Terolut ja oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Päänsärkyä/migreeniä saattaa esiintyä hoidon aikana. Joskus saattaa esiintyä tihkuvuotoa, jolloin lääkäri voi muuttaa annosta ja tilanne korjautuu. Harvoin todettuja haittavaikutuksia ovat maksan toiminnan muutokset, voimattomuus (astenia), pahoinvointi, keltaisuus ja vatsakivut; allerginen ihottuma, kutina ja nokkosihottuma (urtikaria); kipu/arkuus rinnoissa."

Noi on niin yksilöllisiä juttuja kenelle tulee mistäkin lääkkeestä mitä ja toiselle ei tule mitään. Itse justiin lopetin syksyllä pillerit kun tuntui joka ilta että saan jonku mini sydärin, kun hakkas sydän niin kauheasti :/ sitten kuukauden päästä oireet hävisivät. Tämä oli tuoteselosteen mukaan todellaharvinainen sivuvaikutus. Sitten taas hormooneista mitä käytetään ivf:ssä niin ei ole tullut juurikaan mitään.

Niin siis sen unohdin, että tuota terolutia mulla ei ole ollut joten ei ole omakohtaista kokemusta. Mutta siis harvinainenkin on mahdollinen ja uskon että yleisempi mitä pakkauksessa väitetään.

Mulla ei tullut teroista mitään sivuoireita,auttoi hyvin PMS oireisiin,mutta sotki totaalisesti kierron,eka kuuri ok sitten tuli peräkkäin 2 aikaista ovista (kp 6 ja 7) ja lisäksi kierto lyheni 24 ja 18 pv pituiseksi.
En meinaa enää teroja käyttää.

Hei,

onko kenellekään tullut teroluteista keltaisuutta? Eli silmiin tullut selkeää keltaisuutta? Itselläni ensimmäinen kuuri ja nyt havainnut tällaisen oireen. tänään olisi viimeisten pillereiden otto. Lääkäri määräsi 2 tablettia kaksi kertaa päivässä 10:n päivän ajan.

Nostellaanpas tätä... Onko kellään tullu Teroluteista alavatsakipuja? Yks päivä oli ihan sietämätön, Panadolin voimalla mentiin ja sen jälkeen vihloo joka kerta kun nousen ylös tai liikun. Enää yks pilleri ottamatta...

Minulla tämmöisiä kokemusia,oletan että johtuvat terolutista...2 kuuri takana.
*mahan juilintaa
*nivel kivut tai jomotus
*pahoinvointi (yhtenä päivänä molemmissa kuureissa)
*ala mahan vihlasut

Kiitos undercovergirl ja hempuli kun viitsitte vastata! :heart: Mullakin siis näytti ne alavatsakivut johtuvan teroista, vuoto alko tänään... Tietääpähän ens kierrossa olla kuuntelematta mitään raskauteen viittaavia oireita kun kuitenkin johtuvat teroista...

Yhteistyössä