terolut tukemaan mahdollista raskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salmiakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salmiakki

Vieras

onko kenellekkään määrätty terolut kuuria tukemaan mahdollista alkuraskautta. eli siis määrätty aloittamaan ovulaation jälkeen kuuri n. 8-10 päiväksi? tulitteko raskaaksi ja jos tulitte, tuottiko terolut tulosta?

Terolut ei edes auta yhtään mitenkään raskauden alkamista, eikä sitä, ettei keskenmenoa alkuraskaudessa tulis. Ne vaan tasoittaa kk-kiertoa. Itse olen syöny teroja pitkähkön kierron takia.

Ei ne raskautumiseen autakkaan, vaan kohdun limakalvon paksuuntumiseen, joka taas helpottaa kiinnittymistä! Toivon siis vastauksia ihmisiltä joilla on kokemusta, en kertomusta, mitä varten terolut on tarkoitettu.

Terot ei itsessään paranna raskautumismahdollisuutta mutta niitä voi syödä myös että kohdun limakalvosta tulisi paksumpi ja näin ollen alkion olisi helpompi kiinnittyä siihen paremmin. Tätäkö tarkoitat?

Alkuperäinen kirjoittaja nim. kokemusta on:
Terot ei itsessään paranna raskautumismahdollisuutta mutta niitä voi syödä myös että kohdun limakalvosta tulisi paksumpi ja näin ollen alkion olisi helpompi kiinnittyä siihen paremmin. Tätäkö tarkoitat?

Juuri näin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ne raskautumiseen autakkaan, vaan kohdun limakalvon paksuuntumiseen, joka taas helpottaa kiinnittymistä! Toivon siis vastauksia ihmisiltä joilla on kokemusta, en kertomusta, mitä varten terolut on tarkoitettu.

Vastattiin näköjään samaan aikaan :) Mulla tuotti tulosta vasta kun söin myös clomeja, pelkät terot ei auttanut. Mulla oli ongelmana ovuloimattomuus ja ohut limakalvo.

Vastattiin näköjään samaan aikaan :) Mulla tuotti tulosta vasta kun söin myös clomeja, pelkät terot ei auttanut. Mulla oli ongelmana ovuloimattomuus ja ohut limakalvo.

Kuinka pitkän yrityksen jälkeen sait clomit rinnalle?

Kuinka pitkän yrityksen jälkeen sait clomit rinnalle?

Yli vuosi yritettiin luomusti. Mentiin suoraa yksityiselle, oireitten ja ultran perusteella totesi että en ovuloi ja limakalvo niin ohut ettei raskaus olisi mahdollinen. Sain reseptit saman tien käteen. Ensin söin 3 kuukautta pelkkiä teroja että limakalvosta tulisi sopivan paksu sitten lisättiin clomit. Toiset 3 kiertoa söin clomit+terot ja sitten vihdoin saatiin se kauan kaivattu plussa ja siitä 9kk päästä ihana nyytti :heart:

Toiset gynet haluaa ultrata useamman kerran ennenkuin antavat clomit. Mulla kävi hyvä tuuri että satuin menemään sinne juuri kp14 jolloin jotain olisi pitänyt näkyä mutta ei näkynyt.

Mulle määrättiin aikoinaan 3kk:den terolutkuuri munasarjakystan hoitoon. Siis sen oli tarkoitus jotenkin vaikuttaa siihen, että se puhkeasi itsestään. Näin kävikin ja samantien plussasin 8 kuukauden yrittämisen jälkeen. Vaikea tietenkin varmasti sanoa mikä oli syy ja seuraus, mutta kyllä silloin gyne sanoi että ei terolut ainkaan huononna raskautumismadollisuutta.

Yhteistyössä