terveisiä neuvolasta....veikkaus paljonko painoa lisää 3:ssa päivässä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin ja seki vain oikeastaan oli huolestunut jos suurin osan merkeistä luotsas myrkytykseen, ajatella jos ois ollutkin niin ei ois ollut turha lähteminen. Sillei kiva kuulla että kuite jaksat luottaa vakiterskaan (niinko sä ruukaat sanoa :D ) .. mulla kans oma on semmoi 24-26 vee.. :) vähän olin epäuskoinen ko kävin et ei oo "tytöllä" kokemusta ko ei oo omia mukuloita mutta ... *lyö ittiään päähän* ei saa vähätellä ko toinen on opiskellut kuitenkin alaa enempi ko minä vaikka mukulan olen saanut.. tulipa pitkä sepustus..

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Katsoin sun profiilia, tiedätkö kumpi masussa on?Mun veikkaus on tyttö:)

Heippa! Mä välillä vähän touhuilin leipomisia, joten siksi kesti vastaus =) . Kyllä mä poikaa odotan. Ei voinut erehtyä kun jätkä ultrassa esitteli äärimmäisen ylpeänä veikkaansa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
niin ja seki vain oikeastaan oli huolestunut jos suurin osan merkeistä luotsas myrkytykseen, ajatella jos ois ollutkin niin ei ois ollut turha lähteminen. Sillei kiva kuulla että kuite jaksat luottaa vakiterskaan (niinko sä ruukaat sanoa :D ) .. mulla kans oma on semmoi 24-26 vee.. :) vähän olin epäuskoinen ko kävin et ei oo "tytöllä" kokemusta ko ei oo omia mukuloita mutta ... *lyö ittiään päähän* ei saa vähätellä ko toinen on opiskellut kuitenkin alaa enempi ko minä vaikka mukulan olen saanut.. tulipa pitkä sepustus..

Juu kyllä mä luotan vakiterskariin :D . Ja se on ihan "aikuinen nainen" jolla itsellä 2 jo isompaa lasta.

Eikä siinä alunperinkään oo ollut muuta vikaa kuin että tosiaan joskus vois vähän rauhallisemmin ottaa...tai siis olla lietsomatta hysteriaa.

Mutta kyllä se siitä =) .

Yhteistyössä