Terveellisemmät elämäntavat. Ruokailun suhteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vietas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aloittaja";29407948]Ajattelin kokeilla tänään ensimmäistä kertaa tuollaista smoothie juomaa, mutta koska tänään on kauppa päivä on kaappi luonnollisesti melko tyhjä. Mutta sieltä kuitenkin löytyi yksi rasvaton mieto maitorahka (miehen), olisi myös appelisiinitäysmehua, pakastimessa mansikoita ja mustikoita. Irtoakaa noista mitään hyvän makuista?[/QUOTE]

Rahka ja marjat blenderiin, ei siitä voi tulla kuin hyvää :p

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Aloittaja";29407953]Vau! Aivan mielettömän hieno suoritus! Ja tuoko paino on pysynyt poissa? Tosi hieno juttu! :)
Olokin on varmasti ihan toisenlainen?[/QUOTE]

Juu on pysynyt poissa :D Ja on olo toisenlainen, jaksaa enemmän ja vaatteet mahtuu taas :) Aivan mahtava :heart:

[QUOTE="Aloittaja";29407915]Huomenta. Yksi päivä voitettu :D ;)
Nyt istun aamukahvilla ja hei mun vatsani kurnii??
Liekkö vaikutusta kun ilta pupeltaminen jäi väliin.

Mulle tuli mieleen että syötkö sä koffi ollenkaan perunoita tms? Leipää? Herkkuja? Vai onko totaali nou nou? Kauanko olet pitönyt uudesta elämäntavastasi kiinni? Onko tullut repsahduksia? Kuinka nopeasti paino alkoi pudota? Harrastatko liikuntaa?[/QUOTE]

Syön kyllä, mutta jos on vaihtoehto, niin otan mieluummin sitä terveellisempää. Kyllä nyt varmaan jo 2v näin :)
En oikein tarkkaan muista koska aloitin :D
Paino putosi tähän painoon noin 1,5 vuodessa. Ylipaino lähti tietty nopeammin, mutta normaalipainon sisällä pudottaminen kesti vähän pidempään. Repsahduksiakin oli, mutta niissä täytyy ajatella niin, että homma jatkuu ja laihduttaminen ei kaadu siihen.

Ja syön kyllä leipääkin, mutta en puputa sitä enää samaan malliin kuin joskus. Herkkujakin syön, mutta ei kyllä enää tee niitä silleen mieli miten aiemmin, joskus saatan ostaa ja todeta taas et olipa huono idea :D kun tulee niin äkkiä huono olo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29406197:
Mitä vikaa niissä on?

Aika mauttomia, että jos tarkoituksena olisi totutella kasviksien lisäämiseen, niin voisi auttaa, jos maistuisivat hyvältä, tai edes joltakin. Pakasteherneet tosin maistuvat vähän herneiltäkin.

images

Sinä sen sijaan vaikutat todella fiksulta ja filmaattiselta =)

Päivitystä päivitystä. Minä olen ihan puulla päällä lyöty siitä kuinka paljon vähemmän kasviksista ja vihanneksista tulee kaloreita?? Niitä saa syödä vaikka navan ratketakseen jos haluaisi ja silti eivät vedä vertoja perunoille, riisille, makaronille yms.
Kaikkea sitä ihminen voikaan oppia :D mutta miksi en ole oppinut tätä aijemmin??
Olo on ollut tänään aivan mahtava. Mulla oli tänään ihan omituinen olo, jokin puuuttui.. Nimittäin iltapäivä väsymys!!
Tänään jaksoin pitkästä aikaa juosta tunnin lenkin!! Wau, vähänkös mä oon fiiliksissä!
Vaikka peruskunto hyvä niin silti ei ole meinannut lihaksissa olla bensaa juoksulle ja tänään vetelin tosta vaan.
Tulee mieleen biisi what a feeling!! :)

Tänään syöty näin:

Aamupala: 2kuppia kahvia, 2happaria päällä tuorejuustoa ja paljon tomaattia, puolikas kurkku (ilman kuoria), 2kpl munka, 0,5l vettä

Lounas: hesen kanasalaatti tosin vajaa puolet jäi kun ei jaksanut syödä, 0,5l vettä

Päivällinen: n. 1,5dl baby porkkanoita, n. 1,5dl kukkakaalia kastikkeeksi tein jauhelihasta johon lisäsin purkillisen tomaattimurskaa ja purkin creme bonjour valkosipuli. Voi taivas miten hyvää!! Kyyti pojaksi lasi kylmää maitoa!
Oli niin hyvää ruoka että piti ihan toppuutella että maltan syödä hitaasti.

Laskurin mukaan kaloreita kertynyt vaan 698kcla. Vaikka mun olo on ollut koko päivän ihan kylläinen. Ei karmivaa nälän tunnetta kertaakaan.

• Tykkää
Muistat vaan aapee syödä proteiinia tarpeeksi. Se on se mikä pitää nälän pitkään poissa ja pitää ihmisen virkeänä. Hiilarit ne väsyttää ja sen takia ootkin ollut virkeämpi, kun oot jättänyt hiilarit pienemmälle.

Ite söin aamiaiseksi maitorahkaa johon sulppusin banaania ja laitoinpa vielä mustikoitakin, ripaus makeutusjauhetta jos et pysty syömään ilman. Banaani kyllä makeuttaa hyvin. Tässä jo 25g proteiinia. Itse pyrin saamaan vähintään sen 1-1,5g per painokilo proteiinia joka päivä. Nyt oot raskaana enkä enää treenaa niin kovin, treenatessa syön vielä enemmän proteiinia 2-2.5g per painokilo.

• Tykkää

Yhteistyössä