Testaamisesta, miksi ihmeessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmetys"

Vieras
Miksi te teette niitä perinteisiä tikkutestejä - ovulaatio ja raskaus - ja sitten uusitte ja uusitte ja pähkäätte onko plussa vai miinus? Yksi digitesti tulisi loppupeleissä varmaan halvemmaksi ja olisi selkeä tulkita.

Maailma muuttuu. Olen ollut kahdesti raskaana. Kaksi raskaustestiä on tehty ja nekin tehtiin terveyskeskuksessa. Tikkualoituksia lueskelllessani olen monesti ajatellut, että elämä oli ennen paljon yksinkertaisempaa kuin noita testejä ei ollut edes tarjolla.

Paketillinen liuskatestejä maksaa marketissa vähemmän kuin iso karkkipussi, että aika edullinen ajanviettotapahan se liuskatestailu on.

Niin juuri ja netistä tilaa 20 testiä samaan hintaan kuin mitä yksi digitesti maksaa. Itsekkään en ennen tajunnut sitä aikaista testaamista ja monen testin tekemistä, mutta sitten iski kauhea vauvakuume ja meilläkin meni ihan reilusti niitä testejä kahdessa kierrossa :D

Mä olen samaa miettinyt, samoin kuin sitä hirveää kiirettä testata jo pari päivää ennen kuukautisten alkamisajankohtaa. Ensimmäiseen raskauteen varaudutaan ostamalla pussillinen ovulaatiotestejä ja toinen mokoma raskaustestejä.

No, kai se ajankulusta käy. Mulle on riittänyt yksi tavallinen testi jonka olen tehnyt silloin kun menkat on olleet 2-3 päivää myöhässä ja heti on näkynyt selkeä +.

Yhteistyössä