Teutonia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
:wave:
Teutonian rattaat ovat alkaneet kiinnostaa minua nyt ihan tosi paljon. Olen selvitellyt malleja ja ominaisuuksia eri sivuilta, mutta ajattelin kysellä vielä täällä ihan oikeita kokemuksia :)

Meillä on 10kk ikäinen tyttö ja rattaat tulisivat lähinnä nukuttamiseen ja sitten tietenkin ulkoiluun yleensä. Olen ajatellut Mistral-mallia, koska siinä kääntyvä työntöaisa, Rocky-malli kuulosti ja näytti myös hyvältä. Voisiko joku kokenut antaa vinkkejä, neuvoja omista kokemuksistaan? Onko Teutoniat olleet hyvät ja mahtuuko niihin vielä tuollainen vähän alle vuoden ikäinen nukkumaan lämpöpussissa/lampaantaljan kanssa? Jos niitä tänä talvena vielä tarvittaisiin ;)

Luin täältä näitä käytettyjen ja uusien rattaiden hintoja käsitelleitä aiheita ja ainakin sen olen huomannut, että Teutonioista ei käytettynä pyydetä usein mitään ufosummia, vaan ihan reilusti on pudotettu käytetyn tasolle. Vai onkohan tämä ihan kuviteltua?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät antaa vinkkejä ja kommentteja!

Miksi et harkitsisi Teutonian Timmyjä? Niissäkin menee selkänoja ihan makuuasentoon ja lämpöpussinkin saa kiinni. Olisivat halvemmat kuin nuo mainitsemasi. Tosin niissä ei saa työntösuuntaa vaihdettua, mutta jos lapsi on jo tuonkin ikäinen, niin kohtahan hän jo haluaa istua nenä menosuuntaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 10:19 kiinnostaa kirjoitti:
Teutonian rattaat ovat alkaneet kiinnostaa minua nyt ihan tosi paljon. Olen selvitellyt malleja ja ominaisuuksia eri sivuilta, mutta ajattelin kysellä vielä täällä ihan oikeita kokemuksia :)

Meillä on 10kk ikäinen tyttö ja rattaat tulisivat lähinnä nukuttamiseen ja sitten tietenkin ulkoiluun yleensä. Olen ajatellut Mistral-mallia, koska siinä kääntyvä työntöaisa, Rocky-malli kuulosti ja näytti myös hyvältä. Voisiko joku kokenut antaa vinkkejä, neuvoja omista kokemuksistaan? Onko Teutoniat olleet hyvät ja mahtuuko niihin vielä tuollainen vähän alle vuoden ikäinen nukkumaan lämpöpussissa/lampaantaljan kanssa? Jos niitä tänä talvena vielä tarvittaisiin ;)

Luin täältä näitä käytettyjen ja uusien rattaiden hintoja käsitelleitä aiheita ja ainakin sen olen huomannut, että Teutonioista ei käytettynä pyydetä usein mitään ufosummia, vaan ihan reilusti on pudotettu käytetyn tasolle. Vai onkohan tämä ihan kuviteltua?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät antaa vinkkejä ja kommentteja!

------------Heips!-----------------------
meillä on teutonian mistralit ja erittäin hyvin ovat palvelleet. Mistraleissahan on heittoaisa joka on kyllä hyödyllinen ja jota Rockyissa ei ole..

Meidän 1 vuotinen mahtuu erittäin hyvin nukkumaan kärryissä!
2 veekin mahtuu muttei niin mukavasti. luulisin..

Teutonioista, aivan kuin mistä vaunuista vain jotkut pyytävät sopivia hintoja jotkut aivan järkyttäviä!
Mutta siis mitä oon katellu niin semmoinen om hintataso että voisin ostaa käytettynä jos tarvetta olisi