vaatteet kiertoon, sehän on mukava. Mekin ollaan lyhkäsiä tai ainakin mie ja tytöstä ei viel tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja sussiunaa:Voi tirppahan tuo on, mutta terve tyttö ja kasvaa omilla käyrillään tasaisesti. Huvittavaa on , kun tytöllä on kaksi samanikäistä serkkua joilta hän saa pieneksi käyneet vaatteet :heart: niin ja vanhemmatkin on aika lyhkäsiäAlkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:välillä voi mennä vähän asian vierestä, ei se mitään.Alkuperäinen kirjoittaja sussiunaa:Syntyi vk35 ja painoi 3430g ja oli 50cm pitkä. Mulla oli raskausajan diabetes ja olin synnyttämässä tyttöä viikon, eli kunnon suppareita ja avautumisvaihetta kesti viikon eli jouduttiin lopulta käynnistämään.. ei tätä kyllä kysytty, mutta kerroinpa kumminkinAlkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:oi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sussiunaa:Meillä tyttö oli 8960g ja 72cm :heart: pieni, pikkuruinen :heart:
Onks ollu ihan "normaalin" kokonen syntyessään?
Hui siulla olikin pitkä taival tuo synnytys. puistattaa ihan. Oma kesti sellaset 6h 20min ja oli ihan riittävä miulle.
Mut teil on kyl pikkunen tyttö mie oon pitäny meijän tyttöä pienenä muiden tuon ikästen rinnalla ku on pienin meijän ystäväpiiristä.
Mut jos yhtään meihin tulee niin ei mikään hongankolistaja tule