Tervehdys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mielikki

Aktiivinen jäsen
23.12.2004
3 893
1
36
Helsingissä tamperelaisena!=)
Täällä sitä taas ollaan.Minulla tilanne seuraava:4 lasta ja ikääkin jo 38v.alkuvuodesta tuulimunaraskaus,minkä jälkeen mies kävi vasektomiassa ja ehkäsynä oli kumi ja ihan peräti 3 kertaa!! :o Viime viikolla plussasin sitten,mikä oli todellakin yllätysten yllätys!Seuraavana päivänä alkoi verinen tuhruttelu ja yhtenä yönä verta tuli erittäin runsaasti,joten varasin yksityiseltä ajan tarkistaakseni että kohtu on tyhjentynyt.
Ultra oli eilen ja tulos: elävä sikiö,liikkuu,sydän sykkii,lapsivettä normaalisti,sikiön koko vastaa viikkoja 9+5 !!!!!!! :o :o :o
Meinasin pudota siittä pritsiltä! :laugh: eli mulla on ollut kahet menkat ja silti olen ollut raskaana!Ikuna ennen ole noin käynyt!
Nyt mielialat sitten vaihteleekin laidasta laitaan ja samalla huoli nostaa päätään,että onkohan siellä nyt ihan oikeesti kaikki hyvin,koska aikasemmissa raskauksissa näin ei ole käynyt sekä etten ole kovin terveellisesti elellyt,lomareissullakin tuli otettua alkoa reippaasti tietämättä että olen raskaan!! :(
Samalla jaksan ihmetellä koko raskautta,minkä piti olla mahdotonta..huhhuh!
Kai tämä sitten haluaa niin kovasti tähän maailmaan,tiedä tuota sitten!
Kyllä tämä on niin ironista,kun en aikasemmin ole mitenkään helposti tullut tosiaan raskaaksi ja nyt oli mies steriloitu,kumit käytössä.Ihan kuin elämä taas näyttäisi minulle pitkää nenää minulle minun nk.suunnitelmille!!
Pelottaa toisaalta myös se,että tämä menee sitten myöhemmin kesken tmv.
Miten tuossa joitakin viikkoja ihmettelin kuinka olen alkanut lihomaan etc.mutte pienessä mielessäkään käynyt raskaus mielessä!
Anteeksi sekava teksti,niin on sekava mielikin!!

Onneksi olkoon! Aika uskomatonta :) Taitaa lapsi olla todella teille tarkoitettu kun noin sinnikkäästi maailmaan haluaa :heart:
Eli Helmikuussa l.a eikös niin? Tule meidän pinoon vaan jos kiinnostaa, niin ihmetellään kasvavia masuja yhdessä.

Kiitos onnitteluista!
Mies ei kauhean hyvin tähän suhtaudu,kun oli käynyt vasektomiassakin eli hänen mielestään raskaus TÄYSIN mahdoton eikä kumi ole mennyt näkyvästi rikki ja minusta tuntuu kuin hän syyttäisi minua tästä! :'( eilen juttelimme ja hän korosti kuinka mahdoton raskaus on...ja minä että:Enhän minä tuolle voinut mitään,jos hän käynyt vasektomiassa ja hänen ostamiaan kumeja käytettiin!En myöskään minä ole meille viidettä lasta ajatellut!
Hänelle tämä on kuulemma todella raskasta! :o ..Joo niin on mullekkin,kun joudun tämän lapsen kantamaan ja saattaamaan tähän maailmaan!Ollaan oltu yhdessä yli 10vuotta reippaasti ja hän halusi/vaati nämä kaksi pienempää.Ja nyt sitten kun tulikin yllätys,vastuu onkin minun.Hän tietää etten aborttia pysty tekemään,tästä juteltu useasti(nuoruusvuosina tein yhden :'( :'( )
Voi helkkari kun tuntuu pahalle! :'(
Eikä meidän taloudellinen tilanne ole sen kummempi kuin muillakaan duunareilla,joilla asuntolainaa seuraavaksi 30 vuodeksi,mies töissä ja minä kotona,koska hän sekä minä näin halusimme!
Voi elämä sentään!hän vihjaili myös abortista,vaikka tietää kantani..en minä elävää ihmisenalkua pysty tappamaan! :'( :'( :'(
sanoi myös tästä meidän suhteesta...jossa pieniä lapsia,kaikki perheelliset ainakin tietää ettei se nyt mene kuin elokuvissa!..että retuperällä ja mielestäni vihjaili erosta!
Minä olen elänyt myös yh-na(kaksi vanhempaa toisesta liitosta)enkä tässä ikää välttämättä jaksa enää moista!
Voi perkule kun pää on sekasin ja vaan itkettää! :'( :'( :'(
toisaalta teki hyvää avautua,kun mun elämä pyörii tosiaan näiden lasten ympärillä.

Yhteistyössä