Päivitystä päivitystä. Minä olen ihan puulla päällä lyöty siitä kuinka paljon vähemmän kasviksista ja vihanneksista tulee kaloreita?? Niitä saa syödä vaikka navan ratketakseen jos haluaisi ja silti eivät vedä vertoja perunoille, riisille, makaronille yms.
Kaikkea sitä ihminen voikaan oppia

mutta miksi en ole oppinut tätä aijemmin??
Olo on ollut tänään aivan mahtava. Mulla oli tänään ihan omituinen olo, jokin puuuttui.. Nimittäin iltapäivä väsymys!!
Tänään jaksoin pitkästä aikaa juosta tunnin lenkin!! Wau, vähänkös mä oon fiiliksissä!
Vaikka peruskunto hyvä niin silti ei ole meinannut lihaksissa olla bensaa juoksulle ja tänään vetelin tosta vaan.
Tulee mieleen biisi what a feeling!!
Tänään syöty näin:
Aamupala: 2kuppia kahvia, 2happaria päällä tuorejuustoa ja paljon tomaattia, puolikas kurkku (ilman kuoria), 2kpl munka, 0,5l vettä
Lounas: hesen kanasalaatti tosin vajaa puolet jäi kun ei jaksanut syödä, 0,5l vettä
Päivällinen: n. 1,5dl baby porkkanoita, n. 1,5dl kukkakaalia kastikkeeksi tein jauhelihasta johon lisäsin purkillisen tomaattimurskaa ja purkin creme bonjour valkosipuli. Voi taivas miten hyvää!! Kyyti pojaksi lasi kylmää maitoa!
Oli niin hyvää ruoka että piti ihan toppuutella että maltan syödä hitaasti.
Laskurin mukaan kaloreita kertynyt vaan 698kcla. Vaikka mun olo on ollut koko päivän ihan kylläinen. Ei karmivaa nälän tunnetta kertaakaan.