Terolutin sivuvaikutukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sava

Vieras
Hei,

Onko kenellekään tullut Teroluteista mitään sivuoireita?

Mulle on tullut leuan molemmin puolin ""leuan alapuolelle ja kaulan yläosan alueelle"" semmoisia kipeitä näppyjä. Ne ei varsinaisesti oo finnejä, kun ne ei tulehdu, mutta ihan selkeesti ihon alle muodostuu talimöykky. Tietty sitten kun niitä menee räpeltämään, niin ne tulehtuu... mutta itsekseenkään ne ei mihinkään häviä / kuivu pois.

Mulla on nyt menossa 3. kuuri Teroluteja ja vielä pitäisi jatkaa niin, että puoli vuotta tulee täyteen. Koska mitään muuta muutosta elämäntavoissa / ruokavaliossa ei ole, epäilen että tämä keltarauhashormoni aiheuttaa nuo näppylät. Mites teillä muilla, onko tullut näppyjä?

Sain Terot säännöllistyttämään kuukautiskiertoa ja hyvin ovat siihen asiaan auttaneetkin. Muita sivuoireita en ole huomannut. Lääkkeen pakkausselosteessa ei mainittu mitään näppylöistä mahdollisten sivuoireiden kohdalla...

Näppyjä täälläkin ja ne ovat ns. hormoninäppyjä...tulevat siis hormonitoiminnan mukana.
Samassa paikassa minullakin leuan alla ,leuassa ja lekaperissä ,kipeitä kun mitkä ja kestää kauan ennen kun häviävät.
Ihotautilääkäriltä sain reseptin sellaiseen liuokseen jolla näpyt aamuin illoin käydään läpi (Dalacin) mutta ei se niin kovin tehokasta ollut ,autttoi kyllä vähän.

Minulla on aina ollut ongelma noiden näppyjen kanssa aika ajoin ja varsinkin terojen aloituksen jälkeen ,mutta apu löytyi.

Dermosil tuotteista siellä on sellainen kasvosarja joka sisältää kasvojen puhdistus geelin ,kasvoveden ja kasvovoiteen.
Sarja on Fres Balance ja suosittelen lämpimästi ,olen käyttänyt tätä nyt vajaat 2v ja ongelmat hävisivät. Jos aineet pääsee loppumaan ,alkaa kipeitä patteja pukata heti.
Helppo käyttöisiä eikä vaadi paljon aikaa ,sopii siis kiireisellekkin käyttäjälle. aamuisin rasvaan vaan kasvot tuolla geelivoiteella ja iltaisin pesen puhdistusgeelillä ,joka on syväpuhdistava ja sisältää mikrorakeita ,eli kuorii samalla ja sitten laitan tuon kasvoveden ja taas geelivoiteen.
Voiden on siitä hyvä ,että se jättää ihon mattapintaiseksi ja sopii siksi hyvin myös meikin alle.

Näitä voi tilata osoitteesta www.dermoshop.com
Tämähän on ns. tukkumyynti ja kannattaa kerätä isompi porukka jotka tilaa kerralla ,koska alle 50€ tilauksista menee aika suuri toimitusmaksu... yli 50€ tulee ilman maksua.

Tuotteet muuten on edullisia 6€ per purkki ja riittää pitkäksi ajaksi:)

Unohtui vielä mainita,että nuo Terolutit voivat myös painoa nostaa...mulla ainakin aikanaan kävi niin paino nousi kohisten reilut 10kg kun aloitin nuo terot ja mulla ne kuuluu jo vakiovarustukseen nuo tabut...ilman ei voi kauaa olla tai heittää kierrot häränpyllyä ja puskee kamalat pms-oireet...niihin mä oikeestaan ne alunperin sainkin ja samalla tuohon et kierto pitenee tietyin väliajoin.

Hei Jep Jep: Kiitos hyvästä vinkistä. Täytyypä kokeilla Dermosilin tuotteita noihin näppyihin. Mulla ei oo finnejä / näppyjä juuri teinivuosien jälkeen ollut. Ehkä e-pillereiden ja viimeiset 2 vuotta käyttämäni ehkäisyrenkaan hormonit ovat vaikuttaneet suotuisasti ihon kuntoon. Painon nousua en ole havainnut Terojen käytöstä (ainakaan vielä) ja tavoitteeni onkin päin vastoin pudottaa painoa, koska sekin voi vaikuttaa kiertoa säännöllistyttävästi (olipa vaikeasti sanottu).

Yhteistyössä