Terolut ja raskausoireet

Aattelin kysäistä onko teillä jotka plussanneet Teroluteilla paljon aikaisemmin ollut raskausoireita? Sehän on keltarauhashormonia ja alkuraskauden oireethan aiheuttaa juuri tuo keltarauhanen.

Yksi terokierto takana ilman tärppiä ja tiedän oireet sen kanssa. Nyt on vaan huiman paljon enemmän etovaa oloa yms muuta, vaikka kp vasta 22. Ajattelinkin, että voisiko olla niin, että jos (toivon niiiiiin kovasti) olen raskautunut omakin keltarauhanen tuottaa tuota tarvittavaa hormonia ja koska syön lisäksi teroja oireet on vahvemmat. Vai onko ollut monenlaisia oireita terojen kanssa? Vai kaikki samanlaisia?
 
Söin teroja kuus kiertoa viime keväänä ja sivuvaikutukset oli joka kierrossa vähän erilaiset. Tosin mitään kovin pahoja sivuvaikutuksia ei mulle tullu. Samoin vaihteli se monentenako päivänä vuoto alkoi terojen lopettamisen jälkeen. Sitä toivottua raskautta ei kyllä terojen avulla tullu. :'(
 
Kiitti kun viittit vastata :)

Mä syön terojen lisänä clomeja... Nyt on muutaman päivän jo ollut etovaa oloa ja tänään oli todella paha olo :\| En tiiä, kaippa se johtuu niistä hormoneista, mutta katsotaan ja toivotaan parasta =)
 

Yhteistyössä