terolut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä

Vieras
Eli mitä oireita teille on tullut Teroluteista?

Minulla on nyt toinen tablettikuuri menossa ja ekasta pilleristä lähtien on vihlonut munasarjoja ja ollut kokoajan tunne että menkat alkaa. Nytkin istuessa tuntuu semmosta hentoa nipistelyä välillä vasemmalle puolelle ja välillä keskelle kohtua...
Onko muille tullut vastaavia oireita?

Mä yritän kolmatta raskautta teroluttien avulla.Yksityinen lääkäri määräsi näitä, ja pitää syödä aina 17 viikolle asti jos raskaudun..Näin myös edellisessä raskaudessa..Lisäksi disperiini mulla.Mulla on muuttunut iho aika rasvaiseksi :O

Rintojen arkuus ja alavatsakivut sekä mielialan vaihtelut sain sivuoireena. Söin myös Clomifeniä siinä samalla, joista vastaavia oireita niiden ottopäivinä myös. :kieh: Mun kannatti oireista kärsiä, kun molemmat kerrat aikaansai toivotun tuloksen: raskauden ja vauvan :heart: Tsemppiä

apila, Ihonlaatukin on huomattu :D Mulla kaikki mahdolliset vaivat kyllä tuosta terosta. Täälläkin kakkosta yritetään! Sapettaa vaan kun nuo terolutin oireet pistää aina toiveilemaan, että jos nuo johtuisikin raskaudesta! Mutta enpä jaksa enää uskoa... :(

Kun sellasta mietin kun tosiaan edellisessä raskaudessa myös tätä teroluttia söin ja sain monelta suunnalta kuulla miten vaarallista se on...
Ootteko törmännet samaan? Siis ei lääkärit sanoneet vaan esim ihmiset täällä :(
Mulla ei oo todettu keltarauhasen puutosta mut otettiin nää lääkkeet varulta käyttöön ja monen keskenmenon ja lapsettomuuden jälkeen tärppäs heti :) Nyt jo yhen kierron söin eikä tärpännyt :) Utta yritystä putkeen :)

Onko apila vielä täällä? :) Juu siis mulle on jäänyt ihan pimentoon tuo, että millasta lääkettä tuo terolut loppujen lopuksi on. Sinulla siis jo kuitenkin 3lasta vai ymmärsinkö väärin?

Moikka taas :)
Mulla on kaksi lasta ja nyt kolmatta yritämme :)
Onko sulla vielä lapsia itselläs? Mun pitäs taas alkaa kierron 17. pv syödä tuota ja sit jatkan 12 päivää. Ja jos raskaustesti näyttää positiiv. jatkan teroluttien syömistä, mutta jos on nega niin lopeta ja alotan taas 17. pv.
Miten sulla menee toi niitten käyttö? :)

Yhteistyössä