terolut kuurin jälkeen raskaaksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna333
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anna333

Jäsen
13.01.2007
216
0
16
Helisnki
haluaisn kysyä... kuinka nopeesti joku on tullut raskaaksi terolut kuurin jälkeen??? itselläni: 11kk join terolut. vikat 2kk join vain 4 tablettia ja menkkat tuli kp 39. nyt menosso jo kp55 eikä mitään.. kp43 ja kp 49 tein negan testin...

haluisin vaan tietää onko joku tullut raskaaks terolut kuurin jälkeen...
kiitos jo etukäteen...

Heips!

kokemusta on, mutta mä söin terolutia puol vuotta putkeen joka kierrossa, koska kuukautisia ei tullut ollenkaan pillerien lopettamisen jälkeen... kierrot oli tuota 50 päivää ilman teroluteja. Kun jätin terolutit pois tulivat ensimmäiset luomukuukautiset (hiukan tuhrua yhtenä päivänä) noin 30 päivän päästä ja seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi... jos sulla kierto alkaa lähetä taas tota 50 päivää ja saat negan testistä niin epäilisin että et ole raskaana...

onks sulla epäsäännöllinen kierto vai minkä takia tuota terolutia syöt?

kyllä minulla oli aika epäsäännölliset menkat... terolutin kanssa menkat hyppelivät 28-39 mut sen pidemmälle ei oo menny... nyt tänään jo kumminkin kp56 eikä menkoista kuulu mitään...
no päätin et ootan tonne kp70 jos ei ala sen aikana teen uuden testin, apteekin raskaustestin...

kiitos sulle.. :)

Terolut ei sinänsä vaikuta raskauden mahdollisuuksiin, ellet itse ovuloi. Mä tarvitsin terolutin lisäksi clomeja kasvattamaan munasoluja ja irroituspiikin, jolla kasvanut munasolu irtosi. Pelkästä terolutista ei ollut muuta hyötyä, kuin kierron lyhentyminen.

niin no sepä se, että terolutilla hoidetaan yleensä kuukautiskiertoa... väitetään myös, että se myös saattaa hankaloittaa/ehkäistä raskaaksituloa. En sitten siitä tiedä... toisaalta, jos ajattelee että tulin melkeinpä heti raskaaksi kun lopetin pitkän terolutjakson, niin ehkä siinä voisi olla jotakin perääkin.

toivotaan että sulla pian tärppää, jos ei tässä kierrossa niin pian! ehkä niistä clomeista olis sullekkin apua...

10pvän kuurilla tuli menkat ja seuraavat tulee joskus sitten kun on tämä lapsonen maailmassa. silti,mitäpä tekemistä teroilla ois jonku raskautumisen kanssa... pamahtaa jos pamahtaa.

Uusimmat

Yhteistyössä