Thai-nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Eikös niillä pitäs olla pienempiä pimpat kuin suominaisilla, nehän on tosi mininaisia ja niiden rodun miehillä on pienimmät kalut... niin ja nehän ei edes ansaitse kalun nimeä vaan pili olis sopiva ehkä..

Hyvin mahtuu suomalainen mulkku sisään. Monta olen kokeillu ei juuri eroa suomalaisesta pillusta vähän taka painotteisia ehkä ja matalanpia

Tää menee nyt vähän aiheen vierestä, mutta olen monta kertaa aatellut, että miten ne pystyy synnyttämään normaalisti, kun ovat niin pieniä esim. lantion kohdalta? Vai onko heidän vauvat jotain minikokoisia??!

Ne jotka tunnen ja tiedän on suurimmalta osin tehty sektio ei siksi että ei pyrtysi alateitse synoyttämään osa säästää paikkojaan miehelleen siitä varmaan tiukkuus myytti

Vittu, pillu, puupallo, peltimuki ja poliisi! Siinä teille. Miettikää nyt ihan tosissanne. Heillä on esimerkiksi suut aivan yhtä isoja kuin meillä länsi ihmisillä, miksei sitten vitutkin. Perkele.

Ainakin kaikilla niillä joita olen pannut, on pillu ollut silleen jännästi niinku vinottain, melkeinpä poikittain ja muutenkin hyvin outo värkki kaikkine salataskuineen. Ilettää ajatuskin.

Ukot on tuas jallusa lukenu. Työ meinaatte joitteki horolehtilöihe juttuloita toveks. Tottuuven kans niilä ei oo mittää tekemistä. Ne on vantasioita ja runkkailijotte juttuja!

thai naisilla on samanlainen pillu kuin suomalaisilla pienikokoisilla, hyviä ne on, kyllä miesten kannattaa niitä harrastaa, ja thai naiset palvelee miehiä enemmän kuin on tarpeenkaan

Ööh...tääkin menee aiheen vierestä, mutta lantion mitta ei ole leveys vaan häntäluun ja häpyluun välinen mitta. Siis se on se mitta, mikä mitataan kun mietitään, että voiko synnyttää alakautta...

Pimpan, eli itseasiassa emättimen koko on käsitykseni mukaan aika vakio, aivan kuten peniksenkin. Emättimen syvyys, noin 7.5 cm. Peniksen koko 4.5 cm lepotilassa ja juhlakunnossa noin 12.5 cm. Emätin on hyvin joustava ja mukautuu peniksen kokoon ja synnytyksessä mittasuhteet ovat taasen aivan omaa luokkaansa. Nämä mitat ovat suuntaa-antavia ja poikkeavuuksia on luonnollisesti. Myös seksuaalisen kiihottumisen aste vaikuttaa luonnollisesti suuntaan ja toiseen.

Olettaisin, että pienillä hoikilla ja siroilla naisilla emätin (pillu) tuntuu löysemmältä, kuin lihavilla naisilla. Olettaisin tämän johtuvan siitä, että lihavilla naisilla emättimen (pillun) ympärillä olevan selluliitin ja läskin määrä puristaa emätintä ahtaaksi, jolloinka lihavalla naisella näinollen olisi tiukempi pippaa, kuin pienillä siroilla naisilla.

Paljas uneksija!

Olen kokeillut isojen ja pienempien naisten pilluja ja nainut myös.
Kokemukseni, ainakin kymmeniä naisia, mukaan, tiukkuus on ihan henkilökohtainen asia. Isoilla on ollut tiukkoja pilluja ja pienemmillä naisilla taas väljempiä.
Urheilullisilla pienemmillä naisilla on kyllä tiukemman oloinen ja he osaavat ja käyttävät alapään lihaksiaan.
Minun kokeilemillani thai-tytöillä on ihan samanlaisen tuntuinen pimppa kuin muillakin. Tosin kerran sattui sellainen pikkunainen, että luut kolisi siinä ympärillä.

väärin meni, sinulla ei ole kokemusta, mutta kyllä thai- naiset on hyviä, pieni on kaunista ja ne on hyviä työihmisiä, tällä hetkeelä Suomen parhaita

Status
Viestiketju on suljettu.