testasin miniplussaa

  • Viestiketjun aloittaja erica-74
  • Ensimmäinen viesti
erica-74
\|O kääääk!Nyt saatte nauraa: oli nimittäin karmeen makusta mössöä toi miniplus!!!Pitää lykätä maustetta ihan tosissaan sekaan jos meinaan saada rööristä alas ,aaaapuuuu-va \|O
huh,saas kattoa meinaanko tota mössöä nieleskellä ,vielä tsemppaan silti ,pistän maustetta omasta takaa(on niin vähäkalorista kuitenkin...........) :/
 
Haave
Voi sua! Ja sul on viel kaks pakettia syötävänä. Ite en oo koskaan uskaltanu kokeilla mitään noista laihdutusvalmisteista, nutrilett kiinnostais kovasti, mut silti en oo uskaltautunu. Olen hyvin epäluuloinen just ton "mössön" maistuvuuden suhteen, että varmasti rahat menis mulla kakkulankaivoon. Toivottavasti saisit niillä mausteilla makua niihin niin paljon, että saisit syötyä edes osan niistä. Syötä isännälle osa, kun kerta kehtaa sulle kettuilla! :whistle: =) ;) :D . Tsemppiä sulle!
 
erica-74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2004 klo 13:40 Haave kirjoitti:
Voi sua! Ja sul on viel kaks pakettia syötävänä. Ite en oo koskaan uskaltanu kokeilla mitään noista laihdutusvalmisteista, nutrilett kiinnostais kovasti, mut silti en oo uskaltautunu. Olen hyvin epäluuloinen just ton "mössön" maistuvuuden suhteen, että varmasti rahat menis mulla kakkulankaivoon. Toivottavasti saisit niillä mausteilla makua niihin niin paljon, että saisit syötyä edes osan niistä. Syötä isännälle osa, kun kerta kehtaa sulle kettuilla! :whistle: =) ;) :D . Tsemppiä sulle!
;) "tänks"näin tehään!
 
no voi harmi :( !!
kokeileppas niin,että pidät nenästä kiinni niin et haista ja vissiin maistakkaan ja saat kumminkin vatsan täyteen ;) ,tosin en tiedä meneekö jo pelleilyksi mutta oon kuullut,että tuo on hyvä konsti saada hirveen makuiset pöperöt kurkusta alas :) !

eikä muuten naurata yhtään,vaan harmittaa puolestasi,että sulla on kalliita ja hirveenmakuisia "ruokia" kotona tyhjän panttina :/ !
 
erica-74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2004 klo 13:46 kultahippuset kirjoitti:
no voi harmi :( !!
kokeileppas niin,että pidät nenästä kiinni niin et haista ja vissiin maistakkaan ja saat kumminkin vatsan täyteen ;) ,tosin en tiedä meneekö jo pelleilyksi mutta oon kuullut,että tuo on hyvä konsti saada hirveen makuiset pöperöt kurkusta alas :) !

eikä muuten naurata yhtään,vaan harmittaa puolestasi,että sulla on kalliita ja hirveenmakuisia "ruokia" kotona tyhjän panttina :/ !
:ashamed: vitsi kun joku olis nähnyt mut ,nimittäin pidin välillä nenustakin kiinni ja kulauttelin!En kehtaa ukolle sanoa,kun alunperin vähätteli yritystäni,etten siihen pysty :/ OLen päättänyt kerrankin sille näyttää...... :(
 

Yhteistyössä