Jokusen vuoden täällä palstailin ja pitänyt pidemmän tauon. Täällä vain niin hemmetin hyviä juttuja välillä että pakko tulla lukemaanMistä sut tunnetaan? Miksi olet poistunut täältä? Miksi olet tullut takaisin?
Mitä siekö olet minua stalkannutTervetuloa takasin, sun kommentteja oli aina kiva lukea
No en mä ketään stalkkaa... :snotty:Mitä siekö olet minua stalkannut
Kiitos siittä
Sama mies Liikaa muuta touhua ollut niin joutanut palstailemaan.Oikeesti oot Oikea Aries? :hug: :hug:
Miks ees katosit:kieh:
Ai,no nyt vasta tajusin profiilin kurkata ja kyllä se sun naama on
Mitäs ihanaiselle kuuluupi näin kevättä odotellessaKiva kun oot takas:kiss:
Mitäs ihanaiselle kuuluupi näin kevättä odotellessa
Mitäs tässä, kevättä odotellessa että pääsis lappiin mökkeilemaan Viikot töissä ja viikonloput nautiskellessa.Noh,eipä mitään erikoista ole sitä samaa vanhaa, välillä ylämäkeä ja välillä alamaäkeä mutta eteenpäin mennää vaikka väkisin.Kevätaurinkoa jo kaipais aikalailla.
mitäs sulle nykysin?
Vieläkin hierot tota Lappia mun nenuun:stick: ei oo mies muuttunut yhtäänMitäs tässä, kevättä odotellessa että pääsis lappiin mökkeilemaan Viikot töissä ja viikonloput nautiskellessa.
Sillä on pieni takaa-ajatus että sinulle tuota Lappia tuon ajatuksiinVieläkin hierot tota Lappia mun nenuun:stick: ei oo mies muuttunut yhtään
No,sitähän on puhuttu kaikenlaisiaSillä on pieni takaa-ajatus että sinulle tuota Lappia tuon ajatuksiin
Ei siinä auta sitten muu kuin kevällä pakata reppu ja lähtiä keväthangille nautiskelemanNo,sitähän on puhuttu kaikenlaisia
Niinpä....Ei siinä auta sitten muu kuin kevällä pakata reppu ja lähtiä keväthangille nautiskeleman