Terolut - niiden aloitus ovulaation jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wee"

Vieras
Milloin olette aloittaneet Terolut-kuurin? Lääkäri määräsi kp15-24, mutta ovistestiin tuli plussa juuri tuolloin kp15. Myöhästin terojen aloitusta päivällä, eli aloitin kp 16, koska olen kuullut, että terot voisi estää oviksen.

Nyt vasta tajusin, että aloitinko silti liian aikaisin sen kuurin?? Voiko ovis estyä vielä tuossa vaiheessa jos ovisplussasta oli vain vuorokausi terojen aloitukseen? :( Eikös ovisplussasta ovikseen mene 24-72 h, eli pieleen taisi tämänkin kierron mahdollisuudet mennä. Tällä kertaa oma moka kun aloitin nuo liian aikaiste.
 
Niin no sitäpä ei kukaan voi ennustaa ja ovisplussakaan ei takaa ovista. Se kertoo vaan että hormooni nousee. Tuskimpa nyt niin paljon vaikuttaa vaikka otit jo kp 16,ens kierrossa sitten olet tarkempi.
 
Näinhän se on...Olisi kiva tietää miten paljon eka tero-pilleri vaikuttaa, tai miten nopeasti se hormonitaso nousee. Jos eka pilleri ei vielä nosta sitä suuresti niin voi olla toivoa että ovis ehti tulla...
 

Yhteistyössä