3,4
memmu 17.04.2008 #61 Mä säin 3,9. Mutta kun ei täällä takapajulassa ole mitään paikallisliikennettä.. ei busseja eikä metroja eikä muutakaan.
Mä säin 3,9. Mutta kun ei täällä takapajulassa ole mitään paikallisliikennettä.. ei busseja eikä metroja eikä muutakaan.
4,7 17.04.2008 #66 4,7. Mä en ymmärrä kuinka voi saada nollan? etkö koskaan tee mitään? Vai millä perustein? Kyllä mäkin tahdon ton luvun pienemmäksi...
4,7. Mä en ymmärrä kuinka voi saada nollan? etkö koskaan tee mitään? Vai millä perustein? Kyllä mäkin tahdon ton luvun pienemmäksi...
4,7 17.04.2008 #67 4,7. Mä en ymmärrä kuinka voi saada nollan? etkö koskaan tee mitään? Vai millä perustein? Kyllä mäkin tahdon ton luvun pienemmäksi...
4,7. Mä en ymmärrä kuinka voi saada nollan? etkö koskaan tee mitään? Vai millä perustein? Kyllä mäkin tahdon ton luvun pienemmäksi...
Pyllynkäinen 17.04.2008 #75 4.4 en käytä julkista liikennettä ku on niin pieni kaupunki et yleensä kävelen matkat, sitä ei oltu huomioitu ollenkaan
4.4 en käytä julkista liikennettä ku on niin pieni kaupunki et yleensä kävelen matkat, sitä ei oltu huomioitu ollenkaan