittaa jo sitä, että on sitten parempi erota kokonaan, koska selvästi sitä puolisoaan ei silloin rakasta. Rakastamaansa ihmistä ei nimittäin tuolla tavalla kukaan halua kohdella. Ja jos nainen rakastaa miestään, niin kyllä hän silloin on valmis keskustelemaan seksin määrästä ja laadusta, koska rakkauteen kuuluu se, että haluaa, että toinen on onnellinen.

• Tykkää
En viitsi enää toistella samoja juttuja aikojen saatossa kaikista eroon johtaneista syistä. Se oli laaja kokonaisuus. Tiettyjen harmaiden jatkuva välehtelu ja vääristely on jatkunut jo riittävän pitkään, joten tämä ketju jää osaltani nyt tähän.

Jatkan elämäniloisissa asioissa vaan toisaalla.

Näkemiin harmaat opossumit 😎

• Tykkää
Siis ymmärsinkö oikein, että sinä kylmästi jätit puolisosi (lastesi äidin?) kun hän ei enää terveydellisistä syistä voinut harrastaa kanssasi seksiä? Nyt kyllä tipahti pisteet todella roimasti, jos tämä on totta. Aiemmin olen lähinnä naureskellut sinun jutuillesi, mutta jos tosiaan olet jätänyt puolisosi tällaisen syyn takia, niin ei voi muuta sanoa, kuin että olet täysi sika.
Setis kertoi (jos ei taas peru puheitaan tai väitä minua valehtelijaksi), että eron suurin syy oli vaimon kiinnostuminen henkisistä asioista. Setis on pesunkestävä ateisti kuten myös kollegansa Omppu-setä ja moni muu kirjautunut tällä palstalla.

En viitsi enää toistella samoja juttuja aikojen saatossa kaikista eroon johtaneista syistä. Se oli laaja kokonaisuus. Tiettyjen harmaiden jatkuva välehtelu ja vääristely on jatkunut jo riittävän pitkään, joten tämä ketju jää osaltani nyt tähän.

Jatkan elämäniloisissa asioissa vaan toisaalla.

Näkemiin harmaat opossumit
Hei älä mee!!! Sua on niin hauska ärsyttää. Viihdytän itseäni odottamalla miten älyttömiä vastauksia seuraavaksi keksit. Mulla ei oo parempaakaan tekimistä saikulla ollessa.

Onneksi ei kaikki miehet kuitenkaan. Suomessakin on vielä miehiä, jotka sitoutuvat puolisoonsa myötä- ja vastoinkäymisissä. Seksiasioistakin pitää suhteessa puhua, ja selvittää ne haluttomuuden syyt. Todella harvassa suhteessa halut kohtaavat sataprosenttisesti, vaan yleensä toinen haluaa useammin kuin toinen, monesti myös toinen haluaisi eri tavalla kuin toinen. Niistä pitää puhua ja päästä kompromissiin. Se, että lähdetään maksulllisiin, jos "akalta ei saa", tarkoittaa jo sitä, että on sitten parempi erota kokonaan, koska selvästi sitä puolisoaan ei silloin rakasta. Rakastamaansa ihmistä ei nimittäin tuolla tavalla kukaan halua kohdella. Ja jos nainen rakastaa miestään, niin kyllä hän silloin on valmis keskustelemaan seksin määrästä ja laadusta, koska rakkauteen kuuluu se, että haluaa, että toinen on onnellinen.
Setikselle lienee turha tuollaista puhua, hänhän on avoimesti suhteessa Annien kanssa, jonka tietää pettävän miestään. Annie ei saa mieheltään tarpeeksi seksiä vaan hakee sitä setikseltä. Setis siis selvästi hyväksyy tällaisen toiminnan. Kukin tavallaan, mutta itse en vain pysty hyväksymään tuollaista kaksinaamaisuutta,

Setis kertoi (jos ei taas peru puheitaan tai väitä minua valehtelijaksi), että eron suurin syy oli vaimon kiinnostuminen henkisistä asioista. Setis on pesunkestävä ateisti kuten myös kollegansa Omppu-setä ja moni muu kirjautunut tällä palstalla.
Setis on liian pinnallinen ihminen, jotta viihtyisi sellaisen naisen seurassa, joka on lähtenyt henkiselle tielle. Ex-vaimosta tuli syvällisempi, kun taas Setis loistaa pinnallisuudellaan.

Setikselle sopii kyllä sellainen nainen, joka tekee töitä vaakatasossa.

Hei älä mee!!! Sua on niin hauska ärsyttää. Viihdytän itseäni odottamalla miten älyttömiä vastauksia seuraavaksi keksit. Mulla ei oo parempaakaan tekimistä saikulla ollessa.
Klassinen klisee ”vaimoni ei ymmärrä/ymmärtänyt minua ei ole vielä kertaakaan esiintynyt selityslistassa. Sen selityksen ovat baarimikot kuulleet työpaikoillaan lukemattomia kertoja. Miksi pitäisi ymmärtää, koska naiset ovat Venukselta ja miehet Marsista vai oliko se toisinpäin.
Ai että tämä yksineläjän elämä on ihanaa, kun selaa nettiä ja lukee kaiken maailman höpöhöpöjuttuja.
Voi ihmisparkoja, jotka menevät Tinderiin ja sadoille treffeille. Olen elänyt täysin miesvapaata elämää elokuusta 1998 lähtien. Toistan taas saman varoituksen. Älkää uskoko naisterapeuttien pariutumisyllytysneuvoja. He saavat palkkaa yllytyksestä. Minä kirjoitan vain omaksi iloksi maalaisjärjen omaaville lukijoilleni.
Samaa mieltä kanssani asiasta on Kauniiden ja rohkeiden terapeutti Taylor. Vahva ja itsenäinen isoäiti ei tarvitse uutta miestä. Rakastaminen ei tarvitse sitoutumista ja kultasepänlliikkeen oven aukaisua. Jos ei saa olla miehiltä rauhassa, tehkää kuin minä. Käyttäkää feikkisormuksia.