P
Pörö
Vieras
Muutamia viestiketjuja täältä lukenut ja saanut käsityksen, että pidätte nuorta epäonnistuneena ihmisenä ja pahana rikollisena jos ei tule suoraan kotiin koulun jälkeen, lue läksyjään kolme kertaa ja mene nukkumaan klo 22:00 ja täytä muuta teidän vaatimaa paskaa.
Itse olen 16-vuotias, pian peruskoulun päättävä urheilullinen poika.
Päättötodistukseen olen saamassa hyviä numeroita, keskiarvoksi muodostunee ~8,5. Syksyllä jatkan lukioon.
Joka perjantai - paitsi nyt kun olen kipeänä ja etsimässä internetistä viihdykettä - ostan mäyräkoiran halvinta kaljaa tai viinapullon ja menen kaverille tai kylälle juomaan. Lauantaina aamulla krapula.
Joskus saattaa poliisit takavarikoida juomat, muttei mitään henkilöllisyyksiä ota. Alkoholista saan mukavia kokemuksia ja jännittävää tekemistä.
Kaikki kaverini ovat samanlaisia.
90% samanikäisistä ovat samanlaisia.
Tupakkaa poltan, tosin vähän. Perjantaisin saatan ostaa askin mutten muulloin muutakuin joskus kun tarjotaan.
Nukkumaan menen viikonloppuisin klo 02-07 välillä, viikolla klo 00-03 välillä.
Läksyjä en suurimmaksi osaksi tee, osaan kaiken tekemättäkin.
Tunnen, kuten kaveriniki, olevani erittäin onnistunut elämässäni. Humalassa ollessani en riehu, pieni joukko typerimpiä on näitä riehujia. He saattavatkin olla näitä epäonnistujia, mutte heitä on vain aivan muutama monen sadan nuoren joukossa.
Vanhempani ovat täysin perillä päihteidenkäytöstäni ja muusta toiminnastani. Ovat silti ylpeitä minusta ja mielestäni ovat onnistuneita vanhempina ja kasvattamisessani.
Mitään ongelmia minulla ei ole.
Nyt, yrittäkääpä haukkua minua tai väittää minun olevan joku paska.
Tämä viesti siis näille 'kukkahattutädeille'
Te kaikki ette varmasti sellasia ole, mutta muutaman viestin perusteella suurin osa.
Itse olen 16-vuotias, pian peruskoulun päättävä urheilullinen poika.
Päättötodistukseen olen saamassa hyviä numeroita, keskiarvoksi muodostunee ~8,5. Syksyllä jatkan lukioon.
Joka perjantai - paitsi nyt kun olen kipeänä ja etsimässä internetistä viihdykettä - ostan mäyräkoiran halvinta kaljaa tai viinapullon ja menen kaverille tai kylälle juomaan. Lauantaina aamulla krapula.
Joskus saattaa poliisit takavarikoida juomat, muttei mitään henkilöllisyyksiä ota. Alkoholista saan mukavia kokemuksia ja jännittävää tekemistä.
Kaikki kaverini ovat samanlaisia.
90% samanikäisistä ovat samanlaisia.
Tupakkaa poltan, tosin vähän. Perjantaisin saatan ostaa askin mutten muulloin muutakuin joskus kun tarjotaan.
Nukkumaan menen viikonloppuisin klo 02-07 välillä, viikolla klo 00-03 välillä.
Läksyjä en suurimmaksi osaksi tee, osaan kaiken tekemättäkin.
Tunnen, kuten kaveriniki, olevani erittäin onnistunut elämässäni. Humalassa ollessani en riehu, pieni joukko typerimpiä on näitä riehujia. He saattavatkin olla näitä epäonnistujia, mutte heitä on vain aivan muutama monen sadan nuoren joukossa.
Vanhempani ovat täysin perillä päihteidenkäytöstäni ja muusta toiminnastani. Ovat silti ylpeitä minusta ja mielestäni ovat onnistuneita vanhempina ja kasvattamisessani.
Mitään ongelmia minulla ei ole.
Nyt, yrittäkääpä haukkua minua tai väittää minun olevan joku paska.
Tämä viesti siis näille 'kukkahattutädeille'
Te kaikki ette varmasti sellasia ole, mutta muutaman viestin perusteella suurin osa.