Testosteronitasoa nostavat ruoka-aineet terveelliseen ruokavalioon

vierailija
Laittakaapa tänne tietämiänne.

Tässä jokunen:

* Punainen liha
* Oliiviöljy
* Jogurtti (lisäsokeriton)
* Juustot
* Kaurahiutale
* Äyriäiset: Katkaravut, hummeri ja ravunliha
* Simpukat ja osterit
* Pähkinät ja manteli (naturel)
* Pavut
* Avokado
* Kananmuna
* Granaattiomena
* Vesimeloni
* Marjat
* Kirsikat
* Viinirypäleet
* Valkosipuli
* Sipulit
* Inkivääri
* Kurpitsan siemenet
(* Rasvainen kala)

Antiestrogeeniset (DIM)

* Kaalit ja muut ristikukkaiset mm. parsakaali, kukkakaali, kerä/valkokaali, punakaali, ruusukaali, lehtikaali, retiisi, nauris
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tärkeintä on luopua huonoista asioista kuten liiat kasviöljyt, soijat, yliprosessoidut tuotteet, tärkkelys/sokeri/fruktoosi (+liiat hiilarit) yms.

Hormoonitoiminta kyllä balansoituu jopa melko pian. Vuosia ei sentään tarvitse välttämättä odotella.👍 Joillain tilanne paranee jo muutamissa viikoissa, joillain vie kuukausia tai enemmän.

Kunnolliset yöunet on tärkeät, ja kun vielä nostelee lisäks rautaa niin hyvä tulee!💪
 
vierailija
Tärkeintä on luopua huonoista asioista kuten liiat kasviöljyt, soijat, yliprosessoidut tuotteet, tärkkelys/sokeri/fruktoosi (+liiat hiilarit) yms.

Hormoonitoiminta kyllä balansoituu jopa melko pian. Vuosia ei sentään tarvitse välttämättä odotella. Joillain tilanne paranee jo muutamissa viikoissa, joillain vie kuukausia tai enemmän.

Kunnolliset yöunet on tärkeät, ja kun vielä nostelee lisäks rautaa niin hyvä tulee!
MInkä ikäisille ja kuntoisille tämä ohje on?
 

Yhteistyössä