Testauksesta...


Minulle tehtiin kaksi viikkoa sitten (huomenna tulee 2 viikkoa) inssi ja nyt mietin täällä, että uskaltaisinkohan milloin testailla... Tänään on kp 27/28-32...

Tiedän juu, että olis hyvä odotella, että ne menkat olis myöhässä, mutta pelkään, että ne ei ala sit ajallaan, kun täällä niin kovin jännäilen!

Taidan olla aikas malttamaton =)
 
Kysyin tätä testauksen ajankohtaa viimeksi, kun tehtiin IUI ja lääkärin mukaan täytyy odottaa kaksi viikkoa + 2 päivää, sitten voisi testata. Arvaa jaksanko odottaa itsekään? Pakko kai se on, ettei turhaan mene testejä :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2005 klo 19:27 pikkukarhu kirjoitti:
Kysyin tätä testauksen ajankohtaa viimeksi, kun tehtiin IUI ja lääkärin mukaan täytyy odottaa kaksi viikkoa + 2 päivää, sitten voisi testata. Arvaa jaksanko odottaa itsekään? Pakko kai se on, ettei turhaan mene testejä :p

Juuh, ei tarvinnut sitten testailla; menkat alkoi aamulla :'(
Toinen inssi on sitten helmikuun puolessa välissä... en vaan vielä tiedä, jaksanko enää yrittää :'( Eihän ne siittiöt siitä sen nopeammaksi tule...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 19:02 Odottamaton kirjoitti:
Ou nou :'( Mulla toi tunne ehkä viikon päästä. Tsemppiä ja koita jaksaa nauttia jo pidentyneistä päivistä.
Pidän peukkuja pystyssä, että teillä hoito toisi tulosta :hug:

Ottaa tää kyllä tiukillle, mutta pakkohan tässä on vaan eteenpäin sinnitellä!!
 
poika 3kk

"Juuh, ei tarvinnut sitten testailla; menkat alkoi aamulla :'(
Toinen inssi on sitten helmikuun puolessa välissä... en vaan vielä tiedä, jaksanko enää yrittää :'( Eihän ne siittiöt siitä sen nopeammaksi tule..."
[/quote]

Tiedän tunteen! Teillä on kuitenkin asiat hyvällä mallilla kun siitiöitä kuitenkin on! Eikä ne kamalan huonoja voi olla kun inseminaatiota vielä yritetään. Sitten jos se ei meinaa onnistua niin on onneksi olemassa vielä IVF ja ISC.
Kyllä sinä jaksat vielä! Ja jos tuntuu että et jaksa niin pitäkää taukoa. Itselleni ainakin teki aikanaan oikein hyvää pitää muutama kuukausi taukoa niin jaksoi taas yrittää. Voimia teille yrityksessänne!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 16:45 poika 3kk kirjoitti:
"Juuh, ei tarvinnut sitten testailla; menkat alkoi aamulla :'(
Toinen inssi on sitten helmikuun puolessa välissä... en vaan vielä tiedä, jaksanko enää yrittää :'( Eihän ne siittiöt siitä sen nopeammaksi tule..."
Tiedän tunteen! Teillä on kuitenkin asiat hyvällä mallilla kun siitiöitä kuitenkin on! Eikä ne kamalan huonoja voi olla kun inseminaatiota vielä yritetään. Sitten jos se ei meinaa onnistua niin on onneksi olemassa vielä IVF ja ISC.
Kyllä sinä jaksat vielä! Ja jos tuntuu että et jaksa niin pitäkää taukoa. Itselleni ainakin teki aikanaan oikein hyvää pitää muutama kuukausi taukoa niin jaksoi taas yrittää. Voimia teille yrityksessänne!

[/quote]

No, toinen lääkäri oli sitä mieltä, että suoraan pitäisi tehdä IVF, mut toinen lääkäri oli taas sitä mieltä, että kaksi inssiä voidaan tehdä ja sen jälkeen on IVF. Tässä on vaan iso mutta, mies ei halua halua enää inssin jälkeen jatkaa hoitoa ja perustelee sen sillä, että kun meillä on jo yksi lapsi (8v), luomusti ja tosi helposti alkunsa saanut, niin rankemmat hoidot voidaan unohtaa...

Eli tää toinen inssi on siis meidän viimeinen toivo!!

Tilannetta ei yhtään helpota, että miehen sisko on hoitojen ansiosta raskaana ja odottaa luultavasti tuplia. Olen tottakai todella onnellinen heidän puolestaan, mutta sellainen haikeus-olo on... Ja mä en kestä jahka anoppi saa kuulla uutisen, muusta ei sen jälkeen puhutakaan!

Minun pää hajoaa hetkenä minä hyvänsä :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 19:29 vieras kirjoitti:
Miksi ivf:stä puhutaan aina rankempana hoitona? Rankintahan on aina se pettymys jos hoito ei onnistu ja sehän on yhtä raskasta kaikessa epäonnistumisessa myös luomussa.
Minun mielestä se (IVF) nyt on vaan rankempaa elimistölle kuin esim. luomusti yrittäminen ja pelkkä clomiavusteinen inseminaatio...

En siis tarkoita rankkuudella sitä pettymystä!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 08:15 Gerbera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 19:29 vieras kirjoitti:
Miksi ivf:stä puhutaan aina rankempana hoitona? Rankintahan on aina se pettymys jos hoito ei onnistu ja sehän on yhtä raskasta kaikessa epäonnistumisessa myös luomussa.
Minun mielestä se (IVF) nyt on vaan rankempaa elimistölle kuin esim. luomusti yrittäminen ja pelkkä clomiavusteinen inseminaatio...

En siis tarkoita rankkuudella sitä pettymystä!!!!!!!
Hoitojahan tehdään myös omaan luonnollisees kiertoon jollon lääkkeitä ei tarvii lainkaan niin paljon
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 09:17 odette kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 08:15 Gerbera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 19:29 vieras kirjoitti:
Miksi ivf:stä puhutaan aina rankempana hoitona? Rankintahan on aina se pettymys jos hoito ei onnistu ja sehän on yhtä raskasta kaikessa epäonnistumisessa myös luomussa.
Minun mielestä se (IVF) nyt on vaan rankempaa elimistölle kuin esim. luomusti yrittäminen ja pelkkä clomiavusteinen inseminaatio...

En siis tarkoita rankkuudella sitä pettymystä!!!!!!!
Hoitojahan tehdään myös omaan luonnollisees kiertoon jollon lääkkeitä ei tarvii lainkaan niin paljon

Juu, tiedän! Minä vaan koen tuon asian tuolla tavalla.
 
Augustiina
Muitsan kun itsekin malttamattomana odottelin koska voisi tehdä testin pas:in jälkeen.Ja sitten päätinkin tehdä itse mutta se oli negatiivinen juuri siitä syystä että tein sen ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.No,sitten 3 päivän päästä tein uuden ja postiviinen oli!Mutta onnea uuteen yritykseen,kyllä se vielä onnaa!

 

Yhteistyössä