vieras
3,9 ei täällä ole mitään paikasllisliikennettä. Bussit kulkee jos kulkee, eikä niihin pääse tuplarattaiden kanssa.
Suurin osa jäljestä näköjään tuli kulutuksesta riippumattomasta osuudesta. Seuraavaksi suurin oli ravinto, sitten harrastukset, liikkuminen ja vimppana asuminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Jos oikeasti haluat pienentää jalanjälkeäsi, ja itsemurha jätetään pois laskuista, niin sinun pitäisi asua pienessä (siis tosi pienessä) kylmässä asunnossa, viljellä itse ruokasi, ei tehdä lapsia, kaikenlainen matkustelu kielletty. Elintaso pitäisi peruuttaa 1800-luvun savupirtin tasolle. Kuinka moni sitten on siihen valmis?Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oikeasti haluat pienentää jalanjälkeäsi, ja itsemurha jätetään pois laskuista, niin sinun pitäisi asua pienessä (siis tosi pienessä) kylmässä asunnossa, viljellä itse ruokasi, ei tehdä lapsia, kaikenlainen matkustelu kielletty. Elintaso pitäisi peruuttaa 1800-luvun savupirtin tasolle. Kuinka moni sitten on siihen valmis?Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Juuh, lukaisinpa tarkemmin testiä ja huomasin, että ei siitä voi edes saada nollaa, kun tulokseen lisätään automaattisesti 1,6...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on tehnyt itsemurhan ja senkin luontoa säästävällä tavalla. Eihän tulos voi muuten olla nolla.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kuinka? Kerro heti! Pitäisi koettaa saada tota omaa lukemaa alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Mä sain pyöreän nollan....