Terveiset täältä pilvien yläpuolelta!

"hmmm"
Seuraava viesti: "terveisiä täältä ilmasta, aika on kylmää ja tuulista ja vauhdikasta kyytiä. ILmeisesti kännykän käyttö lentokoneessa ei ollutkaan kovin fiksua.. No vahingosta viisastuu ja ens kerr"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27196160:
Voi pöljä :O

Ei hetkeäkään ilman palstaa?

Äläkä tiputa sitä konetta |O

no pärkele ku facebookkii ei pääse ku oon laittanu sellaset asetukset et ainostaan suojatulla verkolla pääsee niin pakko jonnekki on kertoo missä mä oon:DD

mä oon tainnu viimeks 17v sitte olla lentokoneessa:/
 
[QUOTE="hmmm";27196173]Seuraava viesti: "terveisiä täältä ilmasta, aika on kylmää ja tuulista ja vauhdikasta kyytiä. ILmeisesti kännykän käyttö lentokoneessa ei ollutkaan kovin fiksua.. No vahingosta viisastuu ja ens kerr"[/QUOTE]

no norwegianilla on tarjolla ilmanen langaton millä pääsee...

jaahas nyt tarvitaa lääkäriä/hoitajaa.. katotaan joudutaanko tekeen lasku vai selvitäänkö perille.
 
7thHeaven
Herrajesta mikä matkakuume iski.
Vaikka pelkään nousua kuollakseni, niin silti lentäminen on kivaa ja perillä vasta onkin kivaa.

Pieni boteli valkoviiniä ruuan kanssa ja Deadmau5 mp3:sta katsellen Alppeja ikkunasta, jeeeeeeeeeeeeees. Taidankin heti avata äkkilähtösivuston :D
 
Hola!! Nyt ollaan taas täälä yläkorkeuksissa mutta suunta on takas suomeen!

Lennolla mennessä siis tarvittiin kahteen otteeseen lääkäriä.. Yhdellä tais olla sokeriarvot päin perää ja toista tais huipata.

Oltiin viikko Torreviejassa ( n. 40km Alicantesta alaspäin) ei mikään turistikohde mutta sopi meille.

nyt ollaan tunti lennetty ja yhentoista jälkeen suomen aikaa pitäs olla perillä.

Voin sanoo et mä en tykkää lentämisestä ja tää on nyt täryyttäny jonkun verran niin mä pidän HETKEN tauon taas lentämisestä tai sit käyn nappaamassa jotain nappeja et saa kuupan pimeeks.

Matka meni muuten ihanasti mutta kyllä mä ootan et saan jalat tukevasti maan pinnalle.
 
Hola!! Nyt ollaan taas täälä yläkorkeuksissa mutta suunta on takas suomeen!

Lennolla mennessä siis tarvittiin kahteen otteeseen lääkäriä.. Yhdellä tais olla sokeriarvot päin perää ja toista tais huipata.

Oltiin viikko Torreviejassa ( n. 40km Alicantesta alaspäin) ei mikään turistikohde mutta sopi meille.

nyt ollaan tunti lennetty ja yhentoista jälkeen suomen aikaa pitäs olla perillä.

Voin sanoo et mä en tykkää lentämisestä ja tää on nyt täryyttäny jonkun verran niin mä pidän HETKEN tauon taas lentämisestä tai sit käyn nappaamassa jotain nappeja et saa kuupan pimeeks.

Matka meni muuten ihanasti mutta kyllä mä ootan et saan jalat tukevasti maan pinnalle.

aha
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy

Yhteistyössä