...piiiitkästä aikaa... olin täältä vuoden pois.. nyt sit tein come backin =) En edes muista edellistä nimimerkkiä..
Mitäpäs tänne?
Mitäpäs tänne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis häh? ootko entinen ElinaJohanna?Kinderbueno?
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis häh? ootko entinen ElinaJohanna?Kinderbueno?
No en.. mikä hitto mä mahdoin olla.. joskus olin LiekkiMieli.. sen muistan mut en muista viimeisintä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
Joo sen takia mäki menin sekasin,kun tiedän että palstaileee nykysin kalkatin nikillä ja oli kans joskus Höbänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
Joo sen takia mäki menin sekasin,kun tiedän että palstaileee nykysin kalkatin nikillä ja oli kans joskus Höbänä.
No mut oikeesti kiva ku sanoitte.. mä tässä yritän nyt sit miettiä et mikähän sitä sit olis...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
No mut oikeesti kiva ku sanoitte.. mä tässä yritän nyt sit miettiä et mikähän sitä sit olis...
No ota se vanha nikki takas?=) Se LiekkiMieli.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:häh,mikä juttu tää nyt on eiks just elinajohann,kinderbueno,kalkatin ja höbänä oo yks ja sama ihminen..eikä se oo ollu palstalta pois
No ota se vanha nikki takas?=) Se LiekkiMieli.
No otinEli olen taas remmissä mukana, vanhana itsenäni =)
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:tervetuloa takas :wave: vaikkakin nyt saat bannia, kun kirjoitat samaan ketjuun kahdella eri nickillä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Muistan sinut.Olet myös huutislainen.