Testaa jalanjälkesi:

4,3 :)
Vastailin sen mukaan, miten asiat on kun omassa talossa asutaan sitten kun se on asumiskelpoinen. 24% jalanjäljestä tuli asumisesta, koska iso talo (yli 200neliöö) ja ainaki alkuun asutaan ihan kahdestaan sielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mä sain pyöreän nollan....
Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.
Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.
Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...

vieras
Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.
Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...
Jos oikeasti haluat pienentää jalanjälkeäsi, ja itsemurha jätetään pois laskuista, niin sinun pitäisi asua pienessä (siis tosi pienessä) kylmässä asunnossa, viljellä itse ruokasi, ei tehdä lapsia, kaikenlainen matkustelu kielletty. Elintaso pitäisi peruuttaa 1800-luvun savupirtin tasolle. Kuinka moni sitten on siihen valmis?

Jos oikeasti haluat pienentää jalanjälkeäsi, ja itsemurha jätetään pois laskuista, niin sinun pitäisi asua pienessä (siis tosi pienessä) kylmässä asunnossa, viljellä itse ruokasi, ei tehdä lapsia, kaikenlainen matkustelu kielletty. Elintaso pitäisi peruuttaa 1800-luvun savupirtin tasolle. Kuinka moni sitten on siihen valmis?

Niih no eihän sitä ihan nollaan saakaan, mutta jos tuonne kakkosen korville sen saisin laahattua, niin hyvä olisi. Pitäisi kasvimaa jonnekin perustaa, parvekeviljelyllä ei koko talven perunoita saa kasaan :xmas:

Aikaisemmin minulla oli isompi jalanjälki, johtuen juuri matkustelusta ja tilavammasta asumisesta.

3.8
ja suurin osa on kulutuksesta riippumatonta ja seuraavaks suurin ravinnosta ( :ashamed: ) vaikka ostellaan tuoretta, luomua ja lihakkin on viimesen kk ajan syöty pakkasesta jonne ne on päätyneet tilateurastuksen tuotteena appiukolta. Mut joo, ruokapöytään vois tuoda enempi kasvista ja vähemmän lihaa. Mutta sitten taas pitäs pohtia mikä olisi oikeasti ekologinen proteiinin lähde, soija tuskin, sitä kun ei suomessa kasvateta ja rahdataan kaukaa eli jäis pavut yms mistä en tykkää
:ashamed:

Yhteistyössä