Terve! Päivän keskusteluja pohtineena...

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Haluan kaikille niille, joilla on se TARKKA suunnitelma elämästään, ja jotka ovat ihan vakuuttuneita, että se juuri niin tulee toimimaan, kun on joskus suunnitellut, ojentaa juhannus :flower: :flower: :flower:

En tiedä, saunoisko, vai meniskö iskän kaa ottaan "parit" kossupaukut terassille...vai tekiskö molemmat?

Minusta on kurjaa monasti huomata, miten vähän omaan elämään pystyy vaikuttamaan. Läheisten ihmisten tekemiset ja seikkailut vaikuttavat elämääni vaikka miten suunnittelisin elämäni tasaiseksi ja helpoksi.

Enkä edes niitä kukkia saa. :'(

:D Kyllä elämä opettaa, kantapään kautta olen saanut kokea (ja tämä on myös positiivinen juttu) että elämä ei mene tiettyjen kaavojen/suunnitelmien mukaan..ja oikeasti, jos menisi, olisi elämä älyttömän tylsää ;)

Mutta siis en tiedä mistä päivän keskusteluista kyse kun tulin tänne juuri..kukkapuskaa en siltikään saa mutta viitsisikö joku tehdä mulle sauna-vihdan :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Mutta siis en tiedä mistä päivän keskusteluista kyse kun tulin tänne juuri..kukkapuskaa en siltikään saa mutta viitsisikö joku tehdä mulle sauna-vihdan :D

No esim. myymä tuolla aamun ja päivän on ruoskinut omasta mielestään perusteettomasti lapsensa hoitoon vievijä. Hän myös ihmettelee, miksi tehdä useampi lapsi, jos kerran masentuu, eikä jaksa hoitaa. Ihmettelen tosin, että helevetistäkö sitä etukäteen tietää masentuvansa?? Hän vissiin on kristallipallostaan katsonut, ettei masennu, kerran on pikkukakkonen toiveissa. Pitäisikös minun alkaa häntä siitä nokkimaan, että piruakos sitä tuohon elämänvaiheeseen perheenlisäystä haalii ja unelmoi. Antaisi ensin rauhassa elämän tasottua uomiinsa. Niin, voisin siis häntä nokkia MUTTA en noki, sillä heidän asiansa ei minulle kuulu, enkä halua heidän elämänsä päätöksiä millään tapaa kyseenalaistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Puhutaanko me nyt näistä kristallipallotyypeistä, jotka TIETÄÄ että asiat menee näin, koska ovat PÄÄTTÄNEET että ne menee niin? :xmas:

Tämän päivän kristallitietäjät olivat tosi nuoria, joten pieni pilke silmäkulmassa lukien naiviuus ei ole pahaksi, kunhan se ammu yli ;) Tosin, itse en perusta tuota nuoreen ikään vetoamista, mutta totta toinen puoli - elämänkokemus ja realiteetit usein kertyvät iän ja eletyn elämän myötä :)

Yhteistyössä