Terolut ---neuvoja

  • Viestiketjun aloittaja Nappulat
  • Ensimmäinen viesti
Nappulat
Heippa!

Kertokaahan asiasta tietämättömälle lisää, kun unohtui lääkäriltä kysyä siinä "hässäkässä".

Eli lääkäri määräsi Teroluteja käytettäväksi kp 22 alkaen kp 34 asti. (Mulla normaali kierto 30 päivää ja siis tarkoitus olisi saada kiertoa pidemmäksi, jotta raskautuminen tulisi mahdolliseksi. Mulla siis ovulaatio vasta kp 19-20 kohdalla.) Eli alkaako mulla kuukautiset vasta teroluttien jälkeen vai lopetanko tablettien ottamisen, jos kuukautiset alkavat aikaisemmin eikä kierron pituudeksi tule tuota 34 päivää?!

Ymmärsiköhän kukaan tuosta sepostuksesta mitään?! Toivotavasti joku osaa auttaa minua! Kiitoksi jo etukäteen!

Jos jolloain kokemusta asiasta, niin otan mielelläni vastan kaikenlaista tietoa ja kokemuksia ko. asiasta!
 
Jasmine
Kuukautiset pitäisi alkaa vasta Terolut kuurin jälkeen. Jos kuukautiset alkaa Terolut kuurin aikana tai ennen Terolut kuuria, niin silloin pitää/kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

Jos kuukautisia ei kuulu viikon sisällä Terolut kuurin lopettamisesta, niin silloin voi jo tehdä raskaustestin, kuukautiset kun pitäisi nimittäin alkaa viikon sisällä Terolut kuurin lopettamisesta.
 

Yhteistyössä