Terve, tää lähtee ny etsimääm uusii saittei, oon niin PETTYNY!

  • Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti
Nämä tuhannet aloitukset ja itkut ei auta, vaan pitää oikeasti lopettaa sivujen käyttö. Ylläpito näkee, jos katsojamäärät vähentyy. Jos koittaa harmailla taustalla, mutta silti päivittelee sivuja, niin sehän on silloin 'hit'.
Ei oo ennenkään nämä itkemiset vaikuttanee mitenkään ylläpitoon? Ainoastaan 'hit'it niitä kiinnostaa :>
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21887994:
No mä alan viihtyyn täällä aiempaa paremmin, kun toi poppaliina häipyy. JES! :D
Kunhan toivot :LOL: Mun viimeöinen palstamuutosterapia auttoi sen verran etten taidakaan niin vain häipyä. Tai sitten tulen takaisin vielä pahempana toisella nikillä :saint:
 
Lunatic
Nämä tuhannet aloitukset ja itkut ei auta, vaan pitää oikeasti lopettaa sivujen käyttö. Ylläpito näkee, jos katsojamäärät vähentyy. Jos koittaa harmailla taustalla, mutta silti päivittelee sivuja, niin sehän on silloin 'hit'.
Ei oo ennenkään nämä itkemiset vaikuttanee mitenkään ylläpitoon? Ainoastaan 'hit'it niitä kiinnostaa :>
No mitä ne siitä kostuu käykö täällä kukaan vai ei. Ilmanen paikka tämä on.
Tuskin kukaan ostelee noita mainosten tuotteita siinä määrin että se jotenkin hyödyttäis markkinamiehiä... vai ostaako.. no enpä ihmettelis sitäkään.

EI TÄTÄ KESTÄ!
 
tööt
Täällä on kyllä nyt kiva leikkiä mutta enpä tiedä sitten enää kunnon keskusteluista, lainaaminen on ainakin niin tyhmä juttu, niitä on vaikea lukea ja sitten sinne ei tuu kuin se viimeinen lainaus kai? Eli kunnon ketjua ei synny :(
Onneksi. Kilometrien pitkiä lainausketjuja on tylsä lukea. Ja saahan noita lainauksia tehtyä käsipelillä, jos haluaa(osaa).
 
Noi mainokset on kyllä NIIN turhia tällä sivustolla. Mä en jaksa niitä koskaan lukea enkä katsoa. Joskus vahingossa jonnekin klikkaa mutta siinä se onkin. Että mainostakaa vaan, hehehh, kukaan ei niitä lue kun täällä on paljon muuta kiinnostavampaa. Tai oli. :mad:
 
No mitä ne siitä kostuu käykö täällä kukaan vai ei. Ilmanen paikka tämä on.
Tuskin kukaan ostelee noita mainosten tuotteita siinä määrin että se jotenkin hyödyttäis markkinamiehiä... vai ostaako.. no enpä ihmettelis sitäkään.

EI TÄTÄ KESTÄ!
Häipyy mainostajat, virtuaalipippeli lyhenee ja kävijät häipyvät esmes kilpailumiehelleen (vauva ).
 
Usein ennen käynyt
En minäkään pidä tästä alustasta... Vanha toimi ihan riittävän hyvin, joten en tosiaan tajua näitä jatkuvia päivityksiä ja muutoksia. Omasta puolestani toimivat pohjat ja sivut voisivat pysyä muuttumattomina vuosia.
 
Älkää aina valittako KAIKESTA.
Tämä on:
a) vapaaehtoista
b) ilmaista
c) vapaaehtoista ja ilmaista

Ja tämä uusi on hieno. Hieman hidas, mutta tykkään silti. Jopa minä vanha akka opin uutta. Onks teillä käynyt huonommin? :p
 
tööt
"Käsipelihän" tarkoittaa tietysti bb code [QUOTE:n] käytön osaamista. Ja mulla ei asiayhteys katoa mielenkiintoisessa ketjussa vaikkei koko tekstiä joka saamarin postaukseen kopioida.
 
tööt
Jokusella palstalla viihtyneenä voin käytännön kokemuksena, että uudistus aiheuttaa saman narinan aina. Sitä kestää muutaman viikon ja kappas kummaa: ne häipymisellä uhkailleet killuvat edelleen palstoilla.

Ilmiön nimi on muutosvastarinta.
 
tööt
Jokusella palstalla viihtyneenä voin käytännön kokemuksena todeta, että uudistus aiheuttaa saman narinan aina. Sitä kestää muutaman viikon ja kappas kummaa: ne häipymisellä uhkailleet killuvat edelleen palstoilla.

Ilmiön nimi on muutosvastarinta.
 
"vieras"
mistä noita erilaisia hymiöitä saa? siis noita uusia vai onko ne vaan mustille? ja mitä noi eriväriset kirjekuoret tarkoittaa? ei ainakaan muutu väri jos jonkun aloituksen avaa.Ja miten noita ihme hymiöitö ja muita merkkejä saa tohon etusivulla oleviin otsikoihin? voisiko joku valaista? kiitos.
 
"Rane"
Jopa minä vanha akka opin uutta. Onks teillä käynyt huonommin? :p
No eihän tässä siitä olkeaan kyse 99.999 % netin käyttäjistä osaa selkäyitimellään tällaiset toiminnot ja käyttöliittymät. Ei tässä mitään uutta ole. Onhan tämän näköisiä huuhatoiminnoilla varustettuja palstoja netin pimein (pilvin pimein).

Mutta kun toiminnallisuus on mennyt!. Palstan keskeisin etu ja ominaispiirre muihin palstoihin nähden hävinnyt. Palsta on kuohittu. Entisessä systeemissä oli enempi munaa, tekstuaalisuutta ja elinvoimaa!
 
tööt
[QUOTE="vieras";21888564]mistä noita erilaisia hymiöitä saa? siis noita uusia vai onko ne vaan mustille? ja mitä noi eriväriset kirjekuoret tarkoittaa? ei ainakaan muutu väri jos jonkun aloituksen avaa.Ja miten noita ihme hymiöitö ja muita merkkejä saa tohon etusivulla oleviin otsikoihin? voisiko joku valaista? kiitos.[/QUOTE]

Joku teki ketjun noista hymiöistä tämän alueen etusivulle aamulla, selailepa sieltä.
 

Yhteistyössä