Teutonia y2k

Minulla on kiikarissa käytetyt y2k-vaunut ja haluaisin nyt kuulla muiden käyttäjien mielipiteitä. Onko tullut ongelmia eturenkaiden kanssa talvella, esim. paakkuuntuuko lumi renkaiden väliin? Onko hyvät jousitukset ja jarrut? Onko helppo laittaa kasaan? Mitä huonoa/hyvää olette havainneet näissä kyseisissä rattaissa? Ja tärkein käykö SEISOMALAUTA ja mikä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 22:41 latte kirjoitti:
Minulla on kiikarissa käytetyt y2k-vaunut ja haluaisin nyt kuulla muiden käyttäjien mielipiteitä. Onko tullut ongelmia eturenkaiden kanssa talvella, esim. paakkuuntuuko lumi renkaiden väliin? Onko hyvät jousitukset ja jarrut? Onko helppo laittaa kasaan? Mitä huonoa/hyvää olette havainneet näissä kyseisissä rattaissa? Ja tärkein käykö SEISOMALAUTA ja mikä?
Ei ole lumi pakkautunut eturenkaiden väliin. Karisee kyllä pois pyörien pyöriessä. Käsijarru on ollut tosihyvä ja välttämätön. Toimii hyvin meidän käytetysä. Jousitukset tuntuu kestävältä. Helposti saa kasaan. Oli aluksi meillä ihan ainoina vaunuina. Lyötiin takakonttiin kun meni kuitenkin suht pieneen tilaan vaikka on tilava isorattainen talvi/tavarankuljetusvaunu.
Se tavarakoppa jaksaa kantaa todella paljon tavaraa, mulla on ollut 7 kg kyydissä siinä pussissa istuimen alla ja on kestänyt.
Ainoa huono puoli on että ilmakumirenktaita joutuu kerran pari vuodessa täyttämään, siis lisäämään ilmaa. Mutta kulkee pehmeästi kuin unelma maastossa kun maastossa.
 

Yhteistyössä