Thai-nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä ootte sen tason lapsellista porukkaa että menkää ja ampukaa ittenne. Jos jutut on tuota tasoa kuin aloittajalla niin ei ole tällä luomakunnalla paljon toivoa... voi helvetti mitä paskaa!

elä unta nää, mutta huoria löytyy joka maasta, Suomestakin venäläisiä, virolaisia, ym, käytä niitä ihan vapaasti, mutta muista maksaa, eläkä ainakaan puukota

tähän se tarja halosen politiikka johtaa, mutta kohta se nälkä kurnii sutkien suolissa, kun Suomen työikäiset kunnon kasvatuksen saaneet jää eläkkeelle, sitten luigit luikkii takaisin mammojensa helmojen alle

Eläkkeillä ei paljon juhlita ja rahat riittää juuri ja juuri työelämässä hankittujen vaivojen/sairauksien hoitoon...Täällä pätee edelleen työnsankari ajatusmaailma...Painan töitä ja saan palkaksi kultakellon ja kurjan kansaneläkkeen.

Kylä nykyajan nuket on kehittynneet. Nyt voip pumppailla erimaalaisiikii nukkiloitaki. Kuulkeeha ukot se on vua muovine värkki eikä se siitä muuksi muutu. Työ saisitta piehtaroia oikeitte akkoloihe kansa nii saatas tähä muaha lissää väkiä. Eipä se ihme oo ku mittaillaa ja mittaillaa ja huostellaan mitä huastellaan. Sit ku pitäs jottai tehhä ni siihe sekkii loppuu ei uskalleta ottoo vastuuta eikä mittää muutaka uskalleta tehä. Puhheet o suuret! Menkeehä ny sinne mehtää savottaan ni unohtuu tollaset vantasijat!

Älä välitä nainen1966.
Tästä keskustelupalstasta on tullut avohoitofoorumi henkisesti häiriintyneille ja keskikaljadementikoille.
Vaikka palstan alkuperäinen tarkoitus on keskustelu, täällä kaikkiin asioihin vastataan hyökäten toista kohtaan ja toisen mielipidettä tarkoin lukematta.
Mutta, jos tämäkin auttaa jotain perhettä pahemmalta väkivallalta tai jokunen raiskaus jää tekemättä, niin kaikkihan on hyvin.

Kyllä minusta Thai nainen on selkeästi pienempi myös sieltä. Muutenkin ihania naisia, en ymmärrä kuinka kukaan näiden suominaisten kanssa viitsii vehdata. Jos voi ajaa mersulla niin miksi ajaa ladalla, lada on tässätapauksessa suomalainen nainen.

Olen käynyt viisi kertaa seksin merkeissä Thaimaassa ja voin sanoa, että siellä huorat oli myös hienoja ihmisiä, vaikka olen vammainen, niin he eivät nyrpistäneet nenäänsä päin vastoin he kilpailivat minun suosiosta.
Baari otti ensin maksun ja yön jälkeen maksoin mitä maksoin. Yleensä maksoin aika hyvin. Tällä summalla vuokrasin huoneen sikäläisestä hotellista, jonka olin säästänyt kahden vuoden aikana.
Kun otin tytön, niin baarinomistaja sanoi että tyttö saa olla koko vuorokauden.
Mitä tulee heidän takapuoliin, ne ovat olleet hyvin muodostuneita.

Vuosi sitten Phuketissa otin naisen mukaan. Vaikea sanoa tuntuko vagina mitenkään erilaiselta, mutta likka piti kädellä kiinni kullin juuresta takaapäin pannessa. Mietin siinä että oliko sillä tarkoitus suojata itseään siinä etten pääse kokonaan sisälle.

Thai-nainen ei tuijota ikää niin kuin suomalainen nainen. Suosittelen, aivan oman kokemukseni perusteella. Osaavat ottaa miehen huomioon monin eri tavoin.

Status
Viestiketju on suljettu.