terveisiä neuvolasta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heips!!! meitin pikkukakkonen oli saman kokoinen 3kk iässä. ei silloin vielä neuvolassa mitään sanottu. sijainen meinasi 10 kk iässä laittaa ylimääräiseen tarkkailuun mutta oma täti joka tuli justiinsa huoneeseen ilmoitti että ei tarvetta.

nyt 1v 3kk neuvolassa oli 13690g 83,5 cm eli kasvukäyrät tasoittuneet huomattavasti.

ihana pieni mies teillä...... ikäväkseni voin kokemuksesta sanoo että olkapäät on loppu vähän ajan päästä. ainakin mulle oli helpotus kun ei tarvinnu jokapaikkaan enää tuota 13kg:tä kantaa...

Alkuperäinen kirjoittaja voi jysäys:
Siis ootte te järjettömiä jos luulette että se kasvu pysyy tuollasena.
Ihme hehkutusta, hoh hoijaa

Voi ei, en mä ainakaan hehkuta. Lähinnä naurattaa kun toinen on noin iso. Ja pikkuisen kieltämättä pelottaakin.

Mutta siis hyvin todennäköisesti meidän pojista tulee molemmista pitkiä. Esikoinen on nyt 7-vuotiaana 140 cm pitkä.

Ja tosiaan sekä minä että mieheni ollaan pitkiä (varsinkin mies) ja meidän suvut on pitkiä.

Mä vielä painotan että mä en hehkuta, vaan oikeesti välillä mietin tuota että kasvaako pojista isäänsä pidempiä. Ja toivon että pituus jäisi alle kahteen metriin.

Niin ja vielä: tuo Peikkis on kyllä oikein ihana ja muru ja kaikkea, mutta kieltämättä mua pelottaa mun kädet, hartiat yms., jotka tulee olemaan koetuksella...kun on jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Morsmaikku nyt jätättää kasvussa näemmä pahasti.. Oli vaan 6575g ja 61cm. Mut eikös se ole suotavaakin et tyttö on vähän lyhyempi?!? :D

On se Peikkis silti vaan aika jössikkä! =)

Voi mikä ihana pieni pirpana :heart: . Ja juu, kyllähän se paree onkin jos tuo meidän jättiläis-herrasmies pitää huolta teidän pienestä pirpanasta =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
heips!!! meitin pikkukakkonen oli saman kokoinen 3kk iässä. ei silloin vielä neuvolassa mitään sanottu. sijainen meinasi 10 kk iässä laittaa ylimääräiseen tarkkailuun mutta oma täti joka tuli justiinsa huoneeseen ilmoitti että ei tarvetta.

nyt 1v 3kk neuvolassa oli 13690g 83,5 cm eli kasvukäyrät tasoittuneet huomattavasti.

ihana pieni mies teillä...... ikäväkseni voin kokemuksesta sanoo että olkapäät on loppu vähän ajan päästä. ainakin mulle oli helpotus kun ei tarvinnu jokapaikkaan enää tuota 13kg:tä kantaa...

Joo kyllä mä luulen että vasta sitten PALJON vanhempana puututaan tuohon pituuteen jos on tarvetta.

Ihana pikkumies teilläkin :heart: . Ja voin vain kuvitella miten loppu olkapäät ja kaikki tulee olemaan. Mä just tänään valitin miehelle että mulla on kädet jo nyt tosi kipeät, samoin jalat kun päivittäin kävelee pitkiä matkoja.

Miks mä silti olen tällainen tursake??? Vois hyvin mielellään vähän rasvaa muuttua lihakseksi samalla

B)

Yhteistyössä